Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków do oddziału przedszkolnego oraz Szkoły Podstawowej w Marianowie
od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Marianowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000271153
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeziorna 15
1.5.2.) Miejscowość: Marianowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-121
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915613817
1.5.8.) Numer faksu: sekretariat@spmarianowo.szkolnastrona.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spmarianowo.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spmarianowo.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków do oddziału przedszkolnego oraz Szkoły Podstawowej w Marianowie
od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5b71c1d-a974-4817-9585-c6019b69b7ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5b71c1d-a974-4817-9585-c6019b69b7ee3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: poprzez platformę
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem danych jest Szkoła Podstawowa w Marianowie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Przygotowanie i dostarczanie dziennych posiłków dla dzieci przedszkolnych
1.Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dziennych posiłków przedszkolnych obejmujących:
1) Śniadanie: potrawy mleczne, kanapki na bazie pieczywa mieszanego z różnymi dodatkami: wędliny, sery, warzywa, pasty, masło, dżemy, miód itp.; herbata z cytryną, napoje mleczne, kawa zbożowa,
2) Obiad: zupa przygotowana na wywarze warzywnym lub mięsno- warzywnym; drugie danie powinno być posiłkiem mięsnym (mięso wieprzowe i wołowe, drób) lub rybnym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami oraz napój lub kompot. Do mięsa lub ryb należy podać ziemniaki, kaszę, ryż lub kopytka. W tygodniu powinien być dostarczony co najmniej 4 x obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym wraz z surówką. Danie bezmięsne (1 x w tygodniu) powinny stanowić naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy, kluski, itp., kompot z owoców sezonowych lub woda. Jadłospis powinien być urozmaicony, rodzaj potrawy nie może się powtarzać w tym samym tygodniu. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, najlepiej nieprzetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone. Do przygotowywania posiłków zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych, dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli,
3) Podwieczorek: kasza jaglana lub ryż z owocami, mus owocowy, budyń z owocami, warzywa np. w formie sałatki, koktajle, owoce, kanapki lub słodka bułka, napoje: woda mineralna niegazowana, sok naturalny, kompot.
2. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to około 29 dzieci. Liczba ta może ulegać zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu.
3. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków.
4. Posiłki będą dostarczane do budynku szkolnego przy ul. Mieszka I 2A, 73-121 Marianowo do pomieszczenia, w którym posiłki będą wydawane.
5. Posiłki będą dostarczane od dnia 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Zadanie 2: Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków jednodaniowych dla dzieci szkolnych – kl. 0
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia obiadów jednodaniowych wydawanych w systemie:
1) 2 razy w tygodniu dania mięsne składające się z mięsa, ziemniaków, kaszy lub ryżu, surówki lub jarzyny, kompotu z owoców sezonowych lub wody,
2) 1 raz w tygodniu danie rybne składające się z porcji ryby, ziemniaków, kaszy lub ryżu, surówki lub jarzyny, kompotu z owoców sezonowych lub wody,
3) 1 raz w tygodniu danie bezmięsne typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy, kluski itp., jarzyna, kompot z owoców sezonowych lub woda,
4) 1 raz w tygodniu zupa, owoc lub jogurt.
2. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to około 13 dzieci. Liczba ta może ulegać zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu.
3. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków.
4. Posiłki będą dostarczane do budynku szkolnego przy ul. Mieszka I 2A albo do budynku szkolnego przy ul. Jeziornej 15 w Marianowie, do pomieszczenia, w którym posiłki będą wydawane.
5. Posiłki będą dostarczane od dnia 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Zadanie 3: Przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków jednodaniowych dla dzieci szkolnych – kl. I-VIII
1. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia obiadów jednodaniowych wydawanych w systemie:
1) 2 razy w tygodniu dania mięsne składające się z mięsa, ziemniaków, kaszy lub ryżu, surówki lub jarzyny, kompotu z owoców sezonowych lub wody,
2) 1 raz w tygodniu danie rybne składające się z porcji ryby, ziemniaków, kaszy lub ryżu, surówki lub jarzyny, kompotu z owoców sezonowych lub wody,
3) 1 raz w tygodniu danie bezmięsne typu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, pyzy, kluski itp., jarzyna, kompot z owoców sezonowych lub woda,
4) 1 raz w tygodniu zupa, owoc lub jogurt.
2. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to około 38 dzieci. Liczba ta może ulegać zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu.
3. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków.
4. Posiłki będą dostarczane do budynku szkolnego przy ul. Jeziornej 15 oraz ul. Mieszka I 2A w Marianowie, do pomieszczenia, w którym posiłki będą wydawane.
5. Posiłki będą dostarczane od dnia 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
Inne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z artykułów zakupionych przez Wykonawcę.
2. Posiłki będą wydawane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi. Naczynia oraz sztućce muszą posiadać wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz walory smakowe i estetyczne. Wykonawca jest odpowiedzialny za sporządzanie posiłków zgodnie z jadłospisem, który musi być przedłożony przez Wykonawcę Dyrektorowi Szkoły.
4. Dyrektor Szkoły sprawdzać będzie zgodność podanego posiłku z dostarczonym przez Wykonawcę jadłospisem.
5. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem (samochód spełniający wymogi sanitarno- techniczne do przewozu żywności). Transport powinien odbywać się w pojemnikach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw.
6. Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek dostarczenia pojemników z posiłkami do punktu wydawania posiłków, odbierania pojemników oraz ich mycia i wyparzania.
7. Na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek odbierania oraz utylizacji resztek z posiłków.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania minimum 5- dniowego jadłospisu, zawierającego m.in. informacje o wartości kalorycznej posiłków.
9. Sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków, w tym samo ich wydawanie dzieciom korzystającym z dożywiania należą do Zamawiającego.
10. Obiady muszą być przygotowywane godnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.) oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach, kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: podmiot ekonomii społecznej
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeżeli będzie:1) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SWZ
2) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI MARIANOWO
więcej: przetargi MARIANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkola nr 1 w Krzyżu Wielkopolskim
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków w 2026 roku do Przedszkole nr 2 "Harmonia" w Krzyżu Wielkopolskim
- Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Jerzykowie
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie posiłków dla dzieci PM Nr 10 oraz wydanie obiadów dwudaniowych dla uczniów SP Nr 7 w MZS Nr 3 w Krośnie w 2026 roku"
- Świadczenie usług dostarczania posiłków na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Agaty Mróz w Niemczu w 2026r.
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków do oddziału przedszkolnego oraz Szkoły Podstawowej w Marianowie od 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





