Og³oszenie z dnia 2025-10-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia medycznego, biurowego i socjalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ¦W. JANA PAW£A II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.szendel@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposa¿enia medycznego, biurowego i socjalnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ab960897-ff71-49c8-9059-73d40a9e7b7f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00463602
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00005270/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.28 Wyposa¿enie medyczne i niemedyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zosta³y okre¶lone w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPSSZ/51/D/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg kryteriów okre¶lonych w SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu.
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
c) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – za³±cznik nr 3a do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Opis przedmiotu zamówienia – wype³niony za³±cznik nr 6 (dotyczy pakietów nr 3, 4, 7) wraz z formularzem cenowym - wype³niony za³±cznik nr 2 ( dokument nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±; dokument nie podlega uzupe³nieniu jako element oferty).2. Katalogi, foldery, prospekty, dane techniczne (ze zdjêciami, rysunkami), instrukcja u¿ytkowania w jêzyku polskim, na podstawie których bêdzie mo¿na bezspornie zidentyfikowaæ oferowany asortyment oraz zweryfikowaæ wymagane parametry techniczne (dotyczy pakietów 1-7).
Dodatkowo:
• w zakresie pakietu 5 Karta katalogowa musi zawieraæ rzeczywiste zdjêcie oferowanego produktu, wskazywaæ producenta, potwierdzaæ wymiary i rodzaj tapicerki.
• w zakresie pakietu 6 Karta katalogowa musi zawieraæ rzeczywiste zdjêcie oferowanego produktu, wskazywaæ producenta, potwierdzaæ wymiary i no¶no¶æ pó³ek
3. Atest higieniczny dla p³yty meblowej (dotyczy Pakietu nr 2 )
4. Atest higieniczny dla wyrobów gotowych potwierdzaj±cy, i¿ przedmiot oferty mo¿e byæ stosowany w placówkach s³u¿by zdrowia. (dotyczy Pakietu nr 1)
5. O¶wiadczenie w³asne Wykonawcy, ¿e zaoferowane produkty posiadaj± dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych (je¿eli dotyczy). Je¿eli zaoferowany produkt nie jest wyrobem medycznym nale¿y z³o¿yæ takie o¶wiadczenie. (dotyczy pakietów: 3, 4 poz. 2 oraz pakiet 7)
6. Dokument potwierdzaj±cy ¿e przedmiot oferty spe³nia wymagania normy ISO 9001 lub równowa¿nej, w zakresie projektowania, produkcji , monta¿u oraz serwisowania mebli medycznych przez producenta przedmiotu oferty (dotyczy Pakietu nr 1).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Katalogi, foldery, prospekty, dane techniczne (ze zdjêciami, rysunkami), instrukcja u¿ytkowania w jêzyku polskim, na podstawie których bêdzie mo¿na bezspornie zidentyfikowaæ oferowany asortyment oraz zweryfikowaæ wymagane parametry techniczne (dotyczy pakietów 1-7).Dodatkowo:
• w zakresie pakietu 5 Karta katalogowa musi zawieraæ rzeczywiste zdjêcie oferowanego produktu, wskazywaæ producenta, potwierdzaæ wymiary i rodzaj tapicerki.
• w zakresie pakietu 6 Karta katalogowa musi zawieraæ rzeczywiste zdjêcie oferowanego produktu, wskazywaæ producenta, potwierdzaæ wymiary i no¶no¶æ pó³ek
2. Atest higieniczny dla p³yty meblowej (dotyczy Pakietu nr 2 )
3. Atest higieniczny dla wyrobów gotowych potwierdzaj±cy, i¿ przedmiot oferty mo¿e byæ stosowany w placówkach s³u¿by zdrowia. (dotyczy Pakietu nr 1)
4. O¶wiadczenie w³asne Wykonawcy, ¿e zaoferowane produkty posiadaj± dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych (je¿eli dotyczy). Je¿eli zaoferowany produkt nie jest wyrobem medycznym nale¿y z³o¿yæ takie o¶wiadczenie. (dotyczy pakietów: 3, 4 poz. 2 oraz pakiet 7)
5. Dokument potwierdzaj±cy ¿e przedmiot oferty spe³nia wymagania normy ISO 9001 lub równowa¿nej, w zakresie projektowania, produkcji , monta¿u oraz serwisowania mebli medycznych przez producenta przedmiotu oferty (dotyczy Pakietu nr 1).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, zgodnie z za³±cznikiem nr 3,sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
3) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie przedstawi± zamawiaj±cemu tre¶æ ³±cz±cej ich umowy na
podstawie której z³o¿yli wspólnie ofertê,
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy prowadz±cy wspólnie dzia³alno¶æ na podstawie umowy spó³ki cywilnej
zobowi±zani s± do przedstawienia umowy spó³ki cywilnej
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 P.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup i dostawa wyposa¿enia medycznego, biurowego i socjalnego
- Us³uga zabezpieczenia i monitorowania pacjenta z zastosowaniem kamizelki defibryluj±cej
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy drogi w ulicy Kurantów w miejscowo¶ci Ksi±¿enice z uzyskaniem niezbêdnych zgód budowlanych oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego"
- Us³uga odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych zmieszanych realizowana na potrzeby Szpitala Zachodniego
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie fabrycznie nowego agregatu pr±dotwórczego w obudowie wyciszonej na Stacjê Uzdatniania Wody Wólka Grodziska Gmina Grodzisk Mazowiecki
- Zakup ci±gnika ma³ego z osprzêtem
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa klubu dzieciêcego ,,Klub Malucha'' wraz z wyposa¿eniem i zagospodarowaniem terenu w Dolicach, ul. Wierzbowa, dzia³ka nr 387 obrêb Dolice
- Dostawa i monta¿ fabrycznie nowych mebli oraz wyposa¿enia pomieszczeñ przeznaczonych na Dzienny Dom Pobytu przy ul. Dziewulskiego 41B w Toruniu utworzonego w ramach projektu "Miêdzy nami seniorami"
- Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem
- Dostawa mebli dla Morskiego Oddzia³u Stra¿y Granicznej
- Dostawa mebli
- Modernizacja i wyposa¿enie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.