Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466606/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kontenerów dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Lwówek Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 25A
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lwowekslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/lwowekslaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kontenerów dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41742efa-5dd7-4100-882e-0dc2c5563052
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00551104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056934/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup i dostawa kontenerów dla Gminy i Miasta Lwówek Śląski z podziałem na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.69.2025.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych dwóch kontenerów budowlanych:- Konstrukcja kontenera: stalowa, spawana rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach kontenera.
- Elementy konstrukcji pokryte powłokami antykorozyjnymi.
- Kolorystyka kontenera ustalona z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Kolor z palety RAL.
- Wymiar zewnętrzny: długość od 6 m do 7 m; szerokość od 2,4 m do 3 m; wysokość od 2,5 m do 3 m.
- Woda deszczowa odprowadzana rynnami PCV.
- Konstrukcja nośna kontenera w klasie EXC2 wg. normy PN EN 1090-1. Oznakowanie CE.
- Elementy spawane zgodnie z PN EN ISO 3834-2.
- Stropodach: blacha ocynkowana o gr. min. 0,55 mm, płyta wiórowa o gr. min. 10 mm, wełna mineralna o gr. min. 100 mm, folia paroizolacyjna, płyta laminowana biała o gr. min. 12 mm. Nośność stropodachu min. 100 kg/m²
- Ściany: wykonane w technologii panelowej: Panele montowane w standardzie: drzwiowy i okienne na krótszych, a pełne na dłuższych bokach kontenera.
- Budowa: stelaż drewniany: blacha lakierowana o gr. min. 0,55 mm szara RAL 7035 trapez, wełna mineralna o gr. mon. 60 mm, folia paroizolacyjna, płyta laminowana biała o gr. min. 12 mm.
- Podłoga: ocynkowana blacha trapezowa o gr. min. 0,55 mm, wełna mineralna o gr. min. 100 mm, folia paroprzepuszczalna, płyta podłogowa o gr. min. 22 mm, wykładzina PCV o gr. min. 2 mm. szara, wykończenie podłogi listwami przypodłogowymi. Maksymalne obciążenie podłogi 200 kg/m².
- Okna PCV: (RU), 900×1200 mm, białe z roletą zewnętrzna. Tolerancja wymiarowa ±5%.
- Drzwi zewnętrzne: białe, jednoskrzydłowe, stalowe, 900×2000 mm. Tolerancja wymiarowa ±5%.
- Instalacja elektryczna: przyłącze instalacji na bazie gniazda i wtyku siłowego 5 x 32 A; instalacja oświetleniowa - 2 x 18 W LED, świetlówka; instalacja gniazd wtykowych- gniazdka, włącznik.
- Instalacja grzewcza: grzejnik elektryczny 2000 W.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 56540,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup i dostawa czterech kontenerów magazynowych:- Konstrukcja stalowa odporna na odkształcenia i korozję.
- Elementy konstrukcji pokryte powłokami antykorozyjnymi.
- Kolorystyka kontenera ustalona z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Kolor z palety RAL.
- Kontenery o wymiarach zgodnych z normami ISO.
- Wymiar zewnętrzny: długość od 6 m do 7 m; szerokość od 2,4 m do 3 m; wysokość od 2,5 m do 3 m.
- Drzwi podwójne otwierane pośrodku, zamykane od zewnątrz za pomocą mechanizmu rygli i zamka zabezpieczającego, z uszczelkami. Drzwi muszą umożliwiać pełne otwarcie bez kolizji z konstrukcją kontenera.
- Wymiary drzwi: szerokość: od 2,2 m do 2,4 m, wysokość: od 2,1 m do 2,3 m.
- Wyposażony w kieszeń do wózka widłowego o wymiarach: szerokość: 360 mm, wysokość: 115 mm.
- Pojemność magazynowa co najmniej 33 m3/20′.
- Aktualna tablica legalizująca CSC.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 17.10.2025 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty dla Części 1 postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie postępowania, w odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy, dopuszczono kontenery po jednym transporcie morskim z towarem tzw. „one-way”. Wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ jednoznacznie wskazuje, iż Wykonawca „zakupi i dostarczy fabrycznie nowy przedmiot umowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia”, a zatem nie dopuszcza kontenerów „one-way”, w związku z czym niemożliwe jest zawarcie ważnej umowy na podstawie dokumentów postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48216,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Remonty nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą wykonywane w ramach bieżących remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Lwówek Śląski
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim w ramach Projektu grantowego nr (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lwówku Śląskim
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, tonerów i tuszy dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2026 roku.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji.
- "Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań kryzysowych "
- Dostawa kontenera mieszkalnego do miejscowości Nowa Biała
- Dostawa kontenerów morskich na potrzeby realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa kontenerów magazynowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





