eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LelkowoKompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lelkowo oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lelkowo oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 21

1.5.2.) Miejscowość: Lelkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-521

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552448183

1.5.8.) Numer faksu: 552448183

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uglelkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglelkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lelkowo oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7bba49-9680-42f6-8a9a-82a778d5b298

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00550829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043311/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lelkowo oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026r., do 31.12.2028r”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee7bba49-9680-42f6-8a9a-82a778d5b298

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy Lelkowo ( Lelkowo 21, 14-521 Lelkowo, tel; 55 244 81 83)
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu naliczenia wymiaru zobowiązań podatkowych oraz wszelkich czynności prowadzących do ich wyegzekwowania, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.), Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm. ) oraz Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. , poz. 1314 z późn. zm. ).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 2.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (Urząd Skarbowy właściwy terytorialnie) .

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy Lelkowo ( Lelkowo 21, 14-521 Lelkowo, tel; 55 244 81 83)
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu naliczenia wymiaru zobowiązań podatkowych oraz wszelkich czynności prowadzących do ich wyegzekwowania, jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.), Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm. ) oraz Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 o postępowaniu egzekucyjnym w administracji ( tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. , poz. 1314 z późn. zm. ).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
8) Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 2.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (Urząd Skarbowy właściwy terytorialnie) .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.271.IV.2025.PZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lelkowo oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2028 r.
1) Urząd Gminy Lelkowo, Lelkowo 21, 14-521 Lelkowo
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lelkowie,
Szkoła Podstawowa w Lelkowie,
2) SAMORZADOWE INSTYTUCJE KULTURY
Gminne Centrum Kultury w Lelkowie,
3) SAMORZADOWE ZAKŁADY BUDŻETOWE
Zakład Wodno-Kanalizacyjny w Lelkowie,
4) OŚRODKI ZDROWIA
Gminny Ośrodek Zdrowia w Lelkowie,
5) Ilość jednostek organizacyjnych Gminy może ulec zmianie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) prowadzenie i obsługa rachunków bankowych,
2) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych,
3) działalność kredytowa/kredyt w ROR,
4) bankowość elektroniczna.
2. Na usługę (w formie elektronicznej) prowadzenia i obsługę rachunków bankowych w szczególności składają się następujące czynności bankowe:
1) otwarcie/prowadzenie istniejących już kont oraz prowadzenie wszystkich innych otwartych w okresie obowiązywania umowy rachunków bieżących, pomocniczych oraz rachunków sum depozytowych, funduszy celowych i specjalnych, oraz rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej budżetu i jednostek organizacyjnych,
2) dokonywanie rozliczeń pieniężnych w zakresie wpłat i wypłat,
3) dokonywanie wpłat gotówkowych (bez pobierania od Wpłacających prowizji, opłat oraz innych kosztów),
4) dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku zamawiającego na rzecz posiadacza rachunku,
5) dokonywanie rozliczeń bezgotówkowych za pomocą poleceń przelewów,
6) realizacja przekazów walutowych za granicę i z zagranicy,
7) możliwość wykorzystania wpływów bieżących do realizacji zleceń płatniczych,
8) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń,
9) potwierdzenie stanu salda,
10) wydawanie wyciągów bankowych dla wszystkich rachunków Gminy Lelkowo oraz jednostek organizacyjnych w formie elektronicznej,
11) usługa serwisu systemu bankowości elektronicznej,
12) dokonywanie zmian kart wzorów podpisów bez opłat,
3. Przez działalność kredytową rozumiemy możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym krótkoterminowego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu Gminy Lelkowo do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, lub wskaźniku który zastąpi WIBOR, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększonej/pomniejszonej o marżę Banku podaną w ofercie. Spłata następuje codziennie z dochodów wpływających na ten rachunek. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny „In blanco”.
