Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taka formę pomocy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003448994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al 1000-lecia
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326413212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wwwopsolkusz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taka formę pomocy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ec77fa-8209-47ba-8b80-7c9faf3f7200
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073966/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie, dostarczenie, wydanie posłku dla osób z terenu Gminy Olkusz,którym przyznana taką formę pomocyOlkusz
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13ec77fa-8209-47ba-8b80-7c9faf3f72003.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: e-zamówienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ops.olkusz.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04 ) w nawiązaniu do ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (uPzp) – zwanego dalej: RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, Aleja 1000-lecia 15c, 32-300 Olkusz.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ops.olkusz.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; oraz przez okres wynikający z odrębnych przepisów, w tym wewnętrznie obowiązującego JRWA.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 180971 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
świadczenie usług polegających na przygotowaniu, dostarczeniu, opakowaniu i wydaniu jednodaniowego gorącego posiłku ( o wartości kalorycznej minimum 800-900 kalorii )
w 2 punktach udostępnionych przez wykonawcę na terenie miasta Olkusz dla około 25 osób objętych taką formą pomocy przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Olkuszu w okresie od podpisania umowy, tj. od 02.01.2026r. do 31.12.2026r.
Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia żywionych osób o 10.
Zamawiający nie zapewnia, ile osób i w jakim okresie będzie korzystało z gorącego posiłku. Docelowa ilość posiłków nie jest możliwa do ustalenia w sposób ścisły, gdyż w okresie umownym jest zależna od ilości osób, którym przysługuje taki posiłek, a ich ilość w ciągu roku jest zmienna, czyli zależna będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
Zadaniem wykonawcy jest przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłku w opakowaniu jednorazowym dla planowanej ilości osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
Przygotowanie posiłku może odbywać się w kuchni wykonawcy a wydanie posiłku będzie odbywać się w minimum 2 punktach udostępnionych przez wykonawcę położonych - jeden w centrum Olkusza, a drugi w obrębie osiedla „ Pakuska” .
Punkty wydawania posiłków winny spełniać warunki sanitarne konieczne do wykonywania zamówienia. Wykonawca winien zapewnić personel do wydania posiłków.
Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz środkami transportu przystosowanymi do przewozu tego typu ładunków.
Wykaz osób zakwalifikowanych do żywienia przekazany będzie wykonawcy na dwa dni przed terminem rozpoczęcia żywienia.
Wydawanie posiłków będzie odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 13-tej do 15-tej.
Wykonawca będzie przygotowywał posiłki (zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1448 z późn. zm) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności.
Posiłki muszą być wykonywane pod nadzorem dietetyka wykonawcy przy współpracy ze służbami SANEPID.
Wykonawca przygotowywał i dostarczał będzie posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
Wykonawca przygotowywał będzie posiłki z własnych produktów, a Zamawiający będzie miał prawo kontroli, czy produkty wykorzystywane przez Wykonawcę odpowiadają potrzebom oraz normom żywienia zbiorowego.
Wykonawca podawał będzie tygodniowy jadłospis do wiadomości Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.
Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji faktycznie wydanych posiłków danego dnia. Ewidencja ta stanowi podstawę do rozliczenia usługi i wystawienia faktury. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia zestawień faktycznie wydanych posiłków wraz z podpisem osoby korzystającej z posiłków za dany miesiąc i dostarczenia go Wykonawcy do 5-go dnia każdego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonej ewidencji oraz do weryfikacji zgodności liczby wydanych posiłków z przekazanymi zestawieniami. Należność z tytułu świadczonych usług będzie wypłacana w okresach miesięcznych na podstawie wystawionych faktur Vat, w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania.
Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena ofertowa brutto (całkowity koszt przygotowania posiłków wraz z ich dowiezieniem i wydaniem w jednorazowym pojemniku we wskazanym lokalu) – maks. 60 pkt :
Cena ofertowa brutto – najniższa oferowana cena zamówienia otrzyma
maksymalną ilość punktów. Każda kolejna wyższa cena otrzyma ilość punktów
wyliczoną wg proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.
