Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego (2szt.) oraz agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego (2szt.) oraz agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4057cab6-c94b-4eb8-b79a-6585a39d05f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4057cab6-c94b-4eb8-b79a-6585a39d05f53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. W szczególnych przypadkach dopuszczona jest komunikacja za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu - nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do zapoznania się z treścią niniejszych Regulaminów i informacji i następnie do postępowania zgodnie z zawartymi w tych dokumentach instrukcjami.Udział Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oznacza akceptację przez niego niniejszych Regulaminów i informacji.
2.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu+48224587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4.Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”,widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop(„przeciągnij i upuść”) służące do dodawania plików.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250MB.
5.W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu lub konkursie, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia16kwietnia1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski (w razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą).
8.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia30grudnia2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.Dodatkowo informacja na temat sporządzania dokumentów elektronicznych znajduje się w pkt 12.3 SWZ.Zamawiający zaleca użycie następujących formatów danych:.pdf,.docx,.doc lub .odt. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z następujących formatów danych: .zip lub .7Z.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuję, iż dane na ten temat zawarte są w pkt 23 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuję, iż dane na ten temat zawarte są w pkt 23 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.24.2025.EM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla Części 1 – Mobilne agregaty prądotwórcze - obejmuje dostawę 2 szt. mobilnych agregatów prądotwórczych w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Kutnie przy ul. Szpitalnej, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego (2 szt.)”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 – Mobilne agregaty prądotwórcze stanowią załącznik nr 1A do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Gwarancja i rękojmia za wady:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres wynoszący minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
(Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy)
2) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie, bez odrębnego wynagrodzenia, do zapewnienia wykonywania przeglądów serwisowych, niezbędnych w celu zachowania gwarancji. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę oferty.
3) W okresie udzielonej gwarancji Zamawiającemu przysługiwać będą względem Wykonawcy uprawnienia wynikające z rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w KC.
4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: nie dotyczy
5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY: nie dotyczy
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
7. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ).
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla Części 2 – Agregat prądotwórczy nietrwale związany z podłożem z możliwością do transportowania - obejmuje dostawę 1 szt. agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportu, w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Kutnie przy ul. Królowej Jadwigi, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportowania”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 – Agregat prądotwórczy nietrwale związany z podłożem z możliwością do transportowania stanowią załącznik nr 1B do SWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Gwarancja i rękojmia za wady:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres wynoszący minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
(Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy)
2) W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie, bez odrębnego wynagrodzenia, do zapewnienia wykonywania przeglądów serwisowych, niezbędnych w celu zachowania gwarancji. Koszty z tym związane należy wliczyć w cenę oferty.
3) W okresie udzielonej gwarancji Zamawiającemu przysługiwać będą względem Wykonawcy uprawnienia wynikające z rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w KC.
4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: nie dotyczy
5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY: nie dotyczy
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
7. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1B do SWZ).
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1A do SWZ lub załącznik nr 1B do SWZ) należy przedstawić:1) w przypadku składania oferty na Część 1 – Mobilne agregaty prądotwórcze, w odniesieniu do agregatów prądotwórczych:
a) opracowaną w języku polskim kartę katalogową zespołu prądotwórczego;
b) wykaz punktów serwisowych znajdujących się na terytorium Polski.
2) w przypadku składania oferty na Część 2 – Agregat prądotwórczy nietrwale związany z podłożem z możliwością do transportowania, w odniesieniu do agregatu prądotwórczego:
a) opracowaną w języku polskim kartę katalogową zespołu prądotwórczego;
b) wykaz punktów serwisowych znajdujących się na terytorium Polski.
2. Wykonawca składa powyżej wskazane przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą, w odniesieniu do części zamówienia, na która składa ofertę.
