Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00456220/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń szkoleniowych i socjalnych w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej przy Komendzie Powiatowej PSP w Gorlicach realizujących założenia OL i OC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GORLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 84
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 831 4342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwojna_go@malopolskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gorlice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/pn/KWPSP/demand/237539/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń szkoleniowych i socjalnych w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej przy Komendzie Powiatowej PSP w Gorlicach realizujących założenia OL i OC2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f315416-841a-4295-aba1-38c8b35e7678
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218523,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń szkoleniowych i socjalnych w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej przy Komendzie Powiatowej PSP w Gorlicach realizujących założenia OL i OC
Opis robót:
- wymianą płytek na klatce schodowej, ciągach komunikacyjnych oraz wybranych pomieszczeniach przeznaczonych do remontu,
- wkłucie cokołów w ściany,
- oczyszczenie istniejących posadzek PVC, które nie podlegają wymianie,
- wykonaniu gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- wykonanie tynku strukturalnego (imitacja betonu) na klatce schodowej,
- malowanie ścian i sufitów,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- montaż pochwytów ściennych na klatce schodowej,
- montaż lameli na klatce schodowej,
- przeróbka oraz remont istniejącej barierki klatki schodowej,
- montaż opraw oświetleniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218523,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292210 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218523,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Grybowie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343432228
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5
7.3.4) Miejscowość: Grybów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W GRYBOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268783,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-24INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
- Ochrona wraz z monitoringiem p.poż. i SSWiN obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Gorlicach, ul. Biecka 5
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Gorlice do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w 2026 roku
- Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów oraz sprzętu Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH MIASTA GORLICE
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych położonych w granicach administracyjnych Miasta Gorlice w sezonach zimowych 2025/2026 i 2026/2027
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