Przykładowe wyliczenie „wagi” kryterium ceny:
C= ( Cn : Co ) x 1 x 60 (pkt)
C- ilość punktów przyznana za cenę ofercie rozpatrywanej
Cn - najniższa cena brutto spośród oferowanych
Co - cena brutto rozpatrywanej
2) Doświadczenie zawodowe kluczowych osób, które będą realizować zamówienie – maks,
40 pkt
- szef kuchni.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej
przez Wykonawcę do pełnienia funkcji szefa kuchni.
Za doświadczenie zawodowe – zatrudnienie/wykonywanie pracy na stanowisku szefa kuchni
przez okres:
- do 3 lat oferta otrzyma 5 pkt;
- do 4 lat oferta otrzyma 10 pkt;
- do 5 lat oferta otrzyma 15 pkt;
- powyżej 6 lat oferta otrzyma 20 pkt;
(maksymalnie 20 punktów w kryterium).
- dietetyk
Punkty w tym kryterium będą przyznawane za doświadczenie zawodowe osoby wskazanej
przez Wykonawcę do pełnienia funkcji dietetyka.
Za doświadczenie zawodowe – zatrudnienie/wykonywanie pracy na stanowisku dietetyka
przez okres:
- do 3 lat oferta otrzyma 5 pkt;
- do 4 lat oferta otrzyma 10 pkt;
- do 5 lat oferta otrzyma 15 pkt;
- powyżej 6 lat oferta otrzyma 20 pkt;
(maksymalnie 20 punktów w kryterium).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia, określonego w specyfikacji, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada:
- zaświadczenie właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej o wpisie do Rejestru
Zakładów Podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
lokalu gastronomicznego z usługami cateringowymi i środka transportu Wykonawcy przy
użyciu, których będzie realizował przedmiot umowy,
- zaświadczenie właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej o wpisie do Rejestru
Zakładów Podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
punktów, w których wydawane będą posiłki w opakowaniach jednorazowego użytku, przy
użyciu, których Wykonawcy będzie realizował przedmiot umowy.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże:
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wskazania przez Wykonawcę spełnienia tego warunku.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (przygotowywanie i dostarczanie gorącego posiłku) przez okres co najmniej 10 miesięcy dla minimum 25 osób. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja niniejszej usługi przez okres co najmniej 10 miesięcy dla minimum 25 osób,
b) dysponuje odpowiednią bazą niezbędną do przygotowania i dowiezienia zakładanej ilości posiłków. Wymagania minimalne co do:
- pomieszczeń w których przygotowywane będą posiłki; kuchnia, zmywalnia termosów,
obieralnia warzyw, wyparzalnia jajek, magazyny- produktów suchych i warzyw,
- narzędzi, wyposażenia, urządzeń technicznych; kocioł warzelny 1 szt, piec gazowy /
elektryczny1 szt, taboret gazowy/elektryczny 1 szt, patelnia elektryczna 1 szt, jedna
chłodnia, jedna lodówka, jedna zamrażarka, termosy 10szt,
- minimum 2 punkty, w których wydawane będą posiłki – spełniające wymagania sanitarne,
- środek transportu, którym dostarczane będą posiłki – spełniający wymagania sanitarne,
c) dysponuje personelem posiadający wymagane uprawnienia i zaświadczenia lekarskie- wymagania minimalne w zakresie obsady osobowej: szef kuchni, dietetyk, kucharka, pomoc kuchenna oraz kierowca.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik Nr 6
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 7
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo jeśli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taka formę pomocy.
- Świadczenie usługi schronienia w postaci miejsca w schronisku z terenu miasta i gminy Olkusz etap 1
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Olkuszu wraz z przyległym terenem
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych.
- Wykonywanie usług związanych z ochroną przed bezdomnością zwierząt w 2026 roku
- Wymiana drzwi i roboty budowlane niezbędne do montażu platform przyschodowych w ramach realizacji inwestycji "Inwestujemy w zawodowców III"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie obiadów dla dzieci ze Szkół Podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Wyszków"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków w roku 2026 dla dzieci z Przedszkola nr 423 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Kadrowej 9
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci, uczniów i wychowanków żłobka w placówkach prowadzonych przez Gminę Szprotawa - na rok 2026"
- Usługa cateringowa - spotkanie świąteczne organizowane w Komendzie Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych dla seniorów Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





