Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury USK Nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@usk1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu „Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury USK Nr 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448ec05b-2320-4557-b9a2-215f6d65861b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084727/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.68 152. Dostawa artykułów papierniczych - koszty pośrednie w ramach projektu KPO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” będącego elementem Inwestycji Inwestycja D1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spsk1.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk1.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający rekomenduje, aby
Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie, zapoznał się z Instrukcją korzystania z systemu, która dostępna
jest w sekcji „regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz zasadami rejestracji
w systemie, o których mowa w regulaminie dostępnym pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin, korzystanie
z Platformy jest bezpłatne.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (w danej części zamówienia).
3. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy dostępnej pod
adresem https:/spsk1.ezamawiajacy.pl.
4. Złożenie Formularza Oferty wraz z załącznikami na Platformie przez Wykonawcę, który składa ofertę w postaci elektronicznej,
Zamawiający uzna za wiążące.
5. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
6. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta
sporządzona w postaci elektronicznej powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa)
przez osoby uprawnione.
7. Ofertę należy złożyć pod adresem https:/spsk1.ezamawiajacy.pl., w zakładce „OFERTY” w następujący sposób:
a) wypełnienie Formularza Oferty, oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osoby umocowane,
b) dodanie w sekcji "Przygotowanie oferty", w podsekcji "Dokumenty do oferty" dokumentów (załączników) określonych w niniejszej
SWZ, podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby
umocowane. Czynności te realizowane są poprzez wybranie polecenia "Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku", w sekcji
"Przygotowanie oferty", w podsekcji "Dokumenty do oferty" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.
c) Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
d) Wykonawca załączając dokument oznacza czy jest to: „Dokument jawny” – zawierający informacje niestanowiące tajemnicy
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub „Dokument
zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa” – dokument zawiera informacje stanowiące „tajemnice przedsiębiorstwa” lub "Dokument
zawiera tajemnicę RODO" - dokument może zawierać dane osobowe.
e) Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę".
f) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport
złożonej oferty. Raport Wykonawca generuje z akcji "Historia zmian" pobierając odpowiedni plik na komputer. O terminie złożenia
Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
g) O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
h) Po zapisaniu, plik w Systemie jest zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i
klikając akcję „Usuń".
8. Do upływu terminu składania ofert Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w sekcji
„Podgląd złożonej oferty” wybiera akcję „Wycofaj ofertę”, aby wycofać całą złożoną ofertę.
9. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EO/EZ-2734/73/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier xero A4 biały
Papier Xero A 3 biały
Segregator szerokość 75 cm A 4 powierzchnia lakierowana kolor niebieski
Segregator szeroki 75 cm jasno niebieski powierzchnia lakierowana
Segregator szer. 7 cm A 4 różne kolory
Segregator wąski A 4 różne kolory
Kalendarz książkowy format A 5 2026 rok
Notes A 4 kratka
Podkładka z klipsem A 4 czarne i niebieskie
Przekładki do segregatora A 4 kolor papierowe
Zakładki indeksujące kolorowe
Zakreślacze w opakowaniach po 4 szt. różne kolory
Przekładki do segregatora 1/3 A 4 kartonowe 2 otwory
Długopis żelowy czarny:
- Szerokość linii pisania 0,4-0,6 mm
- Końcówka pisząca wykonana ze stali nierdzewnej
- Automatyczny
- Wymienny wkład
- Gumowana obudowa
- Korpus okrągły
- Tusz wodoodporny, szybkoschnący
- Elementy obudowy w kolorze tuszu
Długopis żelowy czerwony
- Szerokość linii pisania 0,4-0,6 mm
- Końcówka pisząca wykonana ze stali nierdzewnej
- Automatyczny
- Wymienny wkład
- Gumowana obudowa
- Korpus okrągły
- Tusz wodoodporny, szybkoschnący
- Elementy obudowy w kolorze tuszu
Długopis żelowy zielony
- Szerokość linii pisania 0,4-0,6 mm
- Końcówka pisząca wykonana ze stali nierdzewnej
- Automatyczny
- Wymienny wkład
- Gumowana obudowa
- Korpus okrągły
- Tusz wodoodporny, szybkoschnący
- Elementy obudowy w kolorze tuszu
Długopis typu Zenith niebieski
- korpus wykonany z tworzywa sztucznego.
budowa dzielona w 1/3 wysokości (górna część ośmiokątna)
- obie części korpusu oddzielone obrączką
- wymienny wkład z dokumentalnym tuszem
Długopis typu BIC 1,0 mm wkład niebieski
Cienkopisy, różne kolory, pakowane po 6 szt.
do pisania po większości powierzchni gładkich, folii, plastiku, CD/DVD, szkle, metalu, papierze, kartonie itd., permanentny, wodoodporny, szybkoschnący, grubość linii: 0,5-07 mm, rodzaj końcówki: okrągła
Zszywacz biurowy:
- Do 50 kartek
- Metalowe wnętrze
- Gumowa podstawa zszywacza
- Na zszywki typu: 24/6, 24/8, 26/6, 26/8
- Magazynek wysuwany lub otwierany
Zszywacz biurowy na 240 kartek:
- Metalowe wnętrze
- Gumowa podstawa zszywacza
- Magazynek wysuwany lub otwierany
Tablica korkowa 80 x 100 cm
Tablica sucho-ścieralna, magnetyczna, w zestawie z gąbką:
- Wymiary 60x80-90
- Rama aluminiowa
- Wisząca
- Powierzchnia tablicy wykonana jest ze stali malowanej wielowarstwowo na kolor biały
Marker permamentny N 850 końcówka okrągła czarna
Marker permamentny wąska końcówka okrągła czarna
Markery do tablic sucho- ścieralnych w kpl. Po 4 szt.
