eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnosielcZwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej
w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnosielc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668315

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 40

1.5.2.) Miejscowość: Krasnosielc

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-212

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.8.) Numer faksu: bogsoliwoda@wp.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkrasnosielc@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-ugkrasnosielc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c0fe609-fa68-42af-8e3b-9c623263e866

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej
w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c0fe609-fa68-42af-8e3b-9c623263e866

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049150/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.2710.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje zakres usług i dostaw w ramach trzech obszarów:
1) Organizacyjnego – Wykonanie audytu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przygotowanie raportu wskazującego rekomendacje i zastrzeżenia oraz audytu zamykającego i przygotowywanie dokumentacji dot. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) przez wykwalifikowanych audytorów.
2) Kompetencyjnego – organizacja szkoleń dla pracowników, wybranych przedstawicieli urzędu i kadry zarządzającej oraz informatyków.
3) Technicznego – dostawa serwera do wykonania kopii zapasowych, serwera wspierającego do wykonania kopii zapasowych, oprogramowania do wykonania kopii zapasowych, macierzy dyskowej i UPS
Zadanie dofinansowane jest Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC).
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względów technicznych, organizacyjnych oraz ze względu na charakter przedmiotu zamówienia. Podział zadania na części skutkowałby zwiększeniem kosztów zamówienia oraz spowodowałby brak koordynacji w dostawach wykonywanych przez kilku Wykonawców. Brak podziału w żadnym stopniu nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Zakres zamówienia jest zakresem typowym co pozwala na złożenie ofert przez małe i średnie przedsiębiorstwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484915,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484915,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484915,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUVIC SOLUTIONS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213294904

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 98

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484915,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.