eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoDoposażenie pracowni przedmiotowych w okulary VR i monitory interaktywne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko". Postępowanie powtórzone.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych w okulary VR i monitory interaktywne w ramach projektu pn. „Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko”. Postępowanie powtórzone.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ D/S OŚWIATY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091588577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 6

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdso.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4f76cd1-8197-4538-9234-b9530af04833

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni przedmiotowych w okulary VR i monitory interaktywne w ramach projektu pn. „Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko”. Postępowanie powtórzone.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4f76cd1-8197-4538-9234-b9530af04833

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040840/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Doposażenie pracowni przedmiotowych w okulary VR oraz monitory interaktywne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko” nr FEKP.08.12-IP.02-0011/23 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEKP.08 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania FEKP.08.12 Kształcenie ogólne BydOF-IP Celu szczegółowego EFS+.CP4.F - Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włącz

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119440,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Doposażenie pracowni przedmiotowych w okulary VR ". Okulary VR- 4 zestawy.
Zestaw składający się z:
- 4 szt. okularów VR;
- 4 szt. kontrolerów ręcznych USB;
- 1 szt. skrzyni transportowej.

Minimalne wymagania:
1) ośmiordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon;
2) wejście USB-C dla kontrolera ręcznego;
3) soczewka Fresnela/soczewka asferyczna 100 stopni FOV;
4) polimerowa bateria litowo-jonowa 4000 mAh;
5) przedni aparat 13 Mpx z autofokusem;
6) 5,5-calowy wyświetlacz o rozdzielczości 2560 x 1440;
7) 3 GB DDR RAM i 64 GB wewnętrznej pamięci masowej;
8) 802.11 a/b/g/n Dual Band WiFi 2.4/5Ghz;
9) Bluetooth 4.2;
10) złącza: 1x audio; 1x USB-C 3.0;
11) zintegrowane podwójne głośniki;
12) wbudowany mikrofon;
13) mocowanie na głowę z regulacją w 3 kierunkach za pomocą podwójnych pasków z tyłu;
14) możliwość zakładania okularów na okulary korekcyjne;
15) oprogramowanie do przygotowywania, prowadzenia i monitorowania lekcji podczas korzystania z okularów VR;
16) dostęp do treści edukacyjnych online;
17) ładowanie wszystkich 4 szt. okularów jednocześnie w skrzyni transportowej.
Zestaw powinien posiadać:
1) instrukcję użytkownika;
2) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE.
UWAGA: Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić dla każdej z 4 szkół podstawowych koszty licencji oprogramowania, wskazanego w pkt. 15 opisu minimalnych wymagań, z minimalnym okresem wynoszącym 1 rok oraz dostępu do treści edukacyjnych online, wskazanego w pkt. 16 opisu minimalnych wymagań, z minimalnym okresem wynoszącym 1 rok.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 41268,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Monitor interaktywny: 8 szt.
Minimalne wymagania:
1) przekątna: 75 cali;
2) podświetlenie: DLED;
3) ekran dotykowy;
4) format: 16:9;
5) kąt widzenia: 178 stopni;
6) rozdzielczość: 4K/Ultra HD;
7) jasność: 400 cd/m2;
8) kontrast 5000:1;
9) żywotność matrycy: 50 000 godzin;
10) dokładność: +/- 1 mm;
11) porty:
a) przedni panel: 1 x HDMI IN; 1 x USB Touch; 1 x USB-C/w PD; 2 x USB-A 3.0
b) boczny lub tylny panel: 2 x HDMI IN; 1 x Display Port; 1 x USB Touch; 1 x USB-C; 3 x USB-A; 1 x HDMI OUT; 1 x RJ-45 in, 1 x RJ-45 out; 1 x RS232; 1 x Audio OUT;
12) Bluetooth 5;
13) Wi-Fi 6;
14) LAN;
15) karta sieciowa;
16) karta dźwiękowa HD audio;
17) moc głośników: 2x 20W;
18) pamięć RAM: 8GB;
19) pamięć do przechowywania danych: 160 GB;
20) dwa procesory;
21) wbudowany system typu Android 13;
22) Funkcja Palm Rejection.

Producent monitora interaktywnego powinien posiadać:
1) certyfikat ISO 9001 systemu zarządzania jakością;
2) certyfikat ISO 14001 zarządzania środowiskiem.

Monitor interaktywny powinien posiadać:
1) instrukcję obsługi;
2) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE.

Gwarancja:
Monitor interaktywny powinien być objęty co najmniej 3 letnim okresem gwarancji z serwisem producenta zlokalizowanym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku naprawy realizowanej poza miejscem użytkowania monitora interaktywnego wszelkie koszty związane z dostarczeniem monitora interaktywnego do serwisu i z powrotem do użytkownika powinny być pokryte przez gwaranta w ramach gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 76958,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245

7.3.3) Ulica: Witosa 76

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76958,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106960,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76958,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76958,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.