eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieSukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272002100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BYTOMSKA 79

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 287 16 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp1@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mp1piekary.dlaprzedszkoli.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f40168e8-ccc3-413c-b49c-cfa158a5322c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00538366/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f40168e8-ccc3-413c-b49c-cfa158a5322c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w postępowaniu o udzielenie
zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:
a) Platformy e-Zamówienia do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f40168e8-ccc3-413c-b49c-cfa158a5322c
oraz
b) poczty elektronicznej - adres poczty elektronicznej do komunikacji to: mp1@piekary.pl
z zastrzeżeniem, iż Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy, o której mowa w pkt 2 lit a)
powyżej.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatna.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Adres strony internetowej
prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f40168e8-ccc3-413c-b49c-cfa158a5322c
4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Instrukcja zakładania konta użytkownika dostępna jest również w zakładce „Centrum Pomocy” lub pod linkiem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2020/11/ZKU-5.2.pdf Instrukcja dot. komunikacji na platformie e-zamówienia znajduje się pod
linkiem: Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf (ezamowienia.gov.pl)
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
7. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie
pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, jest równoznaczne z poświadczeniem przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii
dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się
wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca oraz z wyjątkiem
dokumentów złożonych w oryginale podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Bytomska 79 , 41-940 Piekary Śląskie, adres e-mail: mp1@piekary.pl.
Wyznaczony został Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych pod adresem –
e-mail: nowator@nowator.edu.pl, tel.32/3314808 lub pisemnie na adres siedziby Administratora wskazany powyżej
1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami Prawa zamówień
publicznych w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego z obowiązku
prawnego stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywającego na Zamawiającym, a także w
celu realizacji umowy oraz podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
2. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, oraz inne dane osobowe podane
przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie
przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp i związane są z niemożnością uczestnictwa w postępowaniu.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z
prowadzonym postępowaniem.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym
mowa w art. 22 RODO.
9. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane także do
państw trzecich.
Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje Oferenta do realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO względem
osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniami, które Zamawiający
pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026. Przedmiot zamówienia zostało podzielony na 4 części.
1.1.1. Część 1: Ryby przetworzone i konserwowane, owoce i warzywa mrożone, pozostałe artykuły spożywcze, jaja, produkty mleczarskie
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w asortymencie ryby przetworzone i konserwowane, owoce i warzywa mrożone, pozostałe artykuły spożywcze, jaja, produkty mleczarskie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Załącznik 2.1 do SWZ – w odniesieniu do Części 1) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

03142500-3 - Jaja

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15981000-8 - Wody mineralne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15511000-3 - Mleko

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający - w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - przewiduje możliwość skorzystania z
prawa opcji do 20% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 umowy.
2. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku pozyskania środków na realizację zamówienia w ramach prawa
opcji. Zamawiający zastrzega, że uruchomienie opcji może nastąpić na każdym etapie realizacji umowy.
3. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić – pod rygorem nieważności - na podstawie pisemnego oświadczenia
Zamawiającego przekazanego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nie skorzystania z prawa opcji lub skorzystania prawa opcji w części, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu
żadne roszczenia, w szczególności roszczenia z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania.
5. Do zakresu prac objętych prawem opcji mają zastosowanie wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy oraz ceny
wskazane w formularzu cenowym (stosowane odpowiednio).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026. Przedmiot zamówienia zostało podzielony na 4 części.


1.2. Część 2: Warzywa i owoce świeże i suszone
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w asortymencie warzywa i owoce świeże i suszone.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Załącznik 2.2 do SWZ – w odniesieniu do Części 2) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający - w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - przewiduje możliwość skorzystania z
prawa opcji do 20% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 umowy.
2. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku pozyskania środków na realizację zamówienia w ramach prawa
opcji. Zamawiający zastrzega, że uruchomienie opcji może nastąpić na każdym etapie realizacji umowy.
3. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić – pod rygorem nieważności - na podstawie pisemnego oświadczenia
Zamawiającego przekazanego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nie skorzystania z prawa opcji lub skorzystania prawa opcji w części, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu
żadne roszczenia, w szczególności roszczenia z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania.
5. Do zakresu prac objętych prawem opcji mają zastosowanie wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy oraz ceny
wskazane w formularzu cenowym (stosowane odpowiednio).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026. Przedmiot zamówienia zostało podzielony na 4 części.

