eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia przyjaznych pokoi przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Siedlcach, w Sądzie Rejonowym w Garwolinie oraz w Sądzie Rejonowym w Radzyniu Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia przyjaznych pokoi przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Siedlcach, w Sądzie Rejonowym w Garwolinie oraz w Sądzie Rejonowym w Radzyniu Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 640-78-03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wnukowska@siedlce.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.so.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2249815-ca76-4e42-a555-539865b746fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia przyjaznych pokoi przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Siedlcach, w Sądzie Rejonowym w Garwolinie oraz w Sądzie Rejonowym w Radzyniu Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2249815-ca76-4e42-a555-539865b746fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109188/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia przyjaznych pokoi przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Siedlcach, Sądzie Rejonowym w Garwolinie, Sądzie Rejonowym w Radzyniu Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496003

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia technicznego tj. systemu rejestracji audio-wideo dla Przyjaznego Pokoju Przesłuchań, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 22 września 2024 r.
- w sprawie sposobu przygotowania i przeprowadzenia przesłuchań w trybie określonym
w art. 185a–185c oraz art. 185e Kodeksu postępowania karnego oraz warunków, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia przeznaczone do przeprowadzania takich przesłuchań (Dz. U z 2024 r., poz. 1477). – zgodnie, z którym system rejestracji musi zapewniać:
1) rejestrację i zapis dobrej jakości obrazu i dźwięku z przebiegu przesłuchania;
2) obserwowanie i słuchanie przebiegu przesłuchania przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym;
3) przekazywanie sędziemu prowadzącemu przesłuchanie oraz biegłemu psychologowi pytań do świadka oraz wypowiedzi kierowanych przez uczestników czynności przebywających w pokoju technicznym;
4) utrwalanie pytań i wypowiedzi, o których mowa w pkt 3, w formie zapisu dźwięku;
5) zabezpieczenie utrwalonego obrazu i utrwalonego dźwięku, o których mowa w pkt 1
i 4, w taki sposób by dostęp do nich miały wyłącznie osoby upoważnione;
6) utrwalanie dźwięku z przesłuchania na dodatkowym nośniku;
7) umożliwienie uczestnikom znajdującym się w pokoju technicznym obserwację pokoju przesłuchań oraz osoby świadka ze szczególnym uwzględnieniem mimiki twarzy świadka;
8) odpowiednie rozmieszczenie urządzeń w pokoju przesłuchań dla uniknięcia rozpraszania uwagi świadka.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
2) załącznik nr 4 do SWZ – Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403317,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1151434,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403317,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Best-Audio Włodzimierz Bogdan Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270018781

7.3.3) Ulica: Żeligowskiego 3/5

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-752

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403317,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.