Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00521197/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
- 2025/BZP 00548162/01 - Wynik z dnia 2025-11-21
- 2025/BZP 00571420/01 - Wynik z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu „Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nowa Ruda
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717935
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: RYNEK 1
1.4.2.) Miejscowość: Nowa Ruda
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@um.nowaruda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530985
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00521197
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Termin płatności faktury
Po zmianie:
Termin dostawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
Termin płatności faktury
Po zmianie:
Termin dostawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Termin płatności faktury
Po zmianie:
Termin dostawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2025-12-15
Po zmianie:
2025-12-17
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2025-12-15
Po zmianie:
2025-12-17
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2025-12-15
Po zmianie:
2025-12-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-14 12:00
Po zmianie:
2025-11-19 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-14 13:00
Po zmianie:
2025-11-19 13:00
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie Gminy Nowa Ruda
- Dostawa artykułów spożywczych dla Wspólnoty Dziecięcej "Gromadka" przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda
- "Remont korytarzy - I,II,III piętro w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie - etap III".
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposażenia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych w Drzewicy
- "Zakup i dostawa 22 szt. komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Gminy w Baćkowicach"
- Dostawa wyposażenia do pracowni instalacji elektrycznych i przyrządów pokładowych wraz z niezbędnymi dodatkami oraz z wstępną instalacją dostarczanych urządzeń w ramach projektu
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Innowatorium Dostępności Miast" dla ZUT w Szczecinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





