Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00394444/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00453051/01 - Wynik z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie wsparcia w formie warsztatów dla uczniów i rodziców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b814abb-e56e-4f52-b5a7-b631fa2049a11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie wsparcia w formie warsztatów dla uczniów i rodziców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b814abb-e56e-4f52-b5a7-b631fa2049a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065169/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie wsparcia w formie warsztatów dla uczniów i rodziców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych. Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Projekt/program (nazwa): Program rozwoju i podniesienia jakości edukacji w SP Nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie Numer identyfikacyjny projektu/programu: FEPK.07.12-IP.01-0017/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.83.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielnie wsparcia w formie warsztatów dla uczniów i rodziców w ramach projektu pn. „Program rozwoju i podniesienia jakości edukacji w SP Nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie”, nr FEPK.07.12-IP.01-0017/23.CZĘŚĆ I: WARSZTATY DIETETYCZNE DLA UCZNIÓW I RODZICÓW:
1. Prawidłowe nawyki żywieniowe u dzieci oraz psychoedukacja w kontekście zaburzeń odżywiania – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA UCZNIÓW
Zajęcia w formie warsztatów grupowych: klasy 1-3 tj. 32 klas (3 godz. na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00. Wykonawca musi posiadać liczbę osób zdolnych do realizacji zamówienia umożliwiających jednocześnie prowadzenie kilku grup szkoleniowych. Zamawiający przewiduje skumulowaną liczbę grup szkoleniowych.
2. Prawidłowe nawyki żywieniowe u dzieci oraz psychoedukacja w kontekście zaburzeń odżywiania – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA RODZICÓW
Zajęcia w formie warsztatów- warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym, stacjonarnie, 2 grupy po 50 osób (1,5 godziny na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych tj. nie wcześniej niż 17:00.
Wielkość/Zakres:
1. Prawidłowe nawyki żywieniowe u dzieci oraz psychoedukacja w kontekście zaburzeń odżywiania – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA UCZNIÓW - Łączna liczba godzin: 96 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
2. Prawidłowe nawyki żywieniowe u dzieci oraz psychoedukacja w kontekście zaburzeń odżywiania – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA RODZICÓW - Łączna liczba godzin: 3 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – dla części 1,
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 19950,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielnie wsparcia w formie warsztatów dla uczniów i rodziców w ramach projektu pn. „Program rozwoju i podniesienia jakości edukacji w SP Nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie”, nr FEPK.07.12-IP.01-0017/23”.CZĘŚĆ II: WARSZTATY INFORMATYCZNE DLA UCZNIÓW I RODZICÓW:
1. Zagrożenia wynikające z korzystania z Internetu oraz zapoznanie
z zasadami bezpiecznego korzystania z sieci” – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA UCZNIÓW
Zajęcia w formie warsztatów grupowych, klasy 1-8, 32 grupy po ok. 20 osób, 3 godz. na grupę, stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku
w godzinach 8:00-16:00. Wykonawca musi posiadać liczbę osób zdolnych do realizacji zamówienia umożliwiających jednocześnie prowadzenie kilku grup szkoleniowych. Zamawiający przewiduje skumulowaną liczbę grup szkoleniowych.
2. Bezpieczeństwo w Internecie i zagrożenia wynikające z aktywności dziecka w sieci – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA RODZICÓW
Zajęcia w formie warsztatów- warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym, 2 grupy po 50 osób (1,5 godziny na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych tj. nie wcześniej niż 17:00.
Wielkość/Zakres:
1. Zagrożenia wynikające z korzystania z Internetu oraz zapoznanie
z zasadami bezpiecznego korzystania z sieci” – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA UCZNIÓW - Łączna liczba godzin: 96 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
2. Bezpieczeństwo w Internecie i zagrożenia wynikające z aktywności dziecka w sieci – ZAJĘCIA PROFILAKTYCZNE DLA RODZICÓW - Łączna liczba godzin 3 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – dla części 2,
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 24750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielnie wsparcia w formie warsztatów dla rodziców w ramach projektu pn. „Program rozwoju i podniesienia jakości edukacji w SP Nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie”, nr FEPK.07.12-IP.01-0017/23.CZĘŚĆ III: WARSZTATY PEDAGOGICZNO-PSYCHOLOGICZNE DLA RODZICÓW:
1. Etapy rozwojowe w życiu dziecka
Zajęcia w formie warsztatów- warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym (2 grupy po ok 50 osób (1,5 godz. na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, tj. nie wcześniej niż 17:00.
2. Sposoby reagowania w sytuacjach trudnych, kryzysowych
Zajęcia w formie warsztatów- warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym 2 grupy po 50 osób (1,5 godziny na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych tj. nie wcześniej niż 17:00.
3. Stosowanie wzmocnień pozytywnych i stawiania granic w wychowaniu
Zajęcia w formie warsztatów- warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym, 4 grupy po 15 osób (3 godziny na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych tj. nie wcześniej niż o 17:00.
4. Zjawiska przemocy rówieśniczej i sposoby reagowania na nią
Zajęcia w formie warsztatów- warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym 2 grupy po 50 osób (1,5 godziny na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych tj. nie wcześniej niż 17:00.
5. Reagowanie rodziców w zakresie uzależnień w tym uzależnień behawioralnych
Zajęcia w formie warsztatów- warsztaty połączone z seminarium i pokazem multimedialnym, 2 grupy po 50 osób (1,5 godziny na grupę), stacjonarnie, realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych tj. nie wcześniej niż 17:00.
Wielkość/Zakres:
1. Etapy rozwojowe w życiu dziecka - Łączna liczba godzin: 3 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
2. Sposoby reagowania w sytuacjach trudnych, kryzysowych - Łączna liczba godzin: 3 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
3. Stosowanie wzmocnień pozytywnych i stawiania granic w wychowaniu - Łączna liczba godzin 12 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
4. Zjawiska przemocy rówieśniczej i sposoby reagowania na nią - Łączna liczba godzin: 3 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
5. Reagowanie rodziców w zakresie uzależnień w tym uzależnień behawioralnych - Łączna liczba godzin: 3 (godzina liczona jako godzina lekcyjna w wymiarze 45 min).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – dla części 3,
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
stanowiące załączniki do specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Dydaktycznych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133693992
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
- Sprzedaż i dostawa komory starzeniowej dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz form płatności BLIK w parkomatach zlokalizowanych w SPP w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowań komputerowych dla Wydziału Technologiczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap V
- Przeprowadzenie działań edukacyjnych na terenie miasta Ciechanów w ramach projektu "Mazowsze bez smogu
- Zwiększenie odporności społecznej
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Nie wykluczajmy! Aktywna integracja społeczna w Mieście Łuków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





