Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498465/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
- 2025/BZP 00509173/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-31
- 2025/BZP 00510743/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli – pojazdy Quad
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-caff4438-d86a-4c31-b621-3728dc522e431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli – pojazdy Quad2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caff4438-d86a-4c31-b621-3728dc522e43
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00547238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.200.2025.DRT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420813,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. pojazdów wielozadaniowych typu Quad.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 7 – Wzór umowy.
3. Źródło dofinansowania: Wojewoda Podkarpacki, Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) Realizacja przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z:
a) treścią SWZ wraz z załącznikami, którego konsekwencją jest niniejsza umowa, w szczególności Opisem Przedmiotu Zamówienia;
b) wskazaniami aktualnej wiedzy, doświadczenia przewidzianymi dla tego rodzaju zamówienia, oraz dysponowaniem stosownej bazy do wykonania przedmiotu zamówienia;
c) zasadami etyki zawodowej.
2) Wykonywanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnymi wymogami wiedzy przewidzianymi dla tego rodzaju dostaw i usług i z należytą starannością.
3) Zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym również transportu, sprzętu ochrony osobistej, itp.
4) Posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności i posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5) wyznaczenie osób do kontaktu w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia i ścisła współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru sporządzonym w 3 egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego, oraz 1 dla Wykonawcy.
7. Przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zostaną wydane niezbędne dokumenty (w języku polskim), (o ile występują) m.in.: książka gwarancyjna/serwisowa, i inne niezbędne dokumenty i inne wskazane w dokumentacji przetargowej, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia itp.
8. Wykonawca lub jego przedstawiciel przeprowadzą na własny koszt szkolenie przedstawicieli Zamawiającego z kompleksowej obsługi przedmiotu dostawy. Szkolenie odbędzie się w miejscu i terminie uzgodnionym przez wspomniane Strony.
9. Protokół z przeprowadzonego szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o ilości osób, które go odbyły, zostanie sporządzony w 3 egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego i 1 egzemplarz dla Wykonawcy.
10. Oceny prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia dokonuje Zamawiający.
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, Zamawiający uprawniony jest do odmowy odbioru przedmiotu zamówienia.
12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad, usterek, braków ilościowych dostarczonego przedmiotu zamówienia stwierdzonych podczas odbioru Zamawiający wezwie Wykonawcę w do ich usunięcia w wyznaczonym terminie pod rygorem naliczenia kar umownych, na jego koszt i ryzyko.
13. Centralny Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
14. Centralny Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób przez Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
15. Centralny Zamawiający nie przewiduje możliwości ani wymogu odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
16. Nazwy i kod robót wiodących wg CPV:
Główny przedmiot:
34113300-5 - Pojazdy terenowe
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
34113200-4 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
34113200-4 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW), na podstawie art. 260 ust. 1 oraz 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuję o unieważnieniu postępowania pn. Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli – pojazdy Quad na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Do dnia 6 listopada 2025 roku do godziny 12:00 do Centralnego Zamawiającego wpłynęły następujące oferty na realizację powyższego zadania od Wykonawców:
1) CIEPŁY 4X4 S.C. BEATA I RAFAŁ CIEPŁY, UL. MYŚLIWSKA 4,
44-160 BOJSZÓW, REGON 241628447:
a) oferta na łączną wartość: 559 700,00 zł brutto;
b) okres gwarancji wynosi: 2 lata;
c) termin dostawy wynosi: 30 dni.
2) QUADY ŚREM TOMASZ KASPRZAK, UL. SIKORSKIEGO 81,
63-100 PSARSKIE, REGON 639621032:
a) oferta na łączną wartość: 870 000,00 zł brutto;
b) okres gwarancji wynosi: 3 lata gwarancji;
c) termin dostawy wynosi: 21 dni.
3) KT RACING TEAM SP Z O.O., UL. SIKORSKIEGO 81, 63-100 PSARSKIE, REGON 527497811:
a) oferta na łączną wartość: 770 000,00 zł brutto;
b) okres gwarancji wynosi: 2 lata;
c) termin dostawy wynosi: 30 dni.
Wspomniana wyżej wartość najkorzystniejszej oferty Wykonawcy QUADY ŚREM TOMASZ KASPRZAK, UL. SIKORSKIEGO 81, 63-100 PSARSKIE, REGON 639621032 przekracza w sposób znaczący zabezpieczone środki w budżecie przeznaczone na sfinansowanie rzeczonego zamówienia. Zamawiający – Gmina Stalowa Wola postanowiła przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości 566 000,00 zł brutto, której nie jest w stanie zwiększyć do wysokości oferty w/w Wykonawcy.
Wobec powyższego Centralny Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559700,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 870000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15"
- Dostawa specjalnego samochodu do przewozu osób dla KP PSP w Stalowej Woli
- Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli - pojazdy Quad
- Dostawa kart płatniczych w formie kart elektronicznych i ich sukcesywne doładowywanie z przeznaczeniem na posiłki profilaktyczne dla pracowników MZK Sp. z o.o. w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego asortymentu z przeznaczeniem dla jednostek OSP w gminie Stawiguda
- Dostawa quadów - 4 szt.
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa samochodów osobowych na potrzeby Centrali GDDKiA
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli - pojazdy Quad
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





