eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączBZP.271.120.2025 Dostawa licencji oprogramowania graficznego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
BZP.271.120.2025 Dostawa licencji oprogramowania graficznego na potrzeby
Urzędu Miasta Nowego Sącza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BZP.271.120.2025 Dostawa licencji oprogramowania graficznego na potrzeby
Urzędu Miasta Nowego Sącza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4eff42a-14b5-4233-8080-abd877633794

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059384/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-ozamowieniach.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w specyfikacji oraz w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.120.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania graficznego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza II. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w specyfikacji warunków zamówienia ,w załączniku nr 1 do SWZ oraz załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72212322-2 - Usługi opracowywania oprogramowania graficznego

72212328-4 - Usługi opracowywania oprogramowania do przetwarzania obrazów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci dokumentacji oferowanego produktu, która będzie potwierdzała cechy (parametry) wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do specyfikacji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy(jeżeli dotyczy);
2. Oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeżeli dotyczy);
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem
nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych.
2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość dokonania
istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków i zakresu ich
wprowadzenia:
1) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji Umowy – zakres
zmian będzie miał na celu dostosowanie Umowy do nowych wymagań prawnych
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy lub następstw jej działania – zakres zmian
będzie dotyczył terminu realizacji zamówienia o udokumentowany okres wystąpienia ww. zdarzenia lub okoliczności
uniemożliwiających kontynuację wykonywania Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Za siłę wyższą uważane będą wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia Umowy ani im
zapobiec i na które żadna ze Stron nie będzie miała wpływu, w szczególności: powódź, pożar, trzęsienie ziemi, ogłoszenie
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu nadzwyczajnego, stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii, w tym
ustanowione z związku z tym ograniczenia, zakazy oraz nakazy.
4. Warunkiem dokonania zmian umowy, o których mowa w ust. 1 i 2, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę,
zawierającego: opis zmiany, uzasadnienie zmiany i jej zakresu, obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała
wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
5. Poza przypadkami określonymi przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w tym art. 456 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy:
1) zwłoka w wykonaniu dostawy trwa dłużej niż 5 dni;
2) Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierza wykonanie przedmiotu umowy innej osobie;
3) Wykonawca realizuje przedmiot Umowy niezgodnie z jej postanowieniami lub rażąco nie wywiązuje się z obowiązków
określonych w Umowie w szczególności dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie lub licencje nie odpowiadają
Przedmiotowi Umowy określonemu zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do umowy oraz
warunkami określonymi w SWZ;
4) w przypadku ujawnienia okoliczności, iż Wykonawcy nie przysługuje prawo do dysponowania licencjami stanowiącymi
przedmiot umowy.
6. Odstąpienie od umowy możliwe jest przez Zamawiającego w formie pisemnej w terminie do 30 dni od powzięcia
wiadomości o zaistnieniu którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 5.
7. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym,
czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu
interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie
30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie
wynagrodzenia należnego mu z tytułu należycie wykonanej części Umowy.
8. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od zapłaty kary umownej i odszkodowania na
zasadach ogólnych.
9. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej umowie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i Prawa
zamówień publicznych.
10. Wszelkie spory i inne sprawy wynikające z niniejszej umowy lub bezpośrednio związane z niniejszą umową będą
poddane pod rozstrzygnięcie sądowi właściwemu dla siedziby Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.