Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu typu pickup, który posłuży za pojazd tzw. pierwszego rzutu do udzielania i dostarczania sprzętu, pomocy humanitarnej oraz żywności i środków medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŻNINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: znin@kujawy.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-znin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/121662231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu typu pickup, który posłuży za pojazd tzw. pierwszego rzutu do udzielania i dostarczania sprzętu, pomocy humanitarnej oraz żywności i środków medycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ae45ad6-be3f-4b70-8b22-73bbbb8368f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa samochodu typu pickup dla Straży Pożarnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399996 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399996 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399996 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IPS STRAŻAK SAM s.c. A.Łączyński, A.Tyjeński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5662019538
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-18INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Zakup Środków Ochrony Indywidualnej strażaka.
- Świadczenie usług schronienia w 2026 roku dla osób bezdomnych oraz dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi kierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Żninie.
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 4 szt. pojazdów typu quad
- Dostawa samochodów osobowych na potrzeby Centrali GDDKiA
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli - pojazdy Quad
- Dostawa 2 szt. pojazdów typu pick-up do realizacji zadań w ramach OLiOC
- Dostawa samochodu operacyjnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu zaopatrzeniowego o dmc do 3,5 T do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