4. Możliwość korzystania z nowoczesnego i bezpiecznego systemu bankowości elektronicznej przez wszystkie jednostki organizacyjne Gminy Lelkowo zapewniającego w szczególności:
1) dokonywanie przeglądu i przeszukiwania sald i innych informacji dotyczących rachunków,
2) zachowanie poufności dokonywanych transakcji,
3) przegląd zrealizowanych transakcji w ujęciu historycznym z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji,
4) składanie poleceń przelewu wewnętrznych i do innych banków,
5) dokonywanie lokat,
6) generowanie raportów obejmujących czynności dokonane w danym dniu,
7) import przelewów przygotowanych w programie SYGNITY Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych,
8) korespondencję z bankiem,
9) możliwość podpisów przelewów przez wiele osób zgodnie ze strukturą umocowaniem osób w poszczególnych jednostkach,
10) szkolenie niezbędnej ilości osób wskazanej przez Zamawiającego do pracy w systemie oraz ewentualne interwencje serwisowe.
5. Możliwość korzystania z nowoczesnego i bezpiecznego systemu bankowości elektronicznej do których dostęp będzie realizowany za pośrednictwem przeglądarki internetowej bez konieczności instalacji systemu na konkretnym komputerze, przez pozostałe jednostki organizacyjne Gminy Lelkowo, zapewniającego w szczególności:
1) dokonywanie przeglądu i przeszukiwania sald i innych informacji dotyczących rachunków,
2) zachowanie poufności dokonywanych transakcji,
3) przegląd zrealizowanych transakcji w ujęciu historycznym z uwzględnieniem daty realizacji i kwoty transakcji,
4) składanie poleceń przelewu wewnętrznych i do innych banków,
5) generowanie raportów obejmujących czynności dokonane w danym dniu,
6) import przelewów przygotowanych w programie SYGNITY Zamawiającego do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych,
7) możliwość podpisów przelewów przez wiele osób zgodnie ze strukturą umocowania osób w poszczególnych jednostkach,
8) szkolenie niezbędnej ilości osób wskazanej przez Zamawiającego do pracy w systemie oraz ewentualne interwencje serwisowe.
9) System bankowości elektronicznej ma obejmować dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania.
6. Pozostałe produkty banku tj. zapewnienie doradztwa kapitałowego i finansowego polegającego w szczególności na:
1) przekazywaniu wolnych środków na oprocentowane lokaty terminowe, negocjowane,
2) bieżącym informowaniu o aktualnej ofercie produktowej banku,
3) pomocy w doborze odpowiednich produktów i usług bankowych w celu optymalizacji wykorzystania i zagospodarowania środków finansowych jednostek,
4) reagowaniu na bieżące potrzeby Zamawiającego,
5) zapewnieniu stałych kontaktów między Zamawiającym a bankiem,
6) informacji na bieżąco o wysokości stóp procentowych i kursach walutowych,
7) bieżącym doradztwie finansowym,
8) możliwości uzyskania na wniosek Zamawiającego promesy udzielenia kredytu i gwarancji bankowej.
7. Zamawiający wymaga, aby kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach podstawowych i pomocniczych Gminy Lelkowo oraz jednostek organizacyjnych gminy była dokonywana w okresach kwartalnych z uwzględnieniem:
a) wszystkie rachunki będą oprocentowane oprócz rachunków prowadzonych dla potrzeb środków zewnętrznych obecnie funkcjonujących i ewentualnie nowo otwieranych.
b) odsetki od środków naliczonych na rachunkach podstawowych jednostek organizacyjnych będą przekazywane bezpośrednio na rachunek podstawowy Gminy Lelkowo z wyłączeniem naliczonych odsetek na rachunku bankowym Gminnego Centrum Kultury w Lelkowie, Zakładu Wodno-Kanalizacyjnego w Lelkowie, Gminnego Ośrodka Zdrowia oraz rachunków wskazanych przez Zamawiającego,
c) oprocentowanie na rachunku sum depozytowych w Urzędzie Gminy w Lelkowie będzie wynosić 0%.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne lub prawne na rzecz Gminy Lelkowo oraz wpłat na rachunki pozostałych jednostek organizacyjnych gminy.
9. Bank nie będzie pobierał innych opłat i prowizji związanych z prowadzeniem i obsługą rachunków prowadzonych dla potrzeb środków zewnętrznych (UE) oraz programów rządowych.
3. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Przyjmuje się, że przed złożeniem oferty wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne
informacje o przedmiocie zamówienia co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie usług.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków gromadzonych na rachunku bankowy,

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XVII oraz spełniają warunki udziału w postepowaniu i wymagania określone w SWZ.
Na podstawie art. 112 pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg załącznika nr 2 i 3 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp
7. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.