eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok"Remont pomieszczeń Zespołów Pracowników Socjalnych Nr 1, 3, 4, 5, 8 na terenie miasta Białegostoku"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń Zespołów Pracowników Socjalnych Nr 1, 3, 4, 5, 8 na terenie miasta Białegostoku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 879 79 50

1.5.8.) Numer faksu: (85) 879 79 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pomieszczeń Zespołów Pracowników Socjalnych Nr 1, 3, 4, 5, 8 na terenie miasta Białegostoku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8deb5a48-5611-420b-b5b3-84f98ef3e597

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037307/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń biurowych w budynku MOPR w Białymstoku, przy ul. Malmeda Icchoka 8 i Z P S oraz mieszkania treningowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 333098,36 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239735,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem niżej wymienionych pomieszczeń biurowych Zespołów Pracowników Socjalnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, znajdujących się na terenie miasta Białegostoku:
a) Zespół Pracowników Socjalnych Nr 1 przy ul. Mieszka I 8C: pokoje biurowe nr: 10, 206, 206a, 206b,
b) Zespół Pracowników Socjalnych Nr 3 przy ul. Sienkiewicza 53: pokój biurowy nr 1.04,
c) Zespół Pracowników Socjalnych Nr 4 przy ul. Radzymińskiej 16: pokój biurowy nr 119,
e) Zespół Pracowników Socjalnych Nr 5 przy ul. ul. gen. Józefa Hallera 8: pokoje biurowe nr 101, 103,
d) Zespół Pracowników Socjalnych Nr 8 przy ul. Swobodnej 24: pokoje biurowe nr: 202, 202a, 202b, 203, 217, 235.

2. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologię ich wykonania określają:
a) projekt architektoniczno-budowlany - w zakresie dotyczącym pomieszczeń Zespołów Pracowników Socjalnych Nr 1, 3, 4, 5, 8 na terenie miasta Białegostoku,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w zakresie dotyczącym pomieszczeń Zespołów Pracowników Socjalnych Nr 1, 3, 4, 5, 8 na terenie miasta Białegostoku,
c) przedmiar robót,
d) wzór umowy,
będące załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.


3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymienioną w pkt 2., dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppoż., wytycznymi SWZ oraz obowiązującymi przepisami i normami.

4. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji, o której mowa w pkt 2., Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej pomieszczeń, w których wykonywany będzie przedmiot zamówienia, w celu oszacowania przez Wykonawcę, na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej odbywa się na koszt własny Wykonawcy.

5. Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:

1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń oraz wykonywanych robót,

2) do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zakupić, dostarczyć i zamontować urządzenia i materiały nowe, dobre jakościowo, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, odpowiadających wymogom ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, posiadających dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzające, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dopuszczenie do stosowania w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, krajowe oceny techniczne, świadectwa jakości,

3) Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a także zorganizuje i utworzy zaplecze wykonywanych robót. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych robót,

4) z uwagi na to, że prace budowlane będą prowadzone na terenie czynnych obiektów, Wykonawca przez cały okres realizacji robót, i w każdym obszarze prowadzonych robót zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane,

5) Wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w kalkulacji ceny wynagrodzenia ofertowego, wykonanie pełnego zakresu robót, który w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynikać będzie z dokumentacji projektowej, rozwiązań technicznych i materiałowych,

6) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6. Warunki rękojmi i gwarancji:

a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego pisemnym protokołem podpisanym przez Strony umowy, a w przypadku usu-wania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia.

Wydłużenie okresu gwarancji skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punktów w kryterium „Okres gwarancji”, opisanym w pkt 19 SWZ,

b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji,
c) jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązywać będzie gwarancja w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o tym, czy i na jakie materiały i urządzenia obowiązywać będzie gwarancja producenta i na jaki czas została ona udzielona, ze szczególnym obowiązkiem Wykonawcy przekazania kart gwarancyjnych,

d) Wykonawca dostarczy, przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia, odpowiednie karty gwarancyjne producentów, jak i podpisaną Kartę Gwarancyjną, której wzór stanowi za-łącznik do wzoru umowy, będącego załącznikiem nr 12 do SWZ,

e) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców powinny odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości za-mówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262522-6 - Roboty murarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1791084,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175275,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pan Tomasz Suska, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „AKSUS” Tomasz Suska Wspólnik spółki cywilnej 2. AKSUS Tomasz Suska z siedzibą w Białymstoku (15-806), ul. Dziesięciny nr 41A lok. U-2, wpisany do CEiDG, NIP 5422571549, REGON 200334775

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Pane Bogdan Suska, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PH-U „AKSUS” Bogdan Andrzej Suska – wspólnik spółki cywilnej z siedzibą w Białymstoku ( 15-806), ul. Dziesięciny nr 41, wpisany do CEiDG, NIP 5421489834, REGON 050051493

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5422571549

7.3.3) Ulica: ul. Dziesięciny nr 41

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-806

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175275,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.