eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoZakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie na rok 2026 z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie na rok 2026 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 2 im. Kubusia Puchatka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190486587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Derdowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ps2wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps2wejherowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie na rok 2026 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc502341-480b-4092-8f2f-300ac9127dd2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc502341-480b-4092-8f2f-300ac9127dd2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Komunikacja”.
2. Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Komunikacja”.
2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego tj. za przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
4. Wykonawca aby móc wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winien zarejestrować swoje konto na platformie e-Zamówienia.
5. Instrukcja związana z korespondencją pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym znajduje się pod linkiem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce „Komunikacja”.
8. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
9. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
10. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Pozostałe wymagania zgodne z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. W związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Samorządowe nr 2 im. Kubusia Puchatka w Wejherowie
▪ inspektorem ochrony danych osobowych w Przedszkolu Samorządowym nr 2 im. Kubusia Puchatka w Wejherowie jest Pan/Pani Dorota Syldatk ul. 12 Marca 195,Wejherowo, e-mail: iod@um.wejherowo.pl, tel.: 58 677 71 37
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie na 2025 rok z podziałem na części
▪ Pani/Pana dane mogą zostać przekazane osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, dostawcom usługi IT w zakresie obsługi systemu informatycznego, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierom, osobom występującym z zapytaniem o udzielenie informacji publicznej, instytucjom prowadzącym postępowania kontrolne.
▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku ich przechowywania wynikającego z przepisów prawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ▪ Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
▪ Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
▪ W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
▪ Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. I lit. c RODO.
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS2.I.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie.

I część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – produkty suche, przyprawy i soki owocowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15321000-4 - Soki owocowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – pieczywo i wyroby cukiernicze

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – mięso, wędliny

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – produkty mrożone

4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – ryby świeże i mrożone

4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03311200-4 - Ryby dorszowate

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – świeże owoce, warzywa, kiszonki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – ziemniaki

4.2.6.) Główny kod CPV: 15310000-4 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – wyroby garmażeryjne

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IX część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – nabiał

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

X część zamówienia Zakup i Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego nr 2 w Wejherowie – jaja

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8) ustawy PZP w wysokości 40% wartości zamówienia podstawowego

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM 1 – cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – [waga 60%]
Oferty oceniane będą na podstawie ceny ofertowej brutto, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załączniknr1 do niniejszej SWZ i obliczane według wzoru podanego poniżej.
Cn
C = ---------- x 100 pkt x Wg (tj. 60 %)
Cb
gdzie:
C - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 60 %

Najtańsza oferowana cena, spośród ważnych ofert otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferowane ceny, spośród ważnych ofert otrzymają odpowiednio mniej punktów, stosownie do obliczeń wynikających ze wzoru powyżej.

KRYTERIUM 2 – G - godzina dostawy – [waga 40%]:
Zamawiający wymaga aby dostawy objęte przedmiotem zamówienia były realizowane od godziny 6:30 do godziny zaoferowanej przez Wykonawcę, wg poniższej tabeli godzinowo-punktowej
Przyznane punkty będą wynikały z opisu jak niżej.
Oferty oceniane będą według zasad, jak niżej:
• Dostawa do godziny 7:00 – 40 pkt
• Dostawa do godziny 7:10 – 20 pkt
• Dostawa do godziny 7:20 – 10 pkt
• Dostawa do godziny 7:30 – 0 pkt

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G
gdzie:
L – oznacza całkowitą liczbę przyznanych punktów
C – oznacza punkty przyznane w kryterium ”Cena całkowita brutto”
G – punkty przyznane w kryterium ”Godzina dostawy”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Godzina dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XII SWZ – dotyczy każdej części zamówienia
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy każdej części zamówienia,
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy każdej części zamówienia
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie – dotyczy każdej części zamówienia,

UWAGA 1 – dotyczy wszystkich części zamówienia
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie.

UWAGA 2 – dotyczy wszystkich części zamówienia
W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.

d) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego – dotyczy każdej części zamówienia:

1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia;
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
a) brak podstaw wykluczenia:
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn.zm) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego – dotyczy każdej części zamówienia:

1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia;
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
2) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
2. Projektowane postanowienia umowy przed zawarciem zostaną uzupełnione o niezbędne informacje dotyczące w szczególności danych Wykonawcy, wynagrodzenia Wykonawcy, wysokości i formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy i innych niezbędnych do zwarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.