Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00448716/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
- 2025/BZP 00468093/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-10
- 2025/BZP 00478828/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Skwer Sportowy im. Jana Pawła II przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 5909400
1.5.8.) Numer faksu: 5909402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Skwer Sportowy im. Jana Pawła II przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2314067-9ce5-4a4e-b4ab-02981e517b74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038014/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Skwer Sportowy im. Jana Pawła II przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00448716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.271.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7766176,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. " Skwer Sportowy im. Jana Pawła II przy ul. Nowowiejskiego w Kępnie" dla Etapu 02 i Etapu 03, obejmujących wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenu rekreacyjnego przy ul. Nowowiejskiego w miejscowości Kępno (działki o numerach 1766/2,1766/1) w tym:
1) ETAP 02 obejmujący obszar o pow. 3624 m2 w tym:
a) Strefę zabaw (IIA) - teren w postaci dwóch nasypów, z pomostami, tunelami i elementami zabawowymi i elementami nawierzchni EPDM.
b) Wiatę spotkań (IIB) - wiata żelbetowa o wym. 25,67m x 6,60m x 6,24m
c) Mokry plac zabaw (IIC) - plac zabaw o wym. 32,20m x 6,59m, z wodną instalacją chłodzącą i elementami drewnianych słupów,
d) Słupy drewniane (IID) - strefa z elementami dekoracyjnymi w postaci lasu drewnianych słupów.
e) Pump Truck dla początkujących - pow. toru (po obrysie skarp): 249 m2 ,- powierzchnia asfaltowa w rzucie: 134 m2 ,
f) Strefę wejściową, toaletę (IIF) - alejka wejściowa, toaleta modułowa, jednostanowiskowa
g) Elementy zieleni (IIH) - elementy zieleni stanowiące bufor izolacyjny,
2) ETAP 03 obejmujący obszar o pow. ok. 12820m2 w tym:
a) Parking (IIIA) - strefa parkingowa z 42+2 miejscami postojowymi
b) Przestrzeń ewentową 01 (IIIB) - strefa do organizacji wydarzeń z udziałem pojazdów (jak np. foodtruck)
c) Zielone górki (IIIC) - pagórkowate ukształtowanie terenu z elementami nasadzeń zieleni,
d) Pump Truck dla zaawansowanych (IIID) - pow. toru (po obrysie skarp): 1172 m2, pow. asfaltowa w rzucie: 715 m2 ,
e) Rezerwa terenu (IIIE) - wyrównanie i uporządkowanie ternu pod przyszłe potrzeby.
f) Strefa chillout (IIIF) - jako ciche miejsce wypoczynku wśród zieleni z hamakami miejskimi,
g) Strefa seniora (IIIG) - nowa lokalizacja urządzeń istniejącej siłowni plenerowej
h) Strefa obsługowa (IIIH) - strefa z istniejącymi budynkami szatniowymi nie będącymi w zakresie zamówienia pomiędzy którymi wykonane będą trasy komunikacji i elementów małej architektury
i) Strefa eventowa 02 (IIIi) - strefa organizacji wydarzeń ( możliwość rozkładania dmuchanych elementów np. zamki, zjeżdżalnie itp.)
j) Strefa sportowa (IIIj) - strefa obejmująca istniejące boska sportowe bez zmian z wymianą istniejących ogrodzeń
k) Zieleń izolacyjna (IIIK) - kompleksowe nasadzenie zieleni drzew, krzewów i innych elementów zieleni oraz trawników zgodnie z dokumentacją projektową.
l) Komunikacja (IIIL) - Komunikacja ogólna realizowana jako pas o szerokości 2 metrów, ograniczonych obrzeżami osadzonymi na podbudowie z chudego betonu.
Zamawiający wymaga aby prace budowlane rozpocząć od budowy torów rowerowych Pumptruck: Easy Pum i Mini Pump, które winny być wykonywane do 15 grudnia 2025r .
3) Instalację elektryczną dla całości zadania, obejmującą instalację zasilającą i oświetleniową oraz monitoringu dla całości zadania.
UWAGA: Z uwagi na obecnie działający w mieście monitoring wizyjny w ramach zamówienia należy dostarczyć (wraz z montażem), skonfigurować i dodać do systemu kamery o parametrach wskazanych w Załączniku nr 9. "Parametry kamer monitoringu.
lp Punkt kamerowy Ilość Wymagana ilość licencji
1 Kamera panoramiczna 4x5M 2 2
2 Kamera 360 umożliwiająca współdziałanie z kamerą PTZ 5 10
3 Kamera wielokierunkowa 2x5M 4 4
4 Kamera PTZ, zoom optyczny 31 1 1
4) Instalację wodno-kanalizacyjną dla całości zadania, w rym:
- przyłączenie toalety systemowej do sieci wod-kan,
- wykonanie instalacji wodociągowej do celów podlewania zieleni ze studniami zaworowymi.
UWAGA:
W zakresie zamówienia należy uwzględnić dodatkowo zaprojektowanie i wykonanie systemu automatycznego nawadniania/zraszania zieleni w granicach obejmujących teren realizowanego zagospodarowania wraz z jego uruchomieniem i eksploatacją oraz konserwacją w okresie 2-letniej gwarancji dla utrzymania i pielęgnacji zieleni.
