Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00481727/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00500398/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00504424/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770948932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 7
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfbfd36f-887c-42a7-b2c3-2756f5bf13121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wywóz odpadów ,oczyszczanie miasta, pielęgnacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbfd36f-887c-42a7-b2c3-2756f5bf1312
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskiej dla Pomorza 2021 – 2027 na realizację zadania: „Rozbudowa systemu segregacji odpadów w mieście Ustka” na podstawie umowy zawartej w dniu 10 kwietnia 2025 roku.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00481727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż czterech urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów, takich jak: tekstylia, drobne sprzęty AGD i RTV, żarówek, baterii na terenie Miasta Ustka.
2. Zamówienie obejmuje:
2.1. zakup 4 (czterech) urządzeń;
2.2. montaż urządzeń w miejscach wyznaczonych przez ZGK USTKA Sp. z o.o.;
2.3. uruchomienie urządzeń;
2.4. wdrożenie Systemu Informatycznego wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem i wymaganym
do jego użytkowania pakietem licencji na cały przewidziany cykl użytkowania EKOPORTÓW;
2.5. zapewnienie serwisu urządzeń w okresie gwarancji,
2.6. zbieranie danych z całego procesu obsługi urządzenia przez mieszkańców, zapisywanie ich
w centralnym systemie bazodanowym i udostępnianie na żądanie ZGK w formie dostępu do aplikacji (odrębne konto) oraz przesyłanie do innych, wskazanych przez ZGK aplikacji poprzez dedykowany interfejs;
2.7. przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń oraz oprogramowania;
2.8. wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń
i systemu związanego z selektywną zbiórką odpadów, w tym wykonanie dokumentacji związanej
z posadowieniem urządzeń na terenach wskazanych w dokumentacji zamówienia oraz przygotowanie podłoża pod urządzenia.
3. Urządzenia zostaną zamontowane w Ustce, przy ul. Przylesie, przy ul. Banacha, przy ul. Wczasowej oraz przy ul. Grunwaldzkiej.
4. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi
36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.
6. Wymagany okres rękojmi na urządzenia oraz cały system w tym programowanie i licencje wynosi
60 miesięcy.
7. Zamawiający informuje, że wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, nazwy własnej lub innych określeń w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania wskazanej tym zapisami licencji i oprogramowania, a wskazania te stanowią jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. Zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do całego przedmiotu umowy i warunkiem zastosowania równoważnego równoważnej licencji i oprogramowania jest spełnienie łącznie następujących wymagań:
1) urządzenia, licencja i oprogramowanie równoważne musi spełniać parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe jakie określono w OPZ,
2) równoważna licencja i oprogramowanie musu być dopuszczona do obrotu i stosowania zgodnie
z obowiązującym przepisami;
3) wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanego urządzenia,
licencji i oprogramowania.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T4B Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262709541
7.3.3) Ulica: al. Stanów Zjednoczonych
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-036
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Opatów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





