eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług polegających na wykonywaniu prac gospodarczo- porządkowych w budynku i na terenie Ministerstwa Klimatu i Środowiska



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac gospodarczo- porządkowych w budynku i na terenie Ministerstwa Klimatu i Środowiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Klimatu i Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001064858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawelska 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.liwarska@mos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mos.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac gospodarczo- porządkowych w budynku i na terenie Ministerstwa Klimatu i Środowiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b24bc120-b274-41c8-9a4e-470680858989

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106063/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prace gospodarcze (BDG 7)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDGwzp-260/40/2025/DL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215302,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na wykonywaniu prac gospodarczo- porządkowych w budynku i na terenie MKiŚ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały przedstawione w Załączniku nr 1 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264822,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298608,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264822,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXX SERVIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182243831

7.3.3) Ulica: Lipowa 5

7.3.4) Miejscowość: Płochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-860

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264822,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-01-01 do 2026-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot Umowy będzie realizowany od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r. lecz nie dłużej niż do wyczerpania Wynagrodzenia maksymalnego za wykonanie Podstawowego Przedmiotu Umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej
Zamawiający przewiduje prawo opcji. Opcjonalny Przedmiot Umowy obejmuje:
1) opcja 1 - świadczenie Prac od 1 stycznia 2027 r. do 31 grudnia 2027 r. lub do wyczerpania Wynagrodzenia maksymalnego za wykonanie opcji 1 Przedmiotu Umowy w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej;
2) opcja 2 - świadczenie Prac od 1 stycznia 2028 r. do 31 grudnia 2028 r. lub do wyczerpania Wynagrodzenia maksymalnego za wykonanie opcji 2 Przedmiotu Umowy w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

Wynagrodzenie maksymalne za wykonanie Podstawowego Przedmiotu Umowy nie przekroczy kwoty 264 822,24 zł brutto.
Zamawiający przewiduje prawo opcji 1 i prawo opcji 2.
1. Wynagrodzenie maksymalne za wykonanie opcji 1 Przedmiotu Umowy nie przekroczy kwoty 264 822,24 zł brutto
2. Wynagrodzenie maksymalne za wykonanie opcji 2 Przedmiotu Umowy nie przekroczy kwoty 264 822,24 zł brutto
Maksymalne wynagrodzenie obejmujące zamówienie podstawowe oraz opcję 1 i opcję 2 wyniesie nie więcej niż 794 466,72 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.