Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469143/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00478128/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957277130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.ratajczak@lubiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a9fcaa1-23ce-4a7d-ae4c-16fd537d461a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021836/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469143
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.09.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 107606,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń spełniających wymagane parametry zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w ilościach przedstawionych w poniższej tabeli:
Lp. Nazwa sprzętu Ilość Opis przedmiotu zamówienia
1. AGREGAT GENERATOR PRĄDOTWÓRCZY 18 kVA
Na przyczepie transportowej 1 szt. AGREGAT GENERATOR PRĄDOTWÓRCZY 18 kVA,
2.
AGREGAT GENERATOR PRĄDOTWÓRCZY 28 kVA
Na przyczepie transportowej
1 szt. AGREGAT GENERATOR PRĄDOTWÓRCZY 28kVA
Przyczepa
3. AGREGAT GENERATOR PRĄDOTWÓRCZY
Moc ciągła COP kW 4.5
5 szt. Agregat prądotwórczy
Moc ciągła COP kW 4.5
4. AGREGAT GENERATOR PRĄDOTWÓRCZY
Moc nominalna (400V): 7kVA 4 szt. Agregat prądotwórczy trójfazowy
Moc nominalna (400V): 7kVA
5. AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY WALIZKOWY 2,5 kW 5 szt. AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY WALIZKOWY 2,5kW
Informacje dodatkowe
-przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbioru oraz szkolenie osób z obsługi urządzeń.
- oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany,
nieuszkodzony, wolny od wad , w pełni sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania sądowego (egzekucyjnego) bądź zabezpieczenia a także musi odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
- dokumenty ( atesty, certyfikaty, karty urządzeń, instrukcje, karty gwarancyjne) zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
- Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o terminie dostawy na co najmniej 2 dni robocze przed jej planowanym rozpoczęciem.
- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia: min. 24 miesiące. Gwarancja obejmuje serwis, wszystkie usterki, wady oraz uszkodzenia wykryte podczas użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert i podlega wydłużeniu .
W pkt 3 SWZ znajduje się szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z modyfikacją SWZ nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dokonanym w dniu 06.11.2025r. wyborze najkorzystniejszej oferty oraz po upływie okresu standstill, Zamawiający przystąpił do czynności związanych z przygotowaniem a następie podpisaniem umowy. Zamawiający podjął próby kontaktu z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w celu przekazania informacji niezbędnych do wprowadzenia do wzoru mowy.Pomimo wielu prób kontaktu ze strony Zamawiającego, Wykonawca nie odpowiadał na wiadomości mailowe, nie odbierał telefonów i nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
Wobec powyższego Zamawiający w dniu 19 listopada skierował do Wykonawcy wezwanie do podpisania umowy wyznaczone na dzień 21 listopada na godzinę 12.00 oraz poinformował Wykonawcę o konieczności wniesienia przed przystąpieniem do podpisania umowy zabezpieczenia, w formie zgodnej z Pzp.
W wezwaniu Zamawiający poinformował również Wykonawcę, że jeśli nie wniesie On zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie przystąpi do podpisania umowy w znaczonym terminie lub nie zwróci się z wnioskiem o zmianę terminu odpowiednio go uzasadniając, Zamawiający uzna, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy.
Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy i nie stawił się w wyznaczonym terminie jak również nie złożył wniosku o wyznaczenie innego terminu podpisania umowy.
Wobec powyższego Zamawiający uznał brak jakiegokolwiek działania ze strony Wykonawcy jako uchylenie się od podpisania umowy .
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Pzp , w sytuacji uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy Zamawiający ma możliwość dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienia postępowania.
Biorąc pod uwagę fakt, że ceny pozostałych ofert znacznie przekraczają kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i brak jest możliwości pozyskania środków finansowych aby zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych złożonych w danym postępowaniu Zamawiający unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256344,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI LUBISZYN
więcej: przetargi LUBISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa systemów zasilania oraz sprzętu do dystrybucji energii elektrycznej
- Dostawa agregatów dużej mocy
- Zakup, dostawa i przyłączenie sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





