Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym 2025r.( remont łazienek 106, 107 i 107A na pierwszym piętrze)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.molsa@arimr.gov.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym 2025r.( remont łazienek 106, 107 i 107A na pierwszym piętrze)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72659e89-c113-44c6-9fdb-972c05d319dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094647/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający, zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp (t.j. Dz.U.2024.1320 z póżn. zm.) zaprosił do negocjacji w zakresie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na roboty budowalne obejmujące wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym 2025r.( remont łazienek 106, 107 i 107A na pierwszym piętrze). Decyzja o wybraniu zamówienia z wolnej wynika z poprzednio przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -znak postępowania: BOR07.2619.7.2025.DS w zakresie dotyczącym części 1 wspominanego postępowania, które zostało unieważnione. Zamawiający na etapie badania i oceny oferty stwierdził, że oferta złożona przez Wykonawcę podlega odrzuceniu z uwagi na jej niezgodność z wymaganiami określonymi w SWZ podstawa prawna art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Uwzględniając powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 1 na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BOR07.2619.7.2025.DS
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR07.2615.1.2025.DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowalne obejmujące remont łazienek 106, 107 i 107A na pierwszym piętrze Mazowieckiego Oddziału Regionalnego zgodnie z projektem wykonawczym architektonicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156120 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMBUD Krzysztof Cielniak Warszawa,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5211949548
7.3.3) Ulica: Bartycka 175 paw. N
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-716
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
1. DAM-BUD Krzysztof Cielniak 2. MTD S.C.
jakie przetargi wygrała firma
1. DAM-BUD Krzysztof Cielniak 2. MTD S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156120 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługi w zakresie usunięcia usterek i wad instalacji solarnych, fotowoltaicznych, kotłów na biomasę zamontowanych w ramach projektu "Odnawialne źródła energii w Gminie Łochów"
- Wykonanie prac remontowych polegających na ułożeniu wykładziny dywanowej wraz z materiałem w pomieszczeniach KP PSP Wołomin
- Wykonanie robót budowlanych oraz projektu pn. Transformacja szpitali w Knurowie i Pyskowicach - utworzenie Oddziału Geriatrycznego oraz ZOLu w celu zaspokojenia potrzeb mieszkańców powiatu gliwickiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





