eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice"¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY MIEJSKIEGO O¦RODKA POMOCY SPO£ECZNEJ W MYS£OWICACH W 2025 ROKU (drugie pó³rocze)"



Og³oszenie z dnia 2025-06-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY MIEJSKIEGO O¦RODKA POMOCY SPO£ECZNEJ W MYS£OWICACH W 2025 ROKU (drugie pó³rocze)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gwarków 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2222812

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mops-myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY MIEJSKIEGO O¦RODKA POMOCY SPO£ECZNEJ W MYS£OWICACH W 2025 ROKU (drugie pó³rocze)”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ae25b4d-5850-4126-ba74-b198889548f0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00271873

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044206/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.14 ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY MIEJSKIEGO O¦RODKA POMOCY SPO£ECZNEJ W MYS£OWICACH W 2025 ROKU (drugie pó³rocze)”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ae25b4d-5850-4126-ba74-b198889548f0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym z³o¿enie oferty, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem https://ezamowienia.gov.pl/ (dalej nazywanej jako „Platforma”) formularza „Z³ó¿ ofertê” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ informacji oraz dokumentów przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedzia³ania Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zp@mops-myslowice,pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3. Korzystanie z platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy znajduj± siê pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Zalecenia:
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP Zamawiaj±cy zaleca wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
c) w¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
d) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem w formacie PAdES.
e) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem XAdES. W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawieraj±cego podpis
f) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
g) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
3. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, , w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2024 poz. 307), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
4. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Wykonawca wraz z przekazaniem informacji o zastrze¿eniu tajemnicy przedsiêbiorstwa, zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, pod rygorem ich odtajnienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy – MOPS Mys³owice- informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach maj±cy siedzibê przy ul. Gwarków 24, 41-400 Mys³owice, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach.
2. W Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych - Agnieszkê KOTWAS, z którym mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych pod adresem email: iodo@mops-myslowice.pl dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
3. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
4. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, nie krótszy ni¿ 4 lata od zakoñczenia postêpowania. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami Umowy).
5. obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. osoba fizyczna posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. osobie fizycznej nie przys³uguje:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W przypadku, gdy dla nale¿ytej realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.241.1-29/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach w drugim pó³roczu 2025 roku (tj. 01.07.2025-31.12.2025).
Zakres us³ug obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i dorêczanie przesy³ek z korespondencj±, zwrotu przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru w rozumieniu ustawy z 23.11.2021r. Prawo Pocztowe (t.j. Dz.U. 2025r. poz.366).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród wa¿nych ofert z³o¿onych w postêpowaniu, która przedstawia najwy¿szy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia okre¶lonych w SWZ.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Cena”-C
„Nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym” -M
3. Wykonawca okre¶la cenê realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym - za³±czniku nr 2 ³±cznej ceny ofertowej brutto za realizacjê ca³o¶ci przedmiotu zamówienia, zgodnie z tabel± w formularzu cenowym sporz±dzonym wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2a do SWZ .
4. Ustala siê nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) kryterium cena (C) – 60 pkt, obliczona zgodnie ze wzorem:
cena najni¿szej oferty
C = ------------------------------------- x 100x60%
cena badanej oferty
C - liczba punktów uzyskana w ocenie
C najni¿szej oferty - cena najni¿sza spo¶ród ofert nie odrzuconych
C badanej oferty - cena oferty ocenianej
W zakresie tego kryterium oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.
2) kryterium nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym (M) - 40 pkt, ocenione w nastêpuj±cy sposób:
Kryterium dotyczy zaoferowania w czasie realizacji zamówienia nieodp³atnej mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym. Punkty w kryterium zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
a) 0 punktów – za brak nieodp³atnej mo¿liwo¶ci elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym,
b) 40 punktów – za nieodp³atn± mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym. Ocena zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczenia
Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ

W zakresie tego kryterium oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.


5. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru
R=C+M
gdzie:
C -liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
M- liczba punktów przyznanych w kryterium „nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym”
R- ³±czna liczba punktów przyznanych Wykonawcy (spo¶ród ofert podlegaj±cych ocenie) w powy¿szych kryteriach.
6. Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna ³±czna liczba punktów, jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi - 100 pkt.
7. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: nieodp³atna mo¿liwo¶æ elektronicznego monitorowania przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu oraz w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
a. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy (obligatoryjne przes³anki wykluczenia),
b. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 oraz pkt 8 i 10 ustawy (fakultatywne przes³anki wykluczenia),
c. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507). Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego spo¶ród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
a. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
b. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci pocztowej tj. prowadzi dzia³alno¶æ pocztow± na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23.11.2012r.
c. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.

d. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

a) W celu spe³nienia tego warunku Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ na terenie Miasta Mys³owice co najmniej 5 placówek pocztowych, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo pocztowe, czynnych we wszystkie dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy - wykaz placówek stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

b) Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej: dwie (2) us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych na kwotê minimum 100 000,00 z³ brutto ka¿da (w przypadku wykonywania i nie zakoñczenia
jeszcze us³ugi, Wykonawca zobowi±zany jest podaæ na jak± warto¶æ, do momentu up³ywu terminu sk³adania ofert, umowa zosta³a wykonana. Warto¶æ ta bêdzie brana pod uwagê do oceny spe³nienia warunku).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert. W sytuacji korzystania przez Wykonawcê z zasobów podmiotów trzecich w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest sk³adane, wraz z ofert±, tak¿e dla tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych

1) O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±:

a) Wykonawca, wraz z ofert± sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert. W sytuacji korzystania przez Wykonawcê z zasobów podmiotów trzecich w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest sk³adane, wraz z ofert±, tak¿e dla tych podmiotów.

2) O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane na wezwanie

Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie wskazanym w rozdziale 7 SWZ:

a) wykonanie us³ug
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej: dwie (2) us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych na kwotê minimum 100 000,00 z³ brutto ka¿da (w przypadku wykonywania i nie zakoñczenia jeszcze us³ugi, Wykonawca zobowi±zany jest podaæ na jak± warto¶æ, do momentu up³ywu terminu sk³adania ofert, umowa zosta³a wykonana. Warto¶æ ta bêdzie brana pod uwagê do oceny spe³nienia warunku) -zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ
b) dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe.
c) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz placówek pocztowych) - zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ.
d) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2025 r. poz. 277 ) osób wykonuj±cych czynno¶ci: przyjmowanie przesy³ek pocztowych i kurierskich, dorêczanie ich na obszarze ca³ego kraju, dostarczanie przesy³ek do siedziby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.” - wskazanie liczby zatrudnionych osób na podstawie o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ

3) Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4) Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile
upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
1) o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („(…), z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.”).
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym, jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê, o której mowa w ust. poprzedzaj±cym, w odniesieniu do:
a. cen jednostkowych (brutto) za przesy³ki pocztowe, okre¶lonych w ofercie cenowej Wykonawcy (wype³niony Ilo¶ciowy wykaz przesy³ek z³o¿ony przez Wykonawcê) w zwi±zku ze zmian± przepisów podatkowych;
b. cen jednostkowych (brutto) za przesy³ki pocztowe, zamieszczonych w ofercie cenowej Wykonawcy (wype³niony Ilo¶ciowy wykaz przesy³ek z³o¿ony przez Wykonawcê) w przypadku, je¶li konieczno¶æ wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowañ prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne us³ugi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe;
c. ca³kowitej warto¶ci umowy, o której mowa w § 3 umowy w zwi±zku ze zmian± przepisów podatkowych;
d. przedmiotu umowy nie wp³ywaj±cego istotnie na zakres praw i obowi±zków Wykonawcy w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zapisów wynikaj±cych ze zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym ustawy Prawo pocztowe
3. W przypadku wyga¶niêcia warunków cenowych okre¶lonych w za³±cznikach do niniejszej umowy -formularz cenowy, ¶wiadczenie us³ug nie bêdzie przez Wykonawce kontynuowane na warunkach wskazanych w niniejszej umowie, lecz na warunkach wynikaj±cych z regulaminów ¶wiadczenia us³ug oraz cenników tych us³ug pod warunkiem, ¿e cennik bêdzie zaakceptowany przez prezesa UKE zgodnie z powszechnie obowi±zuj±cym prawem. W przypadku zmiany cen us³ug powszechnych w trybie przewidzianym przepisami Prawa Pocztowego, Strony zawieraj± niezw³ocznie Aneks do Umowy, w którym okre¶l± stawki cen jednostkowych ze skutkiem od dnia wej¶cia w ¿ycie cennika us³ug powszechnych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-18 09:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.