eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówZakup i dostawa zasobów i infrastruktury służących do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa zasobów i infrastruktury służących do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wigury 1

1.5.2.) Miejscowość: Ozorków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98998fd6-2100-46ca-8e21-c3800c7e0a08

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa zasobów i infrastruktury służących do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98998fd6-2100-46ca-8e21-c3800c7e0a08

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WE.042.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby realizacji zakupów w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 . Część 1– Dostawa namiotów pneumatycznych – 4 szt.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech (4) sztuk namiotów pneumatycznych przeznaczonych do szybkiego rozstawienia, zapewniających schronienie dla minimum 10 osób każdy. Namioty mają być wykonane z trudnopalnych, wodoszczelnych i odpornych na warunki atmosferyczne materiałów, z pełnym wyposażeniem standardowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty

4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby realizacji zakupów w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 . Część 2 – Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego i masztów oświetleniowych
Mobilny agregat prądotwórczy – 1 szt.
Mobilne maszty oświetleniowe – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 189000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu na potrzeby realizacji zakupów w ramach dotacji z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 . Część 3 – Dostawa kuchni polowych
Kuchnia zasilana gazem - 1 szt.
Kuchnia zasilana olejem napędowym - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211400-6 - Kuchnia polowa

4.5.5.) Wartość części: 233800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.


Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia do dnia 17/11/2025 r. do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert, złożona została 1 ważna oferta w zakresie Części 1, której cena znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację tego zamówienia do wysokości tej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197900,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.


Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia do dnia 17/11/2025 r. do godziny 10.00 tj. terminu składania ofert, złożona została 1 ważna oferta w zakresie Części 3, której cena znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację tego zamówienia do wysokości tej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349000 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.