eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KożuchówCykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie na rok 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie na rok 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "USKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970397667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektryczna 9

1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uskom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskom.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka komunalna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych "USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie na rok 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2847bf9f-e7ff-445f-9b3f-21a5ef10a5b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00544022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2847bf9f-e7ff-445f-9b3f-21a5ef10a5b7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc,
.docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym).
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujący środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy – e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2) oraz poczty elektronicznej – sekretariat@uskom.eu
z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z oświadczeniami mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W postępowaniu obowiązują przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1781) o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, w
zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowiązany jest wykonać
wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności w zakresie
wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowiązek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób
(pracowników Wykonawcy, uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w całym okresie trwania procedury. Dane osobowe
będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego oraz w związku z obowiązkami nałożonymi na Zamawiającego w
obowiązujących go przepisach, w tym w szczególności: ustawie Prawo zamówień publicznych, ustawie o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach, przepisach dotyczących zakupów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej i niepodlegających zwrotowi środków udzielonych przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Walnym
Handlu (EFTA). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procedury i okres wykonania zamówienia (jeśli dotyczy), a
następnie przez okres wynikający z obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych, w tym w szczególności: ustawy o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przepisów dotyczących zakupów współfinansowanych ze środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej i niepodlegających zwrotowi środków udzielonych przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Walnym Handlu (EFTA). Administratorem danych osobowych jest USKOM Sp. z o.o. w Kożuchowie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu obowiązują przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1781) o ochronie danych osobowych, z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, w
zakresie danych osobowych przekazywanych Zamawiającemu w trakcie przedmiotowej procedury, zobowiązany jest wykonać
wszystkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności w zakresie
wszystkich obowiązków informacyjnych i uzyskania zgód. Obowiązek ten dotyczy wszystkich dokumentów i wszystkich osób
(pracowników Wykonawcy, uczestników konsorcjów, podmiotów trzecich, itp.), w całym okresie trwania procedury. Dane osobowe
będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego oraz w związku z obowiązkami nałożonymi na Zamawiającego w
obowiązujących go przepisach, w tym w szczególności: ustawie Prawo zamówień publicznych, ustawie o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach, przepisach dotyczących zakupów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej i niepodlegających zwrotowi środków udzielonych przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Walnym
Handlu (EFTA). Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania procedury i okres wykonania zamówienia (jeśli dotyczy), a
następnie przez okres wynikający z obowiązujących Zamawiającego przepisów prawnych, w tym w szczególności: ustawy o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przepisów dotyczących zakupów współfinansowanych ze środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej i niepodlegających zwrotowi środków udzielonych przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Walnym Handlu (EFTA). Administratorem danych osobowych jest USKOM Sp. z o.o. w Kożuchowie. - szczegółowe zapisy w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUK-pal/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych tj. oleju napędowego w ilości około 85 191 litrów w okresie rocznym – (dostawy partiami w ilości minimum 2 500 litrów jednorazowo). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych asortymentu, tj. podane wielkości zapotrzebowania rocznego Zamawiającego na paliwo mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu, jednakże nie więcej, niż o 20%. Nie wykorzystanie ilości paliw wskazanych w SWZ nie uprawnia Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego.

2. Miejsce realizacji zamówienia:

Zbiornik, do którego dostawy mają być realizowane, zlokalizowany jest przy ul. Inwestycyjnej 1
w Podbrzeziu Dolnym, 67 – 120 Kożuchów, woj. lubuskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawioną przez Urząd Regulacji Energetyki zezwalającą na obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia;
b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym
i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań szczegółowych.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia;
Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą
niż 500.000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a)koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawioną przez Urząd Regulacji Energetyki zezwalającą na obrót paliwem objętym przedmiotem zamówienia;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w pkt 1 ppkt 1 lit. a) i b),
d) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane do oferty
1) Formularz OFERTA musi być złożony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisany przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
Formularz OFERTA zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu składane wg Załącznika nr 2.
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
5) Wykaz podwykonawców – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które czynności wykonają poszczególni Wykonawcy- Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które czynności wykonają poszczególni Wykonawcy- Załącznik nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Czas na realizację pojedynczej dostawy:

Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w miarę potrzeb Zamawiającego, w godzinach od 07:00 do 14:00, w terminie nie dłuższym, niż 48 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. W przypadku, kiedy zamówienie złożone zostało w przeddzień wolnej soboty lub dni ustawowo wolnych od pracy, termin dostawy ustala się na pierwszy dzień roboczy następujący po tych dniach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych zamówień telefonicznie, potwierdzonych drogą elektroniczną, faksem lub pisemnie. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze,
w godz. od 07:00 do 14:00.

1. Opis sposobu obliczania ceny za jeden litr

Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z dostawą, ubezpieczeniem, opakowaniem itp. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty celne, wszystkie podatki, z wyłączeniem podatku od towarów i usług.
Wykonawca ma przyjąć w ofercie cenę 1 l oleju napędowego na dzień 25.11.2025 r.
Zamawiający dla wyliczenia wskaźnika „W” (obowiązującego przez cały okres realizacji zamówienia) przyjmuje cenę hurtową dla 1 l oleju napędowego Ekodiesel podaną przez PKN ORLEN i obowiązującą w dniu 25.11.2025 r. godz. 00:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.