eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoSukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przebendowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpswejherowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswejherowo.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea9cea1-088a-4adf-8289-1691cee953c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004896/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla DPS w Wejherowie ul. Przebendowskiego 1 w 2026 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/transakcja/1215189

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/transakcja/1215189

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego prowadzonej w systemie OpenNexus, dostępnej pod adresem: platformazakupowa.pl.
Wykonawca musi posiadać aktywne konto na platformie oraz dostęp do komputera z przeglądarką internetową i łączem sieciowym.
Dokumenty przesyłane w postępowaniu muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
Zamawiający dopuszcza następujące formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .zip.
Każdy dokument należy zapisać jako osobny plik , który zawiera czytelną nazwę.
Maksymalny rozmiar pojedynczego załącznika – zgodnie z ograniczeniami platformy OpenNexus.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Każda ze stron umowy zobowiązana jest do realizacji obowiązków informacyjnych określonych przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE w takim zakresie w jakim jest do tego zobowiązana zgodnie z tymi przepisami.
2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO, Zamawiający informuje a Wykonawca oświadcza, iż został poinformowany o tym, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dom Pomocy Społecznej w Wejherowie
ul. Przebendowskiego 1, 84-200 Wejherowo.
2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych to e-mail: kancelaria@adwokatwasko.pl
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust.1 lit.
b RODO oraz rozliczeń finansowo – księgowych i w celach archiwizacyjnych, na podstawie art. 6
ust.1 lit c RODO;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przekazywane innym podmiotom, którym zlecane są usługi związane
5) z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności podmiotom wspierającym systemy informatyczne, realizującym obsługę prawną, podmiotom kontrolującym lub audytowym w celu weryfikacji prawidłowej realizacji umowy. Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Zamawiającym i tylko zgodnie z poleceniami Zamawiającego. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane w BIP;
6) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego Zamawiającego okresu archiwizacji;
7) Wykonawca posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
8) Wykonawca ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
9) podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Wykonawca jest zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.AG.3310.5.25.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne artykuły spożywcze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15831600-8 - Miód

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:

• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.


Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)

Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd

Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Owoce, warzywa

4.2.6.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:

• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.


Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)

Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd

Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mleczarskie, tłuszczowe oraz jaja

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15898000-9 - Drożdże

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:

• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.


Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)

Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd

Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mięsa i przetwory mięsne

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:

• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.


Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)

Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd

Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pieczywo i przetwory mączne

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:

• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.


Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)

Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd

Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mrożonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15331170-9 - Warzywa mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

15555100-4 - Lody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w zamawianym asortymencie w zakresie +/- 20 % wartości przedmiotu zamówienia (prawo opcji), stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (stanowiącym załącznik nr 1 do OPZ do umowy). Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w każdym czasie trwania zamówienia. Z prawa opcji można skorzystać wielokrotnie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 80 % - 80 pkt.

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Termin realizacji dostawy (Trd ) – waga 20% - 20 pkt.
a) Punkty za kryterium termin realizacji dostawy zostaną przyznane w skali
od 10-20 pkt. Według poniższego zestawienia:

• 2 dni robocze od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 10 pkt.
• 1 dzień roboczy od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00) – 20 pkt.


Termin realizacji zamówionej partii towaru nie może być dłuższy niż 2 dni
od dnia złożenia zamówienia ( do godziny 14:00)

Najkrótszy termin dostawy
T rd = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 20 %
Termin oferty ocenianej
3) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów, wg wzoru:
Psk = C + Trd

Psk - liczba uzyskanych punktów badanej oferty
C - ilość punktów uzyskana za kryterium cena
Trd - ilość punktów uzyskana za kryterium termin dostawy
1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia działalności
2. Zdolność techniczna – środki transportu
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował środkiem/środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu (WE) nr 852/2004 oraz w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
b) Dopuszcza się, aby Wykonawca dysponował środkami transportu:
• stanowiącymi jego własność,
• będącymi w leasingu, najmie, użyczeniu,
• udostępnionymi przez inny podmiot.
c) Udostępniony środek transportu musi być dostępny dla Wykonawcy przez cały okres realizacji zamówienia.
d) W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca składa:
• oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu środkiem transportu i zgodności transportu żywności z przepisami sanitarnymi,
• dokument potwierdzający rejestrację środka transportu w Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
• Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, minimum na kwotę 50 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ), zgodnie z art. 115 ust. 1 ppkt. 3 Pzp.
4. zatrudnienie osób na podstawie stosunku pracy przy realizacji zamówienia (art. 95 ust. 1 Pzp).
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2026”:
 przygotowywanie towaru do wysyłki,
 kompletowanie i pakowanie zamówień,
 załadunek towaru,
 dostawa artykułów spożywczych do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

• W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca składa Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy braku podstaw wykluczenia Załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe:
1. Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 4 do SWZ.
2. Uprawnienia dotyczące prowadzonej działalności .
3. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu środkiem transportu i zgodności transportu żywności z przepisami sanitarnymi, załącznik nr 8 do SWZ.
4. Dokument potwierdzający rejestrację środka transportu w Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
5. Polisa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimalną 50 000 zł.
6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. Załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

- Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oświadczenie (Załącznik nr 4 do SWZ) składają wszyscy wykonawcy wskazując w jakim zakresie opisany w SWZ warunek udziału spełnia dany wykonawca.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje, że wprowadzone zostały rozwiązania pozwalające zmienić umowę w trakcie jej realizacji.
Szczegółowe rozwiązania zostały zapisane w załączniku nr 7 do SWZ § 11 (zmiany umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/transakcja/1215189

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.