Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Mińskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatminski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Attis Broker Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017260707
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Klimczaka 1
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 02-797
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.9.) Numer telefonu: + 48 22 223 68 68
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: broker@attis.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://attisbroker.pl/pl/main
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Mińskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88a52c47-47bb-47ea-874c-15ad6411a3b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający informuje, że SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym, obejmujące szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony w załącznikach nr 1a, 1b, 6, 8, 9, 10 i 11 do SWZ. 13. Sposób uzyskania informacji o charakterze poufnym:1) szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zostanie udostępniony, na podstawie art. 18 ust. 4 w zw. z art. 280 ust. 3 Ustawy, Wykonawcom, którzy zwrócą się z wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ i równocześnie z wnioskiem złożą oświadczenie o poufności, zawarte w przywołanym załączniku,
2) informacje poufne udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej – z uwagi na fakt, że niniejsze postępowanie adresowane jest do Wykonawców posiadających uprawnienia do wykonywania takiej działalności,
3) Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek o udostępnienie informacji wraz z oświadczeniem o poufności w formie elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
4) wniosek i oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”,
5) po otrzymaniu od Wykonawcy wniosku i oświadczenia, Zamawiający – po zbadaniu i zaakceptowaniu tych dokumentów – prześle na adres poczty elektronicznej wskazany we wniosku część poufną SWZ,
6) Zamawiający nie przekaże części poufnej SWZ w przypadku wadliwego sporządzenia wniosku lub oświadczenia o poufności, przekazania dokumentów tych w inny sposób niż wskazany w niniejszym rozdziale oraz w sytuacji, gdy wniosek i oświadczenie zostanie złożone przez osobę inną niż uprawniony lub umocowany przedstawiciel Wykonawcy posiadającego uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
7) w przypadku przekazania Zamawiającemu wadliwych wniosków lub oświadczeń, Zamawiający wezwie do ich poprawienia, pod rygorem nieprzekazania części poufnej SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte zostały w Rozdziale II, ust. 1-2 SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z SWZ - Rozdział IV, ust. 4-5 oraz zgodnie z Załącznikami nr 5a i 5b do SWZ - postanowienia § 13.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO zgodnie z SWZ - Rozdział IV, ust. 4-5 oraz zgodnie z Załącznikami nr 5a i 5b do SWZ - postanowienia § 13.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.38.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Mińskiego w zakresie: części I zamówienia – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia:
• CPV 66516000-0 – Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
• CPV 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty;
• CPV 66515100-4 Usługi ubezpieczenia od ognia;
• CPV 66515400-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów;
4.2.6.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2028-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego są przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:
Dla części I i II zamówienia:
1) Cena – waga kryterium 100 %
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez wykonawcę ceny w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa
------------------------------------------ x 100 pkt x 100 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 pkt.
2. Zamawiający oceni oferty w każdej części oddzielnie na podstawie przyznanej liczby punktów.
3. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części II zamówienia – Ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów:
• CPV 66514110-0 – Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych, w tym m.in. ubezpieczenie pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2028-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Podstawą ustalenia warunków realizacji zamówienia podobnego są przeprowadzone z wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:
Dla części I i II zamówienia:
1) Cena – waga kryterium 100 %
Punkty zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez wykonawcę ceny w następujący sposób:
najniższa cena ofertowa
------------------------------------------ x 100 pkt x 100 %
cena ofertowa w ofercie ocenianej
Wykonawca może uzyskać w tym kryterium maksymalnie 100 pkt.
2. Zamawiający oceni oferty w każdej części oddzielnie na podstawie przyznanej liczby punktów.
3. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określony warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek dotyczy części I i części II zamówienia:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z. 2024 r. poz. 838) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. 2024 poz. 838).
2. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, w stosunku, do którego nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania w sytuacjach określonych w załączniku nr 4 do SWZ (tj. wykaz podstaw wykluczenia).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają wprowadzanie zmian do Umowy, które nie noszą znamion zmian istotnych w rozumieniu art. 454 Ustawy oraz zmian przewidzianych stosownie do przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy. Postanowienia niniejszej Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty Wykonawcy, bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli:1) wystąpi konieczność zmian dotyczących terminów płatności, wysokości i liczby rat składek – w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w Umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty;
2) wystąpi konieczność rozszerzenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w SWZ;
3) wystąpią korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
4) wystąpią zmiany przepisów prawa i/lub zmiany stanu faktycznego, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia (np. zmiana w zakresie działalności, liczbie osób, pojawienie się lub ujawnienie nowych zagrożeń, okoliczności pociągających za sobą możliwość powstania wypadku, sprzedaż, likwidacja lub zakup przedmiotów ubezpieczenia);
5) wystąpią zmiany wysokości składki lub raty składki w sytuacjach określonych w niniejszej umowie, w tym w przypadku zmian sum ubezpieczenia, zmian wartości i/lub ilości majątku, doubezpieczenia mienia po szkodzie, zakup, sprzedaż, rozbudowa, wyłączenie z użytkowania, zmiana wartości rynkowej lub odtworzeniowej;
6) wystąpią zmiany w zakresie ochrony ubezpieczeniowej wynikające z wymogów zawartych w umowach na udostępnienie mienia, usługi lub dofinansowanie Ubezpieczającego,
7) wystąpi konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w niniejszej umowie, która będzie wynikała ze zobowiązań umownych Zamawiającego;
8) nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy.
Z uwagi na limit znaków w ogłoszeniu - szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 5a i 5b do SWZ, § 11.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/attis_broker
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 13:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywna dostawa ryb w 2026 roku
- Zapewnienie całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest miasto Mińsk Mazowiecki
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Mińskiego
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim(2)
- Rękawice sterylne chirurgiczne, niesterylne, diagnostyczne. Rękawice do procedur wysokiego ryzyka
- Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim 2026
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Mińskiego
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY IŁAWA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Usługa ubezpieczenia Gminy Brudzew
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i ryzyk cybernetycznych Gminy Miasta Rzeszów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury - 3 części
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustka
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Powiatu Strzyżowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





