Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego „Wspólna Pasja” w Żorach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "WSPÓLNA PASJA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241301396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bażancia 40
1.5.2.) Miejscowość: Żory
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-240
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspolnapasja.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wspolnapasja.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rehabilitacja zawodowa, społeczna i lecznicza osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego „Wspólna Pasja” w Żorach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cb1aed3-c594-425a-8421-fc8103182281
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030854/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzieleniu zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych - Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Produkcyjno-Usługowy „Wspólna Pasja” z siedzibą w Żorach.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Produkcyjno-Usługowy „Wspólna Pasja” z siedzibą w Żorach 44-240 przy ul. Bażanciej 40;
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Joanna Mazur. Aby skontaktować się z nim, wyślij wiadomość pod e-mail: iod@wspolnapasja.org lub zadzwoń pod numer tel. 32/ 43 58 004 wew. 32;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego „Wspólna Pasja” w Żorach prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) dalej „ustawa Pzp”, osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo kontroli, jak również osoby lub podmioty którym dane, zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2022r., poz. 902);
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011r., nr 14, poz. 67) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZAZ.ZP.3501.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego „Wspólna Pasja” w Żorach tj. pieca konwekcyjnego, zmywarki, dwustrefowego grilla, miksera, szaf mroźniczych, zamrażarek, regałów magazynowych, szafy chłodniczej, lodówki na napoje, szatkownicy do warzyw, kostkarki do lodu, pakowarki próżniowej, stołów jezdnych, stołów cateringowych, stołów koktajlowych, pojemników termoizolacyjnych oraz drobnego wyposażenia i sprzętu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42000000-6 - Maszyny przemysłowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SWZ (zwany dalej ofertą) musi zawierać poniższe załączniki:a. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego (zgodnie z zał. nr 1 do oferty),
b. wycena ofertowa,
c. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
d. wadium jeżeli wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 454 i 455 ustawy pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami tylko w formie elektronicznej (podpisaną jednym z podpisów: kwalifikowanym, zaufanym, osobistym) za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-02 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: od podpisania Umowy do 31.12.2025r.( włączając w to dostarczenie sprzętu, montaż wybranych pozycji, wystawienie FV i opłacenie jej przez Zamawiającego).
Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
1) w kryterium, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik cena zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(n : b) x 60
Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:
a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością,
b) b - wartość oferty badanej,
c) 60 – wskaźnik stały
2) w kryterium 2 okres gwarancji na przedmiot zamówienia: ocena punktowa przedstawia się następująco:
1) za udzielnie minimalnej gwarancji (określonej odrębnie w pozycjach w załączniku 3 do SWZ opis przedmiotu zamówienia) - 0 punktów
2) za udzielnie dodatkowych 12 miesięcy ( dla każdej pozycji załącznika 3 opis przedmiotu zamówienia, która określony ma minimalny okres gwarancji ) - 40 punktów
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach
- Zakup skanerów na potrzeby systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) w Gminie Miejskiej Żory
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na osiedlu budynków mieszkalnych wielorodzinnych Zakładów Techniki Komunalnej
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na osiedlu budynków mieszkalnych wielorodzinnych Zakładów Techniki Komunalnej
- Roboty malarsko - stolarsko - posadzkarskie w budynkach administrowanych przez ZBM w Żorach.
- OCHRONA OSÓB I MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM DO BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŻORACH
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup wyposażenia i sprzętu gastronomicznego dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno- Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach
- AN/ZP/159/25 Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) posadowionej na dachu budynku Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej w Poznaniu
- Dostawa i montaż przenośnika łańcuchowego załadowczego na linii sortowniczej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy.
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Urządzenia ratownicze
więcej: Maszyny przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





