Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00416324/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00425373/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Środki czystości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Środki czystości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2029a7ae-5d0e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026118/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 środki czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/34/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1 - środki czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 54783,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 2 – mydło w płynie4.5.3.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 10879,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 3 – środki i części zamienne do maszyn sprzątających4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 164451,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 4 - środki myjąco-dezynfekujące dla gastronomii4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 30159,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu, zostały złożone po 2 oferty, które zostały odrzucone
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu, zostały złożone po 2 oferty, które zostały odrzucone
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postepowaniu została złożona 1 oferta, która została odrzucona.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30159,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30159,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30159,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIXTUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991724181
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 35
7.3.4) Miejscowość: Rzezawa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-765
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30159,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa prefabrykatów do budowy chodników w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych".
- Dostawa materiałów kamiennych na bazę Obwodu Drogowego w Jaśle ul. Przemysłowa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- dostawa leków
- "Budowa i renowacja zbiorników służących małej retencji, w obrębie Trzcinica na dz. o nr ewid. 1811/2"
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,, Dostawa środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Część I - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu
- Dostawy środków czystości.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy
- Dostawa profesjonalnej chemii Gospodarczej i sprzętu - II postępowanie
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.