eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w Dąbr. Górn. w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby MOPS w Dąbr. Górn. w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE GÓRNICZEJ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003481572

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleja Józefa Piłsudskiego 2

1.4.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mops.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555771

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00540125

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Data od-do

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data początkowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2024-01-02

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Uszczegółowienie sekcji IV pkt 4.2.10) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Zamówienie będzie realizowane od dnia 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
2. W przypadku wyczerpania środków zabezpieczonych na ten cel, tj. maksymalnej wartości umowy podstawowej bądź objętej prawem opcji, umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania środków finansowych.
Uszczegółowienie sekcji VII pkt 7.4 Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3) podstawą do ustalenia poziomu zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia jest wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego obowiązujący w miesiącu w którym upłynął termin składania ofert lub wskazanie innej podstawy w szczególności wykazu materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia;
4) poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie,
5) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony wnioskującej o zmianę i dokumentów lub oświadczeń dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić o ile punktów procentowych wzrosły odpowiednio ceny materiałów lub koszty. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o zmianę wynagrodzenia najwcześniej po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy;
6) Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że kolejny wzrost odpowiednio cen materiałów lub kosztów, o którym mowa w pkt 3 powyżej ulegnie zmianie
o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca, w którym dokonano poprzedniej zmiany,
7) w przypadku akceptacji żądania przez drugą Stronę, zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywać od dnia podpisania aneksu;
8) brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach;
9) W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o niniejszy punkt Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy.

Po zmianie:
Uszczegółowienie sekcji IV pkt 4.2.10) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2. W przypadku wyczerpania środków zabezpieczonych na ten cel, tj. maksymalnej wartości umowy podstawowej bądź objętej prawem opcji, umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania środków finansowych.
Uszczegółowienie sekcji VII pkt 7.4 Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3) podstawą do ustalenia poziomu zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia jest wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego obowiązujący w miesiącu w którym upłynął termin składania ofert lub wskazanie innej podstawy w szczególności wykazu materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia;
4) poprzez zmianę cen materiałów lub kosztów należy rozumieć wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen lub kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia zawartego w ofercie,
5) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Strony wnioskującej o zmianę i dokumentów lub oświadczeń dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić o ile punktów procentowych wzrosły odpowiednio ceny materiałów lub koszty. Wykonawca może złożyć pisemny wniosek o zmianę wynagrodzenia najwcześniej po upływie 6 miesięcy od daty podpisania umowy;
6) Strony będą uprawnione do wnioskowania o dokonanie kolejnej zmiany pod warunkiem, że kolejny wzrost odpowiednio cen materiałów lub kosztów, o którym mowa w pkt 3 powyżej ulegnie zmianie
o minimum 10 punktów procentowych w stosunku do miesiąca, w którym dokonano poprzedniej zmiany,
7) w przypadku akceptacji żądania przez drugą Stronę, zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywać od dnia podpisania aneksu;
8) brak zgody na zmianę po stronie Zamawiającego powoduje, że Wykonawca obowiązany jest wykonywać umowę na dotychczasowych zasadach;
9) W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia w oparciu o niniejszy punkt Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-12-18 11:00

Po zmianie:
2023-12-20 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-12-18 12:00

Po zmianie:
2023-12-20 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-01-16

Po zmianie:
2024-01-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.