eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją, montażem, wdrożeniem oraz usługą wsparcia technicznego, 8 zadań



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz
z instalacją, montażem, wdrożeniem oraz usługą wsparcia technicznego, 8 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Logistycznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 37

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-789

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liersch-bryzek@cul.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cul.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ośrodki wypoczynkowe, hotele, bursy, lotnisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz
z instalacją, montażem, wdrożeniem oraz usługą wsparcia technicznego, 8 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61de3569-c201-4f9b-beb1-2cd876135a72

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082717/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania, wraz instalacją, montażem, wdrożeniem oraz usługą wsparcia technicznego z podziałem na zadania, 8 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424259

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 54/WA/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 527327,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- 20 komputerów stacjonarnych + oprogramowanie
- 14 laptopów + oprogramowanie
- 34 listw przeciwprzepięciowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 215323,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
- 7 sztuk urządzeń do ochrony brzegu sieci lokalnej (zapora sieciowa tzw. Firewall) dla firmy Centrum Usług Logistycznych
- 8 sztuk szafek typu RACK:
Szafka typu RACK 19" 12U + 4 półki - 4 szt.
Szafka typu RACK 19" 6U + 2 półki – 4 szt.
Aluminiowa listwa zasilająca PDU do szafy RACK 19" – 8 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 54100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest
- dostawa 26 sztuk urządzeń tzw. punktów dostępowych (urządzeń rozgłaszających – ACCESS POINT - AC) do sieci bezprzewodowej
- 1 szt. kontrolera bezprzewodowych punktów dostępowych (ACCESS POINT CONTROLLER- APC)
- Switch Ubiquiti USW-LITE-16-POE - 4 szt.
- Switch UBIQUITI USW-PRO-24-EU Unifi- 4 szt.
dla Centrum Usług Logistycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 64604,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest Oprogramowanie do zbierania logów zdarzeń, (Log Management System, LMS) takie jak ENERGY LOGSERVER SIEM dla firmy Centrum Usług Logistycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest Oprogramowanie do automatycznej reakcji na incydenty bezpieczeństwa w systemach IT (SOAR) dla Centrum Usług Logistycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 58000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest 10 sztuk licencji CAL/User (CLIENT ACCESS LICENSE) usług Remote Desktop Services (RDS) dla Windows 2025 dla firmy Centrum Usług Logistycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 6800,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest Oprogramowanie dla 100 użytkowników do zabezpieczenia przed wyciekiem danych DLP dla firmy Centrum Usług Logistycznych takie jak Safetica DLP Pro On-prem

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest 105 sztuk licencji na oprogramowanie antywirusowe, które musi spełniać rygorystyczne wymogi cyberbezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi normami i standardami takie jak Sentinel One – Complete Protektion Platform dla firmy Centrum Usług Logistycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236252,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236252,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236252,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236252,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie oferty zostały odrzucone

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie oferty zostały odrzucone

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.