Do wykonania systemu nawadniania należy wykorzystać wskazaną w dokumentacji projektowej instalację wodociągową (rurociągi PEHD 40mm) ze studniami zaworowymi. Układ automatycznego sterowania powinien obejmować: sterownik wraz z transformatorem, zawory elektromagnetyczne, wyłącznik nawadniania i okablowanie. Nawadnianie powinno być oszczędne, ale takie, aby woda przenikała na głębokość około 20cm. System automatycznego nawadniania powinien składać się z instalacji wodnej wkopanej pod powierzchnie ziemi, zestawu zraszaczy wynurzanych oraz linii kroplującej wraz ze sterowaniem.
5) Ogrodzenie terenu wykonanego zagospodarowania od strony zachodniej i południowej, według projektowanego rozwiązania systemowego
6) Wskazane w dokumentacji projektowej elementy małej architektury czy wyposażenia (kosze, ławki, elementy zabawowe, stojaki, stacje rowerowe itp.) należy traktować jako docelowe i wzorcowe w zakresie materiałów i technologii wykonania oraz ich przeznaczenia i funkcjonalności. Dopuszczalne są natomiast tolerancje w zakresie wymiarów elementów w zakresie długości, szerokości lub wysokości w zakresie +/- 10 % z uwagi na indywidualność rozwiązań różnych producentów.
7) W zakresie toalety systemowej panel sterujący wejściowy musi posiadać możliwość płatności monetami oraz kartą płatniczą.
8) W zakresie nawierzchni parkingu i przestrzeni Eventowej należy do wyceny zamówienia przyjąć wykonanie nawierzchni z zastosowaniem geokraty syntetycznej (rusztu) zasypanej grysem granitowym zamiast nawierzchni asfaltowej.
9) Zakres zamówienia w zakresie nasadzeń zieleni obejmuje:
a. Przygotowanie gruntu pod nasadzenia drzew i krzewów, zieleni niskiej i nawierzchni trawiastych.
b. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu w rejonie nasadzeń na czas prowadzonych prac.
c. Niwelacja i wyrównanie terenu pod nowe nasadzenia;
d. Dostawę i nasadzenia drzew i krzewów, zieleni niskiej i nawierzchni trawiastych.
e. Pielęgnację roślin w okresie gwarancji.
Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy ze wskazaniem asortymentu zawierają Tabele wykonawcze nasadzeń do wykonania :
Tab. 3.3.1 - nasadzenia w donicach na placu zabaw - rośliny niskie
Tab. 3.3.1 - nasadzenia w donicach na placu zabaw - krzewy duże
Tab. 3.3.2 - nasadzenia krzewów,
Tab. 3.3.3 - nasadzenia drzew
Tab. 3.3.4 - powierzchnie trawiaste
Szczegółowe wymogi w zakresie nasadzenia i pielęgnacji zieleni wskazane zostały w Załączniku nr 10 "Warunki nasadzenia i pielęgnacji zieleni"
10) UWAGA: ETAP 01 został już zrealizowany (plac zabaw dzieci młodszych), oraz dokonano częściowych nasadzeń zieleni. Elementy te nie są objęte zakresem zamówienia.
Do wyceny zamówienia należy uwzględnić ilość i rodzaj nasadzeń wskazany w załączonych tabelach zieleni pozostałej do nasadzenia .
11) W zakresie zamówienia n i e n a l e ż y uwzględniać następujących elementów wskazanych w dokumentacji projektowej - nie są one objęte zakresem zamówienia:
a) Istniejące budynki szatniowe zostały już wyremontowane i dokonana została zmiana ich formy.
b) wiaty magazynowe pomiędzy boiskami a południową stroną granicą działki .
c) murki oporowe przy południowej granicy działki oraz schodki wejściowe przy budynkach szatniowych oraz furtki w ogrodzeniu w tym zakresie.
d) element cokołu z nazwą skweru im. Jana Pawła II,
12) Zakres zamówienia obejmuje również:
a) dostawę, montaż i aktualizację tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania o wymiarach 180 x 120 cm na dwóch słupkach zgodnie ze wzorem.
b) Przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z wszelkimi dokumentami i uzgodnieniami w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
a. prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem,
b. organizacja oraz zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,
c. prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,
d. pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,
e. pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,
f. pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej
g. pokrycie kosztów wykonania dokumentacji powykonawczej,
h. pokrycie kosztów prób, badań i ekspertyz (o ile okażą się konieczne) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych.
Szczegółowe wymagania odnośnie równoważności okresla SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9741993,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13985550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9741993,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Projektowo Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191005074
7.3.3) Ulica: KĘPIŃSKA
7.3.4) Miejscowość: MYJOMICE
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Branża elektryczna i monitoring ELEKTROBUD- Jarosław Mielcarek
2. Nasadzenia i pielęgnacja zieleni OGRODY- Tomasz Adamkowicz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Projektowo - Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Projektowo - Budowlany PROJEKTOBUD Kępno Andrzej Połomski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9741993 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Zakup ciągnika rolniczego 4x4 z osprzętem oraz przyczepą
- Dostawa ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2026 r.
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, " z podziałem na 3 części
- Zagospodarowanie terenu wokół Przedszkola Samorządowego w Tyszowcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





