Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ligonia 5 C
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9020c293-7352-43f7-972a-11ae34d6ce87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017772/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9020c293-7352-43f7-972a-11ae34d6ce873.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa "Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 975610,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Zakup i dostawa podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zakup i dostawę teleskopowego podnośnika koszowego zabudowanego na podwoziu samochodowym.
Wymagania / parametry techniczne podnośnika koszowego:
1) Podnośnik (teleskop):
- wysokość podnoszenia robocza: min 28m - max. 32m,
- max. wysięg boczny: 24m.,
- bez przegubu, zakończony dodatkowym ramieniem wysięgnikowym- JIB,
- rotacja wieży 360 stopni,
- nie dopuszcza się wykonania podnośnika z aluminium,
- DMC:max.18t
- ręczna pompa hydrauliczna do awaryjnego opuszczania kosza umożliwiająca złożenie podnośnika do pozycji transportowej,
- zawory bezpieczeństwa na siłownikach,
- sterowanie możliwe z kosza i ziemi
2) Kosz:
- mocowany z góry lub z boku. Mocowanie od spodu powinno zapewnić możliwość opuszczenia kosza jak najbliżej powierzchni dachu – max. odległości 20cm.
- minimalny udźwig kosza 250 kg,
- rotacja kosza min. 90 – 90 stopni
- dwuosobowy, stelażowy,
- burty aluminiowe,
- system zabezpieczający przed przeciążeniem,
3) Podwozie:
- dowolne, kompatybilne z podnośnikiem zapewniające stabilność,
- skrzynia biegów manualna lub automatyczna,
- system automatycznego i ręcznego poziomowania pojazdu,
- przednie i tylne podpory rozsuwane hydraulicznie,
- 4 podkłady dla podpór z uchwytem,
- lampa ostrzegawcza na kabinie,
- licznik roboczogodzin,
- kolor: dowolny.
Samochód z zabudowanym podnośnikiem koszowym musi posiadać wszelkie badania i aprobaty techniczne, dopuszczenia do ruchu drogowego, przegląd UDT oraz być gotowy do zarejestrowania.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych (m.in. konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych, technicznych) oraz prawnych.
Wykonawca musi umożliwić wykonanie przeglądów konserwacyjnych, technicznych i corocznych na terenie województwa śląskiego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42415210-3 - Pojazdy techniczne wyposażone w urządzenia podnośnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rodzaje kryteriów oceny ofert
1)
Kryterium nr 1
Cena brutto oferty – „C”
60,00%
2)
Kryterium nr 2
Okres udzielonej gwarancji – "G"
40,00%
1) Kryterium nr 1 – "Cena brutto oferty" C – 60 %
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:
Cmin
C = ------------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1;
Cmin - najniższa zaoferowana cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb - cena brutto oferty badanej.
W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów.
2) Kryterium nr 2 - "Okres udzielonej gwarancji" G - 40%
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wybierając jeden z poniższych okresów:
Okres gwarancji 24 m-ce – 0 pkt
Okres gwarancji 36 m-cy – 20 pkt
Okres gwarancji 48 m-cy – 40 pkt.
W kryterium "Okres udzielonej gwarancji" można otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a maksymalny okres gwarancji 48 miesięcy. Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji wynoszącego wyłącznie 24 miesiące, 36 miesięcy albo 48 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji lub wskaże inny okres gwarancji niż przewidziany przez Zamawiającego w SWZ (24 m-ce, 36 m-cy lub 48 m-cy) Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesiące gwarancji.
W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru:
X = C + G
gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;
C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty";
G- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Okres udzielonej gwarancji" .
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych / technicznych lub innych dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia, potwierdzających spełnianie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z postanowieniami pkt 5.1. SWZ. Fakultatywnie Wykonawca może złożyć fotografię lub inne graficzne odwzorowanie przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki, rodzaj i zakres zmian Umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia w zakładce „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 08:00
8.4.) Termin związania ofertą: 14 dni
INNE PRZETARGI Z CZERWIONKI-LESZCZYN
- Zakup i dostawa podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
- Zakup paliwa do środków transportowych Zarządu Dróg i Służb Komunalnych w Czerwionce - Leszczynach w roku 2026
- Dostawa dwóch pojazdów typu UTV
- Dostawa dziesięciu agregatów prądotwórczych o mocy 10-20 kW
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy 100-150 kW na przyczepie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
- Dostawa podnośnika koszowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa podnośnika koszowego przegubowo - teleskopowego na samochodzie na potrzeby Gminy Nałęczów
- Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 1 pojazdu specjalnego - podnośnika koszowego
więcej: Pojazdy techniczne wyposażone w urządzenia podnośnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





