Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00521197/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
- 2025/BZP 00530985/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-13
- 2025/BZP 00571420/01 - Wynik z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu „Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/platformazakupowa.pl/pn/um_nowaruda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu „Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f48f662d-3f7f-4c78-9d74-6db731d0d0ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Nowa Ruda w latach 2025-2027. Program FEDS.00.00 Priorytet FEDS.08.00 Działanie FEDS.08.01 Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury) w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.42.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 208220,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć informatycznych i z zakresu zielonych kompetencji przy wykorzystaniu sprzętu TIK.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zestawieniem ilościowym stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 155374,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia do robotyki, programowania i edukacji STEAM.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zestawieniem ilościowym stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 26015,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć dydaktyczno–wyrównawczych z języka polskiego, matematyki i języka angielskiego.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zestawieniem ilościowym stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 26830,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania dla części nr 3 zostały złożone 3 oferty:
1) EDU-PARTNER Agnieszka Skierka, ul. Starowiejska 105, 83-307 Kiełpino
2) PUH Meritum Adam Kruk, ul. Struga 29, 20-709 Lublin
3) Educarium spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz
które podlegają odrzuceniu.
Ad. 1
UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez firmę: EDU-PARTNER Agnieszka Skierka, ul. Starowiejska 105, 83-307 Kiełpino, jest art. 226, ust. 1, pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Zamawiający w pkt XXV, ppkt 1 SWZ określił, że „treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia”. Zgodnie z dokonaną modyfikacją treści SWZ w dniu 14.11.2025 r. Zamawiający zmienił pkt XXX SWZ, w którym określił nowe kryterium
oceny ofert wraz z podaniem wag tego kryterium i sposobu oceny ofert, tj. wskazał minimalny termin dostawy wynoszący 7 dni od dnia podpisania umowy oraz maksymalny wymagany termin dostawy wynoszący 21 dni od dnia podpisania umowy. Jednocześnie Zamawiający określił, że „w przypadku
podania przez Wykonawcę dłuższego niż 21 dni terminu dostawy lub nie podanie (wpisanie) żadnego terminu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SWZ”. Wykonawca w dniu 18.11.2025 r. złożył ofertę dla części nr 3 wskazując w Formularzu Ofertowym termin dostawy, o którym mowa w SWZ, wynoszący 30 dni. Mając powyższe na uwadze Zamawiający dokonał rozstrzygnięcia jak wyżej.
Ad. 2
UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez firmę: PUH Meritum Adam Kruk, ul. Struga 29, 20-709 Lublin, jest art. 226, ust. 1, pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Zgodnie z pkt XXIX, ppkt 1 SWZ sposób obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca w dniu 19.11.2025 r. złożył ofertę dla części nr 3 wypełniając w załączonym Formularzu Ofertowym tabelę dla wskazanej części. W punkcie 3.20 tabeli, dla przedmiotu zamówienia o nazwie: Zestaw kart polisensorycznych do nauki ortografii, Wykonawca
obliczył VAT w zł. stosując stawkę VAT 5%. Z uwagi, iż dla w/w przedmiotu zamówienia należało zastosować stawkę VAT 23% Zamawiający dokonał rozstrzygnięcia jak wyżej.
Ad. 3
UZASADNIENIE PRAWNE
Podstawą prawną odrzucenia oferty złożonej przez firmę: Educarium spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 207, 85-451 Bydgoszcz, jest art. 226, ust. 1, pkt 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Zgodnie z pkt XXIX, ppkt 1 SWZ sposób obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca w dniu 19.11.2025 r. złożył ofertę dla części nr 3 wypełniając w załączonym Formularzu Ofertowym tabelę dla wskazanej części. W punkcie 3.18 tabeli, dla przedmiotu zamówienia o nazwie: Zestaw zeszytów do ortografii, różne rodzaje 4 sztuki w zestawie,
a także w punkcie 3.19 tabeli, dla przedmiotu zamówienia o nazwie: Zestaw zeszytów do nauki ortografii, klasy IV-VI 2 sztuki w zestawie, Wykonawca obliczył VAT w zł. stosując stawkę VAT 23%. Z uwagi, iż dla w/w przedmiotów zamówienia należało zastosować stawkę VAT 5% Zamawiający dokonał rozstrzygnięcia jak wyżej.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Podstawą prawną unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dla części nr 3 jest art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie Gminy Nowa Ruda
- Dostawa artykułów spożywczych dla Wspólnoty Dziecięcej "Gromadka" przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda
- "Remont korytarzy - I,II,III piętro w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie - etap III".
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposażenia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych w Drzewicy
- "Zakup i dostawa 22 szt. komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Gminy w Baćkowicach"
- Dostawa wyposażenia do pracowni instalacji elektrycznych i przyrządów pokładowych wraz z niezbędnymi dodatkami oraz z wstępną instalacją dostarczanych urządzeń w ramach projektu
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Innowatorium Dostępności Miast" dla ZUT w Szczecinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





