eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleRemont pomieszczeń i obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 33, Część nr I i Część nr II



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 33, Część nr I i Część nr II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531419630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kraszewskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 077478616500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kozlesekret@psp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-kedzierzyn-kozle

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bcc90fb-d9c9-49cc-b530-6f974780e03b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Straż Pożarna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń i obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 33, Część nr I i Część nr II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bcc90fb-d9c9-49cc-b530-6f974780e03b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088723/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń i obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 33.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 792730,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR I - Remont pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, w celu zabezpieczenia zasobów ochrony ludności w sytuacjach kryzysowych:
A. ROBOTY BUDOWLANE:
1. Roboty remontowe na klatce schodowej oraz pomieszczeniu 05,01
- wykonanie nowych okładzin stopni i podestów z płytek ceramicznych z cokolikiem,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych z cokolikiem,
- wymiana balustrady schodowej na stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo w kolorze
RAL7016 z pochwytem,
- wykonanie balustrady zabezpieczającej stalowej, ocynkowanej, malowanej proszkowo w kolorze
RAL7016 na spoczniku (wnęka okienna),
- wymurowanie ścianki oddzielającej na parterze z otynkowaniem dwustronnym z nadprożem
i otworem drzwiowym,
- montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych w wymurowanej ścianie,
- wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia garażu- aluminiowe dwuskrzydłowe,
- wymiana dwóch świetlików drewnianych na PCV z obustronnym obrobieniem na gotowo,
- rozbiórka ścianki z luksferów i zamurowanie otworu po luksferach- odtworzenie elewacji
zewnętrznej z dociepleniem,
- wykonanie zabudów na ścianach, z ukryciem przebiegających instalacji (solary, klimatyzacja,
centralne ogrzewanie, elektryka)
- roboty tynkarskie po robotach elektrycznych,
- wymiana drzwi do piwnicy,
- montaż stropu podwieszonego kasetonowego,
- malowanie powierzchni ścian z przygotowaniem powierzchni,
- wymiana parapetów okiennych na granitowe,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych na schodach wejściowych do budynku z
przygotowaniem podłoża.
2. Roboty remontowe w pom nr 02,03,04
- skucie okładziny ceramicznej z ścian i podłóg,
- rozebranie podłoży posadzkowych,
- rozebranie ścianek działowych z drzwiami w pomieszczeniach,
- rozebranie stropu podwieszanego w pomieszczeniu 02,
- montaż stropu podwieszonego kasetonowego ,
- wykonanie nowych okładzin ceramicznych podłóg z cokolikami z wyrównaniem do poziomu
korytarza,
- wymiana drzwi do pomieszczenia 04 z wykonaniem nowego nadproża,
- wymiana parapetów okiennych na granitowe,
- roboty tynkarskie po robotach elektrycznych,
- montaż nawiewników okiennych,
- zamurowanie wnęk podokiennych oraz zamurowanie wnęk ściennych, - ułożenie mat gumowych ochronnych o grubości 45 mm w pomieszczeniu 02 i 03 na płytkach
ceramicznych,
3. Roboty remontowe w pom nr 07
- demontaż drzwi z zamurowaniem otworu i obustronnym otynkowaniem,
- demontaż istniejącej boazerii,
- roboty tynkarskie po robotach elektrycznych
- rozebranie warstw posadzkowych : parkiet i warstwa klejąca oraz schodów,
- wykonanie nowej posadzki cementowej,
- wykonanie posadzki z płytek ceramicznych z cokolikiem do poziomu posadzki na garażu,
- wykucie otworu pod drzwi wejściowe z nadprożem
- montaż nowych drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych,
- wymiana parapetów okiennych,
- malowanie powierzchni ścian z przygotowaniem powierzchni,
- montaż stropu podwieszonego kasetonowego,
- montaż nawiewników okiennych,
- montaż 10 sztuk regałów stalowych w kolorze szarym o wymiarach 200x100x60, z 5 półkami o
nośności 100 kg każda.
B. ROBOTY ELEKTRYCZNE:
a) demontaż starej instalacji elektrycznej typu oprawy, gniazdka, łączniki, wywóz na wysypisko z
utylizacją
b) wykucie wnęk w murze pod rozdzielnice elektryczne, tynkowanie wnęk,
c) przebicie ścian i stropów, montaż przepustów instalacyjnych
d) wykucie bruzd pod montaż rur instalacyjnych,
e) wykucie bruzd pod przewody elektryczne,
f) montaż rur instalacyjnych,
g) montaż korytek,
h) zaprawianie bruzd,
i) układanie przewodów elektrycznych w rurach, korytkach i pod tynkiem,
j) montaż rozdzielnic elektrycznych,
k) wykucie otworów pod puszki, montaż puszek,
l) montaż łączników, gniazd elektrycznych,
m) montaż opraw oświetleniowych,
n) montaż okablowania do sieci LAN,
o) montaż gniazd LAN,
p) montaż sygnalizatorów optyczno-akustycznych,
q) montaż głośników,
r) wykonanie prób i badań instalacji elektrycznej.
Powyższe roboty należy wykonać na podstawie załączonego Projektu Technicznego instalacji
elektrycznych i w koordynacji z robotami budowlanymi.
C. ROBOTY SANITARNE :
1. Wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczeniach oznaczonych na załączonym rysunku
numerami 02, 03 w zakresie:
- demontaż istniejącej armatury,
