eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoUsunięcie i utylizacja odpadów niebezpiecznych zmagazynowanych w Tryszczynie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usunięcie i utylizacja odpadów niebezpiecznych zmagazynowanych w Tryszczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523826459

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.dunajska@um.koronowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194349

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usunięcie i utylizacja odpadów niebezpiecznych zmagazynowanych w Tryszczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69d3d4a4-7fea-4d87-bb59-3a33650d0ac5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002601/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych z nieruchomości położonej na terenie Gminy Koronowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00490920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.52.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa obejmująca załadunek, transport i utylizację wszystkich odpadów niebezpiecznych zmagazynowanych w zamkniętej hali garażowej w Tryszczynie, po uprzednim ich przygotowaniu (tj. przeładunku, kontrolnym zważeniu przed transportem, trwałym i widocznym oznaczeniu odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zabezpieczeniem każdego pojemnika, ewentualnym przepakowaniu) i transporcie z miejsca magazynowania - hali garażowej do Instalacji utylizacyjnej wskazanej przez Wykonawcę oraz uprzątnięcie obiektu i terenu wokół obiektu, tj. pozostawienie działki i obiektu w niepogorszonym stanie.
2. Odpady niebezpieczne (bez względu na ich konsystencję i skład chemiczny) zakwalifikowane zostały do kategorii odpadów o kodzie 16 81 01* – klasyfikowane jako odpady wykazujące właściwości niebezpieczne, które na podstawie przeprowadzonego próbkowania, wykazują w swoim składzie związki chemiczne o różnych progach działania toksycznego i kancerogennego, a także opakowania, pojemniki, palety transportowe, itp.
3. Poprzez utylizację odpadów, rozumie się unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych w procesie D10 lub R1, a w przypadku odpadów nie mogących być poddanych temu procesowi inny specjalistyczny sposób ich unieszkodliwienia, odpowiedni dla ich właściwości fizyko-chemicznych.
4. Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu oferty nazwę instalacji i adres instalacji do której / do których będą przekazane do utylizacji odebrane odpady niebezpieczne o kodzie 16 81 01* oraz informację czy jest jej dysponentem/właścicielem czy posiada umowę w zakresie utylizacji odpadów niebezpiecznych o kodzie 16 81 01* z ww. instalacją* (kopię zawartej umowy należy dostarczyć przed podpisaniem umowy z Zamawiającym)
UWAGA: Brak adresu spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
5. W miejscu magazynowania (uwaga: dane szczegółowe i raporty z badań zostaną udostępnione po podpisaniu umowy i po podpisaniu umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych) znajduje się:
- 34 pojemników typu „mauzer”,
- 10 szt. beczek metalowych o poj. 200 l,
- 94 hoboków (prawdopodobnie z farbami) o rożnych pojemnościach (od 2,2 do 17,8 l).
Nie jest znana dokładna masa odpadów, Zamawiający szacuje iż wynosi ona ok. 40 Mg. Wykonawca zobowiązany będzie do określenia dokładnej ilości odpadów. Pojemniki typu „mauzer” są wypełnione substancją ciekłą, w pozostałych pojemnikach znajdują się (wg etykiety) farby. Ze względu na brak informacji o pochodzeniu, wieku, stanie technicznym pojemników oraz ze względu na duże wahania temperatury zewnętrznej istnieje możliwość rozszczelnienia pojemników podczas ich przeładunku, transportu. Zagrożenie dla życia i zdrowia człowieka oraz zagrożenie ekologiczne dla środowiska istnieje podczas rozładunku odpadów z miejsca magazynowania – hali garażowej oraz załadunku na nowy środek transportowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194832,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194832,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERIS PROECO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540233207

7.3.3) Ulica: ul. Mariana Dziatkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-862

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194832,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.