eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RyglicePrzebudowa drogi gminnej 200234K (ul. Piastowska) w km na odc. I -w km od 0+000,00 do km 0+699,50 na odc. II -w km od 0+700,00 do km 1+599,50 na odc. III -w km od 1+600,00 do km 2+065,00 w m.Ryglice



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 200234K (ul. Piastowska) w km na odc. I -w km od 0+000,00 do km 0+699,50 na odc. II -w km od 0+700,00 do km 1+599,50 na odc. III -w km od 1+600,00 do km 2+065,00 w m.Ryglice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1183902

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 200234K (ul. Piastowska) w km na odc. I -w km od 0+000,00 do km 0+699,50 na odc. II -w km od 0+700,00 do km 1+599,50 na odc. III -w km od 1+600,00 do km 2+065,00 w m.Ryglice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da6a84b-c81e-4bba-a171-e6f09f31b56c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044418/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi gminnej 200234K (ul. Piastowska) w km na odc. I-w km od 0+000,00 do km 0+699,50 na odc. II-w km od 0+700,00 do km 1 +599,50 na odc. III-w km od 1 +600,00 do km 2+065,00 w m.Ryglice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2151154,16 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 826359,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 200234K (ul. Piastowska) w km na odcinku I - w km od 0+000,00 do km 0+699,50 na odcinku II - w km od 0+700,00 do km 1+599,50 na odcinku III - w km od 1+600,00 do km 2+065,00 w miejscowości Ryglice, Gmina Ryglice.

Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
Roboty rozbiórkowe
- Rozebranie krawężników betonowych;
- Rozebranie obrzeży betonowych;
- Rozebranie ław pod krawężniki z betonu;
- Frezowanie nawierzchni o gr. do 10 cm;
- Wywóz materiałów z rozbiórki - załadowanie koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km;
Jezdnia (wraz z mijanką)
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa -grubość po zagęszczeniu 0-5 cm (średnio 3 cm)
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm;
Dowiązanie skrzyżowań
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa -grubość po zagęszczeniu 0-5 cm (średnio 3 cm)
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm;
Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Nawierzchnia z destruktu asfaltowego stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu do 10 cm;
- Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem (podwójne powierzchniowe utrwalenie przy użyciu remontera);
Przebrukowanie chodnika
- Ława pod krawężniki betonowa C12/15 z oporem;
- Krawężniki betonowe o wymiarach 15x25 cm;
- Ława pod obrzeża betonowa C12/15 z oporem;
- Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm;
- Przebrukowanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej (20% kostka nowa, 80% oczyszczona kostka z odzysku) z uzupełnieniem podsypki z cementowopiaskowej 1:4 o grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem;
Dowiązanie zjazdów - nawierzchnia bitumiczna
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa -
grubość po zagęszczeniu 5 cm;
Dowiązanie zjazdów - nawierzchnia z kostki brukowej
- Przestawienie krawężników betonowych wtopionych 15x25 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem;
- Przebrukowanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej (oczyszczona kostka z odzysku) z uzupełnieniem podsypki z cementowo- piaskowej 1:4 o grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem;
Dowiązanie zjazdów - nawierzchnia z kruszywa
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gruncie kat. I-III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu do 10 cm;
Roboty wykończeniowe
- Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych wraz z wyczyszczeniem;
- Regulacja pionowa studzienek w chodniku dla włazów kanałowych;
- Przełożenie umocnienia skarpy rowu z betonowych płyt ażurowych na zaprawie Cementowej.

Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2025.418 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2025.418 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SWZ tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634209,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 871488,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634209,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722175948

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia: wykonanie części dotyczącej: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, brukarskie, wykończeniowe; nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania podwykonawców – dane nieznane Wykonawcy na etapie składania ofert oraz w dniu podpisania umowy, Wykonawca przedstawi je Zamawiającemu przed przystąpieniem Podwykonawców do realizacji podanego powyżej zakresu robót.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634209,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto
2) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Duży przedsiębiorca

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.