Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474697/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakupy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (pompy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131
1.5.2.) Miejscowość: Miedźna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,212644,8bec5f2fdb4ac834550cbe22f298f78f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakupy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (pompy)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff99f7f-f65c-4b7d-834d-64d6f61cebc2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013463/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej: Motopompa szlamowa średniej i dużej wytrzymałości - 4 sztuki.
1.2.5 Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej: Agregat pompowy do wody - 1 sztuka.
1.2.9 Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego: Pompy do wody zanieczyszczonej - 4 sztuki.
1.2.10 Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego: Pompy do wody czystej - 4 sztuki.
1.2.11 Sprzet do działań ratpwniczych: Agregat pompowy na przyczepie - 2 sztuki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej : Zakup pompy do wody zanieczyszczonej – 4 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej pompy do wody zanieczyszczonej, przeznaczonej do pompowania wody silnie zanieczyszczonej, zanieczyszczeń stałych oraz szlamu. Motopompa musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP-PIB.4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 64000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej: Zakup motopompy szlamowej średniej i dużej wydajności – 4 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej motopompy szlamowej średniej i dużej wydajności przeznaczonej do pompowania wody silnie zanieczyszczonej, zanieczyszczeń stałych oraz szlamu. Motopompa musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP-PIB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 64000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej: Zakup agregatu pompowego do wody – 1 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego agregat pompowego na przyczepie jedno- lub dwuosiowej (agregat niezespolony z przyczepką, przyczepka z możliwością stabilnego mocowania agregatu) przystosowanych do pracy w trudnych warunkach terenowych i atmosferycznych, przeznaczonych do pompowania dużych ilości wody czystej, brudnej oraz zanieczyszczonej (np. w akcjach przeciwpowodziowych i ratowniczych). Agregat pompowy musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP-PIB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej: Zakup agregatu pompowego na przyczepie – 1 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego agregat pompowego na przyczepie jedno- lub dwuosiowej (agregat niezespolony z przyczepką, przyczepka z możliwością stabilnego mocowania agregatu) przystosowanych do pracy w trudnych warunkach terenowych i atmosferycznych, przeznaczonych do pompowania dużych ilości wody czystej, brudnej oraz zanieczyszczonej (np. w akcjach przeciwpowodziowych i ratowniczych). Agregat pompowy musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP-PIB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej: Zakup agregatu pompowego na przyczepie – 1 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego agregat pompowego na przyczepie jedno- lub dwuosiowej (agregat niezespolony z przyczepką, przyczepka z możliwością stabilnego mocowania agregatu) przystosowanych do pracy w trudnych warunkach terenowych i atmosferycznych, przeznaczonych do pompowania dużych ilości wody czystej, brudnej oraz zanieczyszczonej (np. w akcjach przeciwpowodziowych i ratowniczych). Agregat pompowy musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP-PIB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Doposażenie w zakresie ochrony przeciwpowodziowej: Zakup pompy do wody czystej – 4 szt.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej motopompy spalinowej do tłoczenia wody czystej, mobilnej i przenośnej, przeznaczonej do zastosowania w akcjach przeciwpowodziowych, do napełniania/odpompowywania zbiorników oraz w działaniach ratowniczo–gaśniczych w jednostkach ochrony przeciwpożarowej. Pompa musi posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP-PIB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122220-8 - Pompy ściekowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podległy odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podległy odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garden Piotr Pilarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732686100
7.3.3) Ulica: Wójtówka 17a
7.3.4) Miejscowość: Lądek Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 57-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-28INNE PRZETARGI MIEDŹNA
- Zakupy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (koparko - ładowarka)
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 500 000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Miedźnej w 2026 r.
więcej: przetargi MIEDŹNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa nowego mobilnego zespołu prądotwórczego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r. na terenie powiatu łowickiego
- Zakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- "Zakup przyczepy/kontenera do dekontaminacji w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Urządzenia ratownicze
- Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
więcej: Motopompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