1.3. Część 3: Pieczywo i wyroby ciastkarskie
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w asortymencie pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Załącznik 2.3 do SWZ – w odniesieniu do Części 3) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający - w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - przewiduje możliwość skorzystania z
prawa opcji do 20% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 umowy.
2. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku pozyskania środków na realizację zamówienia w ramach prawa
opcji. Zamawiający zastrzega, że uruchomienie opcji może nastąpić na każdym etapie realizacji umowy.
3. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić – pod rygorem nieważności - na podstawie pisemnego oświadczenia
Zamawiającego przekazanego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nie skorzystania z prawa opcji lub skorzystania prawa opcji w części, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu
żadne roszczenia, w szczególności roszczenia z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania.
5. Do zakresu prac objętych prawem opcji mają zastosowanie wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy oraz ceny
wskazane w formularzu cenowym (stosowane odpowiednio).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2026. Przedmiot zamówienia zostało podzielony na 4 części.

1.4. Część 4: Mięso i produkty mięsne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w asortymencie mięso i produkty mięsne.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo- cenowy (Załącznik 2.4 do SWZ – w odniesieniu do Części 4) oraz w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający - w związku z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - przewiduje możliwość skorzystania z
prawa opcji do 20% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 umowy.
2. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić w przypadku pozyskania środków na realizację zamówienia w ramach prawa
opcji. Zamawiający zastrzega, że uruchomienie opcji może nastąpić na każdym etapie realizacji umowy.
3. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić – pod rygorem nieważności - na podstawie pisemnego oświadczenia
Zamawiającego przekazanego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy.
4. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
W przypadku nie skorzystania z prawa opcji lub skorzystania prawa opcji w części, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu
żadne roszczenia, w szczególności roszczenia z tytułu praw do zapłaty lub odszkodowania.
5. Do zakresu prac objętych prawem opcji mają zastosowanie wszystkie postanowienia przedmiotowej umowy oraz ceny
wskazane w formularzu cenowym (stosowane odpowiednio).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą.
1.1 Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1.
1.2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale 6 ust. 4 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
1.3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
1.4. Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2. powyżej w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.1. poniżej.
1.5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2 składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wspólnicy spółki cywilnej. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy/ każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy wspólnik spółki cywilnej (Załącznik nr 3 do SWZ).

2. Do oferty wykonawca załącza również:
2.1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa pkt 2.1. powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
2.2. pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2.1. powyżej, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa,
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego tych wykonawców, należy załączyć do oferty. Zamawiający zaleca aby Pełnomocnictwo zawierało w szczególności wskazanie: nazwy postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
3. Zamawiający zwraca uwagę aby Formularz asortymentowo-cenowy był wypełniony na komputerze na jednym z dostępnych arkuszy kalkulacyjnych, a następnie przekonwertowany do formatu .pdf. Arkusz kalkulacyjny oraz jego wersja w formacie .pdf należy dołączyć do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do
złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w
której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą
ofertę.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.
1 Ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmiany w treści umowy w zakresie określonym w
istotnych postanowieniach umowy.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą
obu stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f40168e8-ccc3-413c-b49c-cfa158a5322c

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pk1-6) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r. poz. 507).
2) Oferty należy złożyć do dnia: 1.12.2025 r. do godziny 9:00:00.
Oferty zostaną odszyfrowane i otwarte za pośrednictwem Platformy w dniu: 1.12.2025 r. o godzinie 9:15:00.
UWAGA: Z uwagi na fakt, iż wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1 – 2.4 do SWZ, Zamawiający jest uprawniony do zastosowania kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert. Przedmiot zamówienia jest na tyle prosty do wykonania (dostawa produktów spożywczych), nieskomplikowany i typowy (standardowe), że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.