eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego - Zad.nr1 "Przebud.(...), Zad.nr2"Bud. trzech przejść.(...), Zad.nr 3 "Przebud. istniejącego(...)", Zad.nr4 "Przebud. istn(...)."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego – Zad.nr1 „Przebud.(…), Zad.nr2„Bud. trzech przejść.(…), Zad.nr 3 „Przebud. istniejącego(…)”, Zad.nr4 „Przebud. istn(…).”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego – Zad.nr1 „Przebud.(…), Zad.nr2„Bud. trzech przejść.(…), Zad.nr 3 „Przebud. istniejącego(…)”, Zad.nr4 „Przebud. istn(…).”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-266e94ec-82fa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.46 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego poprzez realizację zadań: 1) Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Kościuszki w km 0+192 2) (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.44.14.2023.III

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5521541,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego - Zadanie nr 1 „Przebudowa istniejących trzech przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Mickiewicza km 0+816,0+832 , 0+844 z ulicą Konstytucji 3-go Maja wraz z budową jednego przejścia w ulicy Mickiewicza w km 0+993 i przebudową dwóch przejść dla pieszych w km 1+160 i km 0+657.” Zadanie nr 2 „Budowa trzech przejść dla pieszych na ul. Krakowskiej w km 0+866, km 0+1000 i km 1+105.” Zadanie nr 3 „Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ulicy Opatowskiej w km 0+695.” Zadanie nr 4 „Przebudowa istniejącego przejścia dla pieszych na ul. Kościuszki w km 0+192.” jest poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego. Zakres przedmiotu niniejszej zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
• ul. Mickiewicza km 0+816, 0+832, 0+844:
a) punktowych elementów odblaskowych przejścia (obustronnie),
b) aktywnych znaków pionowych D-6 na tle fluorescencyjnym z lampami ostrzegawczymi
zasilanymi panelem fotowoltaicznym,
c) w związku z planowaną przebudową nawierzchni w rejonie przejścia dla pieszych istniejące oznakowanie poziome należy odtworzyć zgodnie z częścią rysunkową i przedmiarem robót (grubowarstwowe)
d) nowego oznakowania poziomego osiowego oraz uzupełnienia oznakowania na zjazdach i skrzyżowaniach (grubowarstwowe)
e) lampy w ilości 6szt. – hybrydowa solarno – wiatrowa
f) wykonanie dojść do przejścia dla pieszych z płytek integracyjnych – kolor żółty
g) wykonanie wyspy azylu
h) korekta jezdni rampy najazdowej wyniesionego przejścia dla pieszych poprzez złagodzenie najazdu i wymiana kostki betonowej w ilości 30% całkowitej powierzchni
i) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia (zgodnie z przedmiarem robót).
• ul. Mickiewicza w km 0+993:
a) punktowych elementów odblaskowych przejścia (obustronnie),
b) aktywnych znaków pionowych D-6 na tle fluorescencyjnym z lampami ostrzegawczymi zasilanymi panelem fotowoltaicznym,
c) w związku z planowaną przebudową nawierzchni w rejonie przejścia dla pieszych istniejące oznakowanie poziome należy odtworzyć zgodnie z częścią rysunkową i przedmiarem robót (grubowarstwowe)
d) nowego oznakowania poziomego osiowego oraz uzupełnienia oznakowania na zjazdach i skrzyżowaniach (grubowarstwowe)
e) lampy w ilości 2szt. – hybrydowa solarno – wiatrowa
f) wykonanie dojść do przejścia dla pieszych z płytek integracyjnych – kolor żółty
g) wykonanie wyspy azylu
h) wyniesione przejście dla pieszych z kostki betonowej
i) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia (zgodnie z przedmiarem robót).
• ul Mickiewicza w km 1+160, 0+657:
a) punktowych elementów odblaskowych przejścia (obustronnie),
b) aktywnych znaków pionowych D-6 na tle fluorescencyjnym z lampami ostrzegawczymi zasilanymi panelem fotowoltaicznym,
c) w związku z planowaną przebudową nawierzchni w rejonie przejścia dla pieszych istniejące oznakowanie poziome należy odtworzyć zgodnie z częścią rysunkową i przedmiarem robót (grubowarstwowe)
d) nowego oznakowania poziomego osiowego oraz uzupełnienia oznakowania na zjazdach i skrzyżowaniach (grubowarstwowe)
e) lampy w ilości 2szt. – hybrydowa solarno – wiatrowa
f) wykonanie dojść do przejścia dla pieszych z płytek integracyjnych – kolor żółty
g) wykonanie wyspy azylu
h) korekta jezdni rampy najazdowej wyniesionego przejścia dla pieszych poprzez złagodzenie najazdu
i) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia (zgodnie z przedmiarem robót).
• ul. Krakowska w km 0+866, km 0+1000 i km 1+105
a) punktowych elementów odblaskowych przejścia (obustronnie),
b) aktywnych znaków pionowych D-6 na tle fluorescencyjnym z lampami ostrzegawczymi zasilanymi panelem fotowoltaicznym,
c) w związku z planowaną przebudową nawierzchni w rejonie przejścia dla pieszych istniejące oznakowanie poziome należy odtworzyć zgodnie z częścią rysunkową i przedmiarem robót (grubowarstwowe)
d) nowego oznakowania poziomego osiowego oraz uzupełnienia oznakowania na zjazdach i skrzyżowaniach (grubowarstwowe)
e) lampy w ilości 2szt. – hybrydowa solarno – wiatrowa
f) wykonanie dojść do przejścia dla pieszych z płytek integracyjnych – kolor żółty
g) wykonanie wyspy azylu
h) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia (zgodnie z przedmiarem robót).
• ul. Opatowska w km 0+695:
a) punktowych elementów odblaskowych przejścia (obustronnie),
b) aktywnych znaków pionowych D-6 na tle fluorescencyjnym z lampami ostrzegawczymi zasilanymi panelem fotowoltaicznym,
c) w związku z planowaną przebudową nawierzchni w rejonie przejścia dla pieszych istniejące oznakowanie poziome należy odtworzyć zgodnie z częścią rysunkową i przedmiarem robót (grubowarstwowe)
d) nowego oznakowania poziomego osiowego oraz uzupełnienia oznakowania na zjazdach i skrzyżowaniach (grubowarstwowe)
e) lampy w ilości 2szt. – hybrydowa solarno – wiatrowa
f) wykonanie dojść do przejścia dla pieszych z płytek integracyjnych – kolor żółty
g) wykonanie wyspy azylu
h) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia (zgodnie z przedmiarem robót).
• ul. Kościuszki w km 0+192:
a) punktowych elementów odblaskowych przejścia (obustronnie),
b) aktywnych znaków pionowych D-6 na tle fluorescencyjnym z lampami ostrzegawczymi zasilanymi panelem fotowoltaicznym,
c) w związku z planowaną przebudową nawierzchni w rejonie przejścia dla pieszych istniejące oznakowanie poziome należy odtworzyć zgodnie z częścią rysunkową i przedmiarem robót (grubowarstwowe)
d) nowego oznakowania poziomego osiowego oraz uzupełnienia oznakowania na zjazdach i skrzyżowaniach (grubowarstwowe)
e) lampy w ilości 2szt. – hybrydowa solarno – wiatrowa
f) wykonanie dojść do przejścia dla pieszych z płytek integracyjnych – kolor żółty
g) wykonanie wyspy azylu
h) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia (zgodnie z przedmiarem robót).
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa: www.gov.pl),
- pokrycie całości kosztów inwestycji łącznie z wykonaniem tymczasowego oznakowania ,
- obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
Zamówienie będzie zrealizowane z wykorzystaniem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Termin wykonania zamówienia: zadanie nr 1 – 185 dni, zadanie nr 2, nr 3, nr 4 – 180 dni.
2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy odrębnym dla każdego zadania, stanowiące załącznik nr 11 SWZ.
3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213316-1 - Roboty instalacyjne związane z przejściami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4250000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7774699,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4410446,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367520212

7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary 75

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4410446,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. zadania nr 1
8.1.) Data zawarcia umowy: 12.12.2023
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2 594 598,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: Art. 95 ustawy Pzp
Dot. zadania nr 2
8.1.) Data zawarcia umowy: 12.12.2023
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1 226 462,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: Art. 95 ustawy Pzp
Dot. zadania nr 3
8.1.) Data zawarcia umowy: 12.12.2023
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424 060,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: Art. 95 ustawy Pzp
Dot. zadania nr 4
8.1.) Data zawarcia umowy: 12.12.2023
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165 324,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: Art. 95 ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.