Skoroszyty wpinane różne kolory pakowane po 20- 25 szt.
Ofertówki A 4 przeźroczyste pakowane po 20- 25 szt
Ofertówki kolorowe A 4
Kalkulator biurowy duży typu CITIZEN SDC-888X
- 12-pozycyjny wyświetlacz
- Podwójna pamięć
- Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji
- Klawisz podwójnego zera
- Podwójne zasilanie
- Zaokrąglanie wyników
- Kolor czarny
Rozszywacz
Korektor w taśmie
Korektor w długopisie
Taśma klejąca biurowa przeźroczysta:
- Wytrzymała: substancja klejąca odporna na starzenie i bezwonna
- Szerokość 18-20 mm
- Długość 20 m
Taśma klejąca pakowa:
- Przezroczysta
- Wytrzymała: substancja klejąca odporna na starzenie i bezwonna
- Szerokość 48 mm
- Długość 50-60 m
Taśma klejąca z podajnikiem
Dziurkacz zwykły 25 kartek:
Wykonany z metalu
- Precyzyjne i solidnie wykonane ostrza
- Antypoślizgowa podstawa
- Wskaźnik środka strony
- Zintegrowany ogranicznik formatu
Dziurkacz 240 kartek
Klipsy do dokumentów 51 mm .
Klipsy do dokumentów 19 mm.
Klipsy do dokumentów 25 mm
Klipsy do dokumentów 32 mm
Nożyczki biurowe:
- Ostrze wykonane z hartowanej nierdzewnej stali
- Rączki nożyczek wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego, z miękkim gumowanym uchwytem
- Ostre końcówki nożyczek umożliwiają precyzyjne wycinanie
- Rozmiar 20-22 cm
Koszulki do segregatora przeźroczyste pakowane po 100 szt.
Koszulki z klapka do segregatora
Podkładki pod mysz komputerową
Kuwety na dokumenty na biurko A 4 przeźroczysta mocny plastik
Magnesy do tablic
Temperówka zwykła
Ołówki
Karteczki samoprzylepne 76 x 76mm
Karteczki samoprzylepne 51 x 38 mm
Karteczki samoprzylepne 127x76 mm
Karteczki samoprzylepne 51 x 76mm
Klej w sztyfcie
Pudełko archiwizacyjne tekturowe, mocne, na 5 segregatorów, wieczko zdejmowane
Pudełko archiwizacyjne kartonowe A 4 mocne
Wąsy do segregatora
Folia do laminowania A 4
Folia do laminowania A 3
Papier samoprzylepny w arkuszu A 4
Teczki wiązane A 4 białe
Teczki z gumka A 4 białe
Teczka z gumka A 4 kolor, wzór
Linijka aluminiowa z uchwytem 30 cm
Linijka zwykła plastik 30 cm
Pinezki tablicowe beczułki do tablicy
Tusz do pieczątek czerwony
Tusz do pieczątek czarny
Tusz do pieczątek niebieski
Tusz do pieczątek zielony
Miarka metalowa zwijana
Pendrive USB typu C / USB min. 256 GB
Zszywki standard biurowe 24/6
Spinacze biurowe małe
Skalówka 30 cm.
Teczka do podpisu 20 kartek
Organizer na biurko na dokumenty, metalowy 3 półki plus szuflada
Przybornik – organizer na biurko duży metalowy, obrotowy
Gumki do ścierania ołówek
Gilotyna do papieru
Ściereczki do czyszczenia monitorów
Płyn do czyszczenia monitorów, poj. 500 ml
Identyfikator na taśmie
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Katalogi zawierające opisy oferowanego asortymentu5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Katalogi zawierające opisy oferowanego asortymentuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
c) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
d) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie przedmiotu umowy lub jego części (Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie wyłącznie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy zastrzeżeniu braku możliwości podwyższenia ceny),
2. Obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy. Sporządzania aneksu do umowy nie wymaga także zmiana ustawowej stawki podatku VAT na przedmiot umowy lub jego części, która następuje z mocy prawa z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę, skutkując zmianą wynagrodzenia brutto, przy zachowaniu stałości wynagrodzenia netto
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy,
5. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie, z zastrzeżeniem ust. 2.
6. W przypadku braku dostępności oferowanego kategorii sprzętowych lub oprogramowania z przyczyn leżących po stronie producenta Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt zamienny po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o tym Zamawiającego i uzyskaniu od niego pisemnej zgody. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny podanej w ofercie.
7. Zmiany niniejszej umowy mogą zostać wprowadzone także na mocy przepisu art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b, c, pkt 3-4 i ust. 2 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 p.z.p. zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa bielizny pościelowej do Pralni Szpitalnej
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, toalet (...) w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie w 2026 r.
- Obsługa bankowa WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu "Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury USK Nr 1
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie
- Dostawy nabiału, pieczywa, produktów suchych, mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w 2026 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów papierniczych w ramach projektu "Poprawa jakości i dostępności udzielania świadczeń onkologicznych poprzez modernizację i doposażenie infrastruktury USK Nr 1
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ ORAZ MATERIAŁÓW DO ORGANIZACJI KONKURSÓW I ZABAW W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





