Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawę produktów leczniczych na 2026 r. do Programu Terapii
Substytucyjnej dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Leczenia Uzależnień Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431018822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@olu.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olu.bip.lublin.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę produktów leczniczych na 2026 r. do Programu Terapii
Substytucyjnej dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0624424-f2bb-462e-895c-3939bfb7b499
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005932/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów leczniczych do Programu Terapii Substytucyjnej dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie na 2026 rok.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0624424-f2bb-462e-895c-3939bfb7b4993.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OLU.A.241.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Programu Terapii Substytucyjnej Ośrodka Leczenia Uzależnień SP ZOZ w Lublinie, w podziale
na 2 (słownie – dwa) pakiety:
Pakiet 1 – Syrop
1 Methadone hydrochloride 0,5% syrop 1000 ml fl. 630
2 Levomethadone hydrochloride 0,25% syrop 1000 ml fl. 180
4.2.6.) Główny kod CPV: 33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
1) cena – 60 %;
2) Termin dostawy 40% (maks. do 5 dni roboczych)
2. Sposób obliczania punktów według kryterium
Kryterium Waga % Sposób obliczania wg. wzoru
Cena [C ] 60
cena oferty najtańszej
C = --------------------------------- x 60% x 100
cena oferty ocenianej
Termin dostawy [TD]* 40
1 dzień - 40 pkt.,
do 2 dni - 35 pkt.,
do 3 dni- 30 pkt.,
do 4 dni - 20 pkt.,
do 5 dni - 0 pkt.
(liczone od złożenia zamówienia)
* Wykonawca wskazuje termin dostawy w formularzu ofertowym, w dniach roboczych liczonych od
złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku braku wskazania terminu w ofercie
Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najdłuższy wymagany termin dostawy, tj. do 5 dni
roboczych od złożenia zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do Programu Terapii Substytucyjnej Ośrodka Leczenia Uzależnień SP ZOZ w Lublinie, w podziale
na 2 (słownie – dwa) pakiety:
Pakiet 2 – Tabletki
Przedmiot zamówienia - Ilość
1 Bunorfin 8 mg - 28 tbl. x 500 op,
2 Bunorfin 2 mg - 28 tbl. x 390 op,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
1) cena – 60 %;
2) Termin dostawy 40% (maks. do 5 dni roboczych)
2. Sposób obliczania punktów według kryterium
Kryterium Waga % Sposób obliczania wg. wzoru
Cena [C ] 60
cena oferty najtańszej
C = --------------------------------- x 60% x 100
cena oferty ocenianej
Termin dostawy [TD]* 40
1 dzień - 40 pkt.,
do 2 dni - 35 pkt.,
do 3 dni- 30 pkt.,
do 4 dni - 20 pkt.,
do 5 dni - 0 pkt.
(liczone od złożenia zamówienia)
* Wykonawca wskazuje termin dostawy w formularzu ofertowym, w dniach roboczych liczonych od
złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku braku wskazania terminu w ofercie
Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najdłuższy wymagany termin dostawy, tj. do 5 dni
roboczych od złożenia zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada ważne zezwolenie na prowadzenie apteki wydane przez właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego lub zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego – w zakresie oferty częściowej nr I (Pakiet nr 1),
b) posiada ważne zezwolenie na prowadzenie apteki wydane przez właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego - w zakresie oferty częściowej nr II (Pakiet nr 2). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których stanowi Rozdział VI Cz. A ust. 2 pkt 1.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawców, którzy nie wykazali, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których stanowi Rozdział V ust. 1 pkt. 2;
2) Wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 PZP;
3) Wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 109 ust. 1, pkt. 1, 4 - 10 PZP;
4) Wykonawców, wobec których zachodzi podstawa wykluczenia wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U.z 2025 r. poz. 514), z uwzględnieniem początku okresu wykluczenia wskazanego w art. 22 pkt
1 tej ustawy. Zamawiający informuje również, że osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają
karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1 pkt. 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te
uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ;
3) wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawców, którzy nie wykazali, spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których stanowi Rozdział V ust. 1 pkt. 2;
2) Wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 PZP;
3) Wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 109 ust. 1, pkt. 1, 4 - 10 PZP;
4) Wykonawców, wobec których zachodzi podstawa wykluczenia wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U.z 2025 r. poz. 514), z uwzględnieniem początku okresu wykluczenia wskazanego w art. 22 pkt
1 tej ustawy. Zamawiający informuje również, że osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają
karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni):
1) Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia/odpowiedni dokument (o ile dotyczy):
a) ważne zezwolenie na prowadzenie apteki wydane przez właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego lub zezwolenie na obrót hurtowy środkami odurzającymi lub substancjami psychotropowymi wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego – w zakresie oferty częściowej nr I (Pakiet nr 1),
b) ważne zezwolenie na prowadzenie apteki wydane przez właściwego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego - w zakresie oferty częściowej nr II (Pakiet nr 2)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1 pkt. 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te
uprawnienia są wymagane. 1. Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP:
1) Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie o którym stanowi art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ;
3) wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym stanowi art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie
warunków udziału w postępowaniu.
3) Dokumenty wskazane w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik Nr 3 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem portalu e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-26
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, toalet (...) w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie w 2026 r.
- Obsługa bankowa WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu "Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury USK Nr 1
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie
- Dostawy nabiału, pieczywa, produktów suchych, mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w 2026 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę produktów leczniczych na 2026 r. do Programu Terapii Substytucyjnej dla Ośrodka Leczenia Uzależnień Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie
- Dostawa produktów leczniczych (leków) do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2026r. do 31.12.2027r.
więcej: Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





