eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelec › "Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.337.350 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kościelec w roku 2023".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.337.350 PLN
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kościelec w roku 2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019266

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turecka 7/3

1.5.2.) Miejscowość: Kościelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-604

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2716222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koscielec.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscielec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.337.350 PLN
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kościelec w roku 2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f87697c-8d1a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00557771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051581/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.337.350 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kościelec w roku 2023”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 561295,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.337.350 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kościelec w roku 2023r.”
1) Informacje ogólne:
a) Kredyt długoterminowy w kwocie: 3 337 350,00 zł
b) Okres kredytowania: do 29.12.2028 r.
c) Oprocentowanie: zmienna stopa procentowa WIBRO dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych,
d) zabezpieczenie: weksel in blanco,
e) Spłata kapitału zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,

f) Płatność odsetek zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
g) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SWZ
h) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy
i) Prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym że Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu.
j) Kredyt długoterminowy w wysokości 3.337.350,00 zł będzie wykorzystywany do 29 grudnia 2023 roku („na żądania”), tj. po pisemnej dyspozycji do uruchomienia kredytu na rachunek gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680956,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680956,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680956,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6670003736

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Strzałkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680956,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.