3. Jeżeli wykonawca, w odniesieniu do części zamówienia, na którą składa ofertę, nie złoży, któregoś z wskazanych w pkt 1, przedmiotowych środków dowodowych lub któryś ze złożonych środki dowodowych będzie niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zapisu o którym mowa w pkt 3 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Uzupełnieniu podlegały będą następujące przedmiotowe środki dowodowe:1) w przypadku składania oferty na Część 1 – Mobilne agregaty prądotwórcze, w odniesieniu do agregatów prądotwórczych:
a) opracowaną w języku polskim kartę katalogową zespołu prądotwórczego;
b) wykaz punktów serwisowych znajdujących się na terytorium Polski.
2) w przypadku składania oferty na Część 2 – Agregat prądotwórczy nietrwale związany z podłożem z możliwością do transportowania, w odniesieniu do agregatu prądotwórczego:
a) opracowaną w języku polskim kartę katalogową zespołu prądotwórczego;
b) wykaz punktów serwisowych znajdujących się na terytorium Polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli zachodzą niżej wskazane okoliczności:1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – w zakresie określonym w załączniku nr 3B do SWZ, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3B do SWZ.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji wykonawcy dołączają do oferty:
a) pełnomocnictwo, dla pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 5 do SWZ);
b) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3) jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę lub załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty. Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie lub podmiot udostępniający zasoby w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca wnosi wadium w odniesieniu do części zamówienia, na którą składa ofertę. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1) dla Części 1 – Mobilne agregaty prądotwórcze – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych);
2) dla Części 2 – Agregat prądotwórczy nietrwale związany z podłożem z możliwością do transportowania – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
5. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określa pkt 13 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 5 do SWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej (np. umowa spółki cywilnej).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach:1) Określonych ustawą Pzp.
2) Przewidzianych w niniejszej umowie.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Zmiany, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) mogą dotyczyć:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług – obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy nastąpi o kwotę odpowiadającą różnicy pomiędzy kwotą podatku, jaką Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić tytułem podatku w momencie zawarcia umowy a kwotą podatku, jaką Wykonawca będzie zobowiązany zapłacić po zmianie przepisów w zakresie stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej lub innych niezawinionych przez Wykonawcę przeszkód wpływających na termin wykonania umowy, które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez kompetentnego Wykonawcę w chwili składania oferty,
b) w przypadku zmiany przepisów prawa lub wprowadzenia przepisów prawa lub wydania wytycznych organów administracyjnych pozwalających Zamawiającemu na wykorzystanie otrzymanej dotacji na sfinansowanie Przedmiotu Umowy po 31 grudnia 2025 roku.
4. Wszystkie postanowienia niniejszej sekcji stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, wymagają zgody Zamawiającego.
5. Wykonawca nie jest uprawniony do występowania o przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli żądanie zmiany byłoby spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy.
6. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem zmiany wskazanej w § 3 ust. 3 Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp,
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514),
2. Informacje dodatkowe do pkt 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie zostanie zrealizowane (zakończone) maksymalnie w terminie do 23 grudnia 2025 roku.
Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę podpisania przez obydwie strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Zadania polegającego na Realizacji Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Kutnowskiego.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego (2szt.) oraz agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportowania
- Dostawa i montaż wyposażenia dydaktyczno-technicznego na potrzeby kształcenia zawodowego w zakresie mechaniki i elektromechaniki pojazdowej oraz pneumatyki przemysłowej dla zawodu TPS oraz MPS
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- "Organizowanie i prowadzenie zajęć ruchowych w strefie fitness i w strefie cardio-siła w Aquaparku Kutno przy ul. Kościuszki 54 należącym do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚWIERCZÓW POPRZEZ INWESTYCJE SPRZĘTOWE ORAZ SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
- Dostawa agregatów prądotwórczych
- Zakup wyposażenia i specjalistycznego sprzętu do gminnego magazynu Obrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla Gminy Siewierz w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Dostawa sprzętu - agregatu prądotwórczego"
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego (2szt.) oraz agregatu prądotwórczego nietrwale związanego z podłożem z możliwością do transportowania
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





