Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Na świadczenie usług nadzoru oraz serwisu dla systemu MEDICUS ON-LINE i Systemu MEDICUS.ERP stanowiącego własność Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483783512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallipsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13356fcc-7a7e-486e-ade8-f863aa594f4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na świadczenie usług nadzoru oraz serwisu dla systemu MEDICUS ON-LINE i Systemu MEDICUS.ERP stanowiącego własność Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13356fcc-7a7e-486e-ade8-f863aa594f4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ustalenie warunków dostępu do nowych wersji Programu Medicus On-line oraz dostępu do Systemu ERP Finus aktualnie użytkowanego przez Zamawiającego, wraz z gotowością do podjęcia czynności serwisowych o
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadzi postępowanie w trybie art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1, ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity ( Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ) z dostawcą oprogramowania ClaudiMed Sp. z o.o., Aleja Wilanowska 313, 02-665 Warszawa NIP 5260152844, REGON 008502221, w związku z tym, iż posiadane oprogramowanie ze względu na wyłączne prawa do własności intelektualnej do produktu może być serwisowane i aktualizowane jedynie przez ClaudiMed Sp. z o.o.. Dodać należy, że nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub zastępcze a brak konkurencyjności nie jest wynikiem celowego zawężania konkurencji
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem prowadzonego postępowania jest ustalenie warunków dostępu do nowych wersji Programu oraz dostępu do nowych wersji Systemu ERP wraz z gotowością do podjęcia czynności serwisowych oraz realizacji opieki serwisowej w zakresie eksploatacji Programu oraz Systemu ERP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CloudiMed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260152844
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-665
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Zakup z dostawą mięsa i wędlin w II półroczu 2025 roku
- Zakup z dostawą mięsa i wędlin w II półroczu 2025 roku
- Rewitalizacja budynków użyteczności publicznej przy ul. Iłżecka 6 w Lipsku
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ANALIZY PROCESÓW I OPRACOWANIA SCENARIUSZY ROBOTÓW PROGRAMOWYCH W TECHNOLOGII WIZLINK
- Usługa utrzymania i rozwoju systemu ERP enova365 wraz z dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji
- Utrzymanie i rozwój systemu ostrzegania i alarmowania ludności
- "Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej."
- Wdrożenie systemów analizy logów i zarządzania podatnościami w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Klimontów"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.