- demontaż istniejących instalacji podtynkowych,
- wymiana pionów kanalizacyjnych od stropu pomiędzy parterem a piętrem do poziomu piwnicy,
- wykonanie wspomaganej instalacji wentylacyjnej.
2. Wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczeniach oznaczonych na załączonym rysunku
numerami 07 w zakresie:
- wkucie instalacji centralnego ogrzewania w ściany i przygotowanie nowych podejść pod kaloryfery,
- wykonanie wspomaganej instalacji wentylacyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.5.) Wartość części: 486183,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR II -Remont wieży antenowej zlokalizowanej na terenie Jednostki Ratowniczo-
Gaśniczej nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu, mający
na celu zapewnienie łączności z podmiotami ochrony ludności:
1. POKRYCIE DACHU NA POZIOMIE +29,02M: Zakres prac obejmuje zerwanie istniejącej papy,
oczyszczenie i zagruntowanie podłoża, założenie obróbek blacharskich na krawędzie, rynien ∅100 i rur
spustowych ∅80 z blachy powlekanej w kolorze grafitowym (RAL 7016), następnie wykonanie nowego
pokrycia z papy termozgrzewalnej na warstwie papy podkładowej. Należy uwzględnić obróbkę
metalowych wsporników konstrukcji masztu stalowego.
1*. POKRYCIE DACHU NA POZIOMIE +23,44M: Zakres prac obejmuje wyrównanie
i zagruntowanie podłoża betonowego, wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej
w kolorze grafitowym (RAL 7016), a następnie wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej
na warstwie papy podkładowej z wywinięciem na ściany.
2. BALUSTRADA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejącej balustrady oraz montaż nowej
balustrady stalowej o wysokości 120 cm, malowanej proszkowo w kolorze grafitowym (RAL 7016).
3. STOLARKA OKIENNA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejącej drewnianej stolarki okiennej
wraz z oczyszczeniem powierzchni otworu i uzupełnieniem tynków na ościeżach. Następnie przewiduje
się montaż nowej stolarki okiennej PCV z obróbką osadzenia. Okna jednoskrzydłowe,
z szybą podwójną, uchylno–rozwieralne, w kolorze grafitowym (RAL 7016).
4. STOLARKA DRZWIOWA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejących drzwi zewnętrznych
(2 szt.) wraz z oczyszczeniem powierzchni otworu i uzupełnieniem ubytków zaprawą. Następnie
przewiduje się montaż nowych drzwi wejściowych o wym: 100 x 200 cm oraz drzwi na poziomie +23,44
m o wymiarach 90 x 184 cm (UWAGA! NIETYPOWY WYMIAR). Stolarka drzwiowa stalowa,
ocieplona, malowana proszkowo w kolorze grafitowym (RAL 7016), z wypełnieniem szczelin
montażowych oraz estetycznym wykończeniem styku z istniejącą konstrukcją.
5. WNĘKA OKIENNA NA ELEWACJI (IMITACJA OTWORU OKIENNEGO): Zakres prac
obejmuje zagruntowanie podłoża, wykonanie warstwy zaprawy klejowej zbrojonej siatką, następnie
nałożenie tynku strukturalnego o grubości 2-3 mm oraz wykończenie powierzchni powłoką malarską
z farby akrylowej w kolorze grafitowym RAL 7016
6. GZYMSY: Zakres prac obejmuje oczyszczenie zewnętrznych konstrukcji gzymsów betonowych,
uzupełnienie ubytków betonowych oraz zabezpieczenie powierzchni powłoką hydrofobową.
7. ELEWACJA Z CEGŁY KLINKIEROWEJ: Zakres prac obejmuje oczyszczenie elewacji ceglanej
strumieniem wody pod ciśnieniem w celu usunięcia zanieczyszczeń i przywrócenia pierwotnej struktury
powierzchni. Dodatkowo betonowy spód nadproży, należy oczyścić, ubytki uzupełnić gotową zaprawą
cementową i polować farbą akrylową w kolorze grafitowym (RAL 7019).
8. TARCZE ZEGAROWE: Zakres prac obejmuje demontaż istniejących tarcz zegarowych o średnicy
220cm. Metalowe środki tarcz, należy pozostawić, powierzchnie stalowe oczyścić, zagruntować oraz
pomalować farbą olejną grafitową (RAL 7016).
9. PARAPETY CEGLANE – ZEWNĘTRZNE: Zakres prac obejmuje oczyszczenie parapetów
z luźnych fug, uzupełnienie ubytków oraz zabezpieczenie powierzchni zaprawą hydrofobową.
10. PODEST TECHNICZNY Z KRATY WEMA: Zakres prac obejmuje demontaż istniejącego
podestu wykonanego z krat WEMA, konserwację istniejących profili stalowych z ceowników 100 oraz
montaż nowego podestu stalowego z krat WEMA.
11. PARAPETY WEWNĘTRZNE: Zakres prac obejmuje demontaż istniejących drewnianych
parapetów wewnętrznych wraz z oczyszczeniem powierzchni i uzupełnieniem ubytków oraz montaż
nowych parapetów z PCV o szerokości 35 cm ( kolor do uzgodnienia z Inwestorem).
12. UZUPEŁNIENIE UBYTKÓW BETONU NA STROPACH: Zakres prac obejmuje oczyszczenie
powierzchni betonu, zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych prętów zbrojenia, wykonanie warstwy wyprofilowanie powierzchni betonowej z użyciem gotowych zapraw wg wybranego systemu naprawy
( np. w technologii Sika )

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 306546,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany s.c A&S Janusz M. Adamów - Renata Adamów,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531615992

7.3.3) Ulica: ul. Polna 4A

7.3.4) Miejscowość: Twardawa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-250

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany s.c. A&S Janusz M. Adamów – Renata Adamów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531184990

7.3.3) Ulica: Polna 4a

7.3.4) Miejscowość: Twardawa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-250

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W trybie art. 275 pkt 2 PZP, w następstwie przeprowadzonych negocjacji uzyskano ulepszone oferty: w zakresie cz. I - 640 000,00 zł oraz w zakresie cz. II - 420 000,00 zł,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.