Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536922/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00005033/01 - Wynik z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Obsługa prawna Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Bytomiu w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.2.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Smolenia 35
1.4.2.) Miejscowość: Bytom
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549666
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00536922
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykonawca musi wykazać, że:
4.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, polegającą na świadczeniu obsługi prawnej samorządowej jednostki budżetowej, której przedmiotem działalności jest realizacja zadań własnych gminy w zakresie:
- sprawowania funkcji zarządcy drogi na wszystkich drogach publicznych oraz drogach wewnętrznych, placach i ciągach pieszych stanowiących własność gminy lub Skarbu Państwa nieoddanych innym podmiotom, wynikających z ustawy o drogach publicznych, zwłaszcza w zakresie: planowania, budowy, przebudowy, remontów, utrzymania i ochrony dróg wraz z infrastrukturą techniczną związaną z tymi drogami, planowania, budowy, przebudowy, remontów, utrzymania i ochrony obiektów inżynierskich na drogach określonych powyżej, planowania, budowy, przebudowy, remontów, utrzymania i ochrony dróg rowerowych wraz z infrastrukturą techniczną związaną z tymi drogami,
4.2 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę obejmującą swoim zakresem stałą obsługę prawną świadczoną Zamawiającemu w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, będącego inwestorem lub prowadzącym inwestycję liniową, realizowaną w ramach umów zawartych w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, o wartości kontraktu co najmniej 30 000 000,00 zł (trzydzieści milionów złotych) netto;
4.3 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę obejmującą swoim zakresem stałą obsługę prawną Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, będącego zamawiającym usługi polegającej na oczyszczaniu dróg publicznych w ramach umowy zawartej w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych o wartości kontraktu co najmniej 6 000 000,00 zł (sześć milionów złotych) netto;
4.4 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
jedną osobę skierowaną do pełnienia funkcji Koordynatora obsługi prawnej, która posiada: minimum 8 lat doświadczenia zawodowego jako adwokat lub radca prawny, która:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert — świadczyła jako radca prawny lub adwokat usługę stałej obsługi prawnej (w wymiarze co najmniej 12 miesięcy), Zamawiającego zobowiązanego do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzącego inwestycje liniowe, w ramach której świadczono kompleksowe doradztwo prawne w zakresie realizacji kontraktów, obejmujące co najmniej: zagadnienia z dziedziny finansowania inwestycji, prawa cywilnego, prawa budowlanego, administracyjnego, ochrony środowiska, prawa zamówień publicznych,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert — świadczyła jako radca prawny lub adwokat w ramach 1 umowy stałą obsługę prawnej podmiotu biorącego udział w realizacji kontraktu dotyczącego inwestycji liniowej lub kubaturowej, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 6 000 000,00 (sześć milionów) zł netto,
4.5 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji: Radca prawny/ Adwokat, która posiada:
- minimum 8 lata doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat,
- minimum 12 miesięcy (w sposób ciągły) doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert jako radca prawny lub adwokat, polegającego na świadczeniu obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego,
4.6 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami skierowanymi do pełnienia funkcji: Radca prawny/ Adwokat posiadającymi minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji wymienionych powyżej.
Po zmianie:
Wykonawca musi wykazać, że:
4.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie 1 usługę o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, polegającą na świadczeniu obsługi prawnej samorządowej jednostki budżetowej, której przedmiotem działalności jest realizacja zadań własnych gminy w zakresie:
- sprawowania funkcji zarządcy drogi na wszystkich drogach publicznych oraz drogach wewnętrznych, placach i ciągach pieszych stanowiących własność gminy lub Skarbu Państwa nieoddanych innym podmiotom, wynikających z ustawy o drogach publicznych, zwłaszcza w zakresie: planowania, budowy, przebudowy, remontów, utrzymania i ochrony dróg wraz z infrastrukturą techniczną związaną z tymi drogami, planowania, budowy, przebudowy, remontów, utrzymania i ochrony obiektów inżynierskich na drogach określonych powyżej, planowania, budowy, przebudowy, remontów, utrzymania i ochrony dróg rowerowych wraz z infrastrukturą techniczną związaną z tymi drogami,
4.2 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę obejmującą swoim zakresem stałą obsługę prawną świadczoną Zamawiającemu w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, będącego inwestorem lub prowadzącym inwestycję liniową, realizowaną w ramach umów zawartych w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, o wartości kontraktu co najmniej 30 000 000,00 zł (trzydzieści milionów złotych) brutto;
4.3 w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę obejmującą swoim zakresem stałą obsługę prawną Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, będącego zamawiającym usługi polegającej na oczyszczaniu dróg publicznych w ramach umowy zawartej w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych o wartości kontraktu co najmniej 6 000 000,00 zł (sześć milionów złotych) brutto;
4.4 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
jedną osobę skierowaną do pełnienia funkcji Koordynatora obsługi prawnej, która posiada: minimum 8 lat doświadczenia zawodowego jako adwokat lub radca prawny, która:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert — świadczyła jako radca prawny lub adwokat usługę stałej obsługi prawnej (w wymiarze co najmniej 12 miesięcy), Zamawiającego zobowiązanego do stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzącego inwestycje liniowe, w ramach której świadczono kompleksowe doradztwo prawne w zakresie realizacji kontraktów, obejmujące co najmniej: zagadnienia z dziedziny finansowania inwestycji, prawa cywilnego, prawa budowlanego, administracyjnego, ochrony środowiska, prawa zamówień publicznych,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert — świadczyła jako radca prawny lub adwokat w ramach 1 umowy stałą obsługę prawnej podmiotu biorącego udział w realizacji kontraktu dotyczącego inwestycji liniowej lub kubaturowej, o wartości kontraktu nie mniejszej niż 6 000 000,00 (sześć milionów) zł brutto,
4.5 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
jedną osobą skierowaną do pełnienia funkcji: Radca prawny/ Adwokat, która posiada:
- minimum 8 lata doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat,
- minimum 12 miesięcy (w sposób ciągły) doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert jako radca prawny lub adwokat, polegającego na świadczeniu obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego,
4.6 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami skierowanymi do pełnienia funkcji: Radca prawny/ Adwokat posiadającymi minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako radca prawny lub adwokat.
Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji wymienionych powyżej.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego wejścia do budynku zarządzanego przez Bytomskie Mieszkania - ul. Piłsudskiego 82 w Bytomiu
- Wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych lub ustalenie przebiegu granic wskazanych działek ewidencyjnych
- Zakup i dostawa wieży laparoskopowej 4K dla Centralnego Bloku Operacyjnego
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.