Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00499216/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00525307/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612835225
1.5.8.) Numer faksu: 2835337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e19fb78-fb01-4b44-ab61-dd9f6a905c35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548177
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020607/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Aktywny Fyrtel w Parku Powstanców Wielkopolskich od Juniora do Seniora - BO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.62.2025.IJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje m. in. przygotowanie terenu, dostawę i montaż urządzenia zabawowego - podwójna tyrolka z bezpieczną nawierzchnią oraz dostawę i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw.Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót załączony do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 114200,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje m.in. wykonanie robót ziemnych oraz dostawę i montaż urządzeń zabawowych tj. mini park linowy 15 elementów z bezpieczną nawierzchnią.Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót załączony do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 99470,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia obejmuje mi.in. roboty ziemne oraz dostawę i montaż zestawu zabawowego 12 elementów oraz karuzeli wahadłowej z bezpieczną nawierzchnią.Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót załączony do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 91702,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia obejmuje m.in. wykonanie robót ziemnych oraz dostawę i montaż urządzeń zabawowych - 3 szt. huśtawek: dla osób z niepełnosprawnością, rodzic - dziecko oraz z elastycznym siedziskiem oraz tor o różnych powierzchniach z bezpieczną nawierzchniąSzczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót załączony do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 76840,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia obejmuje m.in. dostawę i montaż urządzeń zabawowych: Zestaw piknikowy, ławki, kosze, stojak na rowerySzczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót załączony do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 16040,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia obejmuje m.in. wykonanie ogrodzenia placu zabaw.Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót załączony do SWZ.
Zastosowane nazwy producentów i produktów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze właściwości, parametry użytkowe, skład chemiczny jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Model wzorcowy stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.
W przypadku gdy w dokumentacji zamówienia wskazane zostały normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym w dokumentacji zamówienia.
Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 40330,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył niewłaściwy Formularz ofertowy, który zawierał wszystkie informację (w tym oferowaną cenę) dotyczące postępowania na Modernizacje lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie nr sprawy BP.271.60.2025.IJ.
Formularz ofertowy powinien zawierać wszystkie istotne informacje dotyczące wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania, w tym: dane wykonawcy, cenę ofertową, warunki, które stanowiły kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ, jak również informacje dotyczące podwykonawstwa oraz inne istotne dla dalszego procedowania zamówienia oświadczenia. Złożenie niewłaściwego formularza ofertowego stanowi przesłankę do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą, z uwagi na brak oświadczenia woli wykonawcy o zamiarze realizacji umowy w przedmiotowym postępowaniu, na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz innych dokumentach stanowiących dokumentację postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył niewłaściwy Formularz ofertowy, który zawierał wszystkie informację (w tym oferowaną cenę) dotyczące postępowania na Modernizacje lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie nr sprawy BP.271.60.2025.IJ.
Formularz ofertowy powinien zawierać wszystkie istotne informacje dotyczące wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania, w tym: dane wykonawcy, cenę ofertową, warunki, które stanowiły kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ, jak również informacje dotyczące podwykonawstwa oraz inne istotne dla dalszego procedowania zamówienia oświadczenia. Złożenie niewłaściwego formularza ofertowego stanowi przesłankę do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą, z uwagi na brak oświadczenia woli wykonawcy o zamiarze realizacji umowy w przedmiotowym postępowaniu, na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz innych dokumentach stanowiących dokumentację postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył niewłaściwy Formularz ofertowy, który zawierał wszystkie informację (w tym oferowaną cenę) dotyczące postępowania na Modernizacje lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie nr sprawy BP.271.60.2025.IJ.
Formularz ofertowy powinien zawierać wszystkie istotne informacje dotyczące wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania, w tym: dane wykonawcy, cenę ofertową, warunki, które stanowiły kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ, jak również informacje dotyczące podwykonawstwa oraz inne istotne dla dalszego procedowania zamówienia oświadczenia. Złożenie niewłaściwego formularza ofertowego stanowi przesłankę do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą, z uwagi na brak oświadczenia woli wykonawcy o zamiarze realizacji umowy w przedmiotowym postępowaniu, na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz innych dokumentach stanowiących dokumentację postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył niewłaściwy Formularz ofertowy, który zawierał wszystkie informację (w tym oferowaną cenę) dotyczące postępowania na Modernizacje lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie nr sprawy BP.271.60.2025.IJ.
Formularz ofertowy powinien zawierać wszystkie istotne informacje dotyczące wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania, w tym: dane wykonawcy, cenę ofertową, warunki, które stanowiły kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ, jak również informacje dotyczące podwykonawstwa oraz inne istotne dla dalszego procedowania zamówienia oświadczenia. Złożenie niewłaściwego formularza ofertowego stanowi przesłankę do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą, z uwagi na brak oświadczenia woli wykonawcy o zamiarze realizacji umowy w przedmiotowym postępowaniu, na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz innych dokumentach stanowiących dokumentację postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył niewłaściwy Formularz ofertowy, który zawierał wszystkie informację (w tym oferowaną cenę) dotyczące postępowania na Modernizacje lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie nr sprawy BP.271.60.2025.IJ.
Formularz ofertowy powinien zawierać wszystkie istotne informacje dotyczące wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania, w tym: dane wykonawcy, cenę ofertową, warunki, które stanowiły kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ, jak również informacje dotyczące podwykonawstwa oraz inne istotne dla dalszego procedowania zamówienia oświadczenia. Złożenie niewłaściwego formularza ofertowego stanowi przesłankę do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą, z uwagi na brak oświadczenia woli wykonawcy o zamiarze realizacji umowy w przedmiotowym postępowaniu, na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz innych dokumentach stanowiących dokumentację postępowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca złożył niewłaściwy Formularz ofertowy, który zawierał wszystkie informację (w tym oferowaną cenę) dotyczące postępowania na Modernizacje lokalu mieszkalnego przy ul. Grota Roweckiego 4/28 w Śremie nr sprawy BP.271.60.2025.IJ.
Formularz ofertowy powinien zawierać wszystkie istotne informacje dotyczące wykonawcy, przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania, w tym: dane wykonawcy, cenę ofertową, warunki, które stanowiły kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami SWZ, jak również informacje dotyczące podwykonawstwa oraz inne istotne dla dalszego procedowania zamówienia oświadczenia. Złożenie niewłaściwego formularza ofertowego stanowi przesłankę do odrzucenia oferty jako niezgodnej z ustawą, z uwagi na brak oświadczenia woli wykonawcy o zamiarze realizacji umowy w przedmiotowym postępowaniu, na zasadach określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz innych dokumentach stanowiących dokumentację postępowania.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Śrem w miejscowości: Śrem ul. Kopernika, Błociszewo ul. Rolna - II części
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE
- Bankowa obsługa budżetu gminy Śrem i jej jednostek organizacyjnych - II postępowanie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego, stanowiącego majątek gminy Śrem
- "Aktywny Fyrtel w Parku Powstańców Wielkopolskich od Juniora do Seniora" na działce nr ewid. 28/7, obręb geodezyjny Śrem - VI części - III postępowanie
- Dostawa, integracja i wdrożenie systemu Platformy Radiologicznej wraz z integracją z PUI
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2026 r.
- " Przebudowa placu zabaw Gminnego Żłobka w Kałuszynie"
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, " z podziałem na 3 części
- Zagospodarowanie terenu wokół Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach
- Budowa obiektów małej architektury przy Zespole Szkół w Grabowie nad Pilicą
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





