Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00479035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-824
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583261800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cffabc5f-f67b-42d2-8ee2-d354c8b5b4831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cffabc5f-f67b-42d2-8ee2-d354c8b5b483
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043952/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzątania biur
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Źródłem finasowania wynagrodzenia określonego w Umowie są środki finansowe projektu Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Pomorza współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz inne środki pozostające w dyspozycji Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP/332/2-13/AL/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216699,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania (z użyciem sprzętu, środków i materiałów Wykonawcy) pomieszczeń Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w dwóch budynkach zlokalizowanych w Gdańsku przy ulicy:
- Podwale Przedmiejskie 30,
- Żabi Kruk 16.
w okresie: 01 stycznia 2026 r. - 31 grudnia 2026 r.
Usługa niezbędna dla zapewnienia warunków BHP w pomieszczeniach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Czynności codziennego sprzątania – sprzątanie wewnątrz budynku codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (oprócz dni świątecznych i wolnych od pracy urzędu), obejmujące sprzątanie pomieszczeń ogólnych (korytarzy), pomieszczeń biurowych, sali konferencyjnej, toalet, zgodnie z charakterystyką danego obiektu zawartą w Załączniku nr 1 do SWZ.
2) Czynności sprzątania okresowego –zgodnie z charakterystyką danego obiektu zawartą w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
Podwykonawstwo:
1) Na podstawie art. 121 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących usług niniejszego przedmiotu zamówienia w postaci codziennego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku.
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wyłącznie w zakresie następujących prac stanowiących część przedmiotu zamówienia:
a) mycie okien dwukrotnie w czasie trwania umowy (marzec/kwiecień, październik/listopad),
b) doczyszczanie i wykonywanie powłoki zabezpieczającej podłóg elastycznych (tarkett) raz w trakcie trwania umowy,
c) pranie krzeseł tapicerowanych oraz wykładzin podłogowych w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego wg wykazu raz w miesiącu.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie części zamówienia do realizacji podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części ponieważ ze względów ekonomicznych, technicznych oraz organizacyjnych usługa powinna być realizowana przez jednego Wykonawcę. Konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Ponadto podział zamówienia wiązałby się z nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia ze względu na powielenie kosztów operacyjnych wykonawców związanych pośrednio z realizacją zamówienia. Podzielenie zamówienia na części nie spowoduje, iż w zakresie poszczególnych części nastąpi rozszerzenie kręgu Wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie.
Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscach wykonywania usług w celu oceny warunków realizacji zamówienia oraz prawidłowego oszacowania kosztów usługi. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00 po uprzednim ustaleniu terminu z osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami wskazaną w rozdziale XIV pkt 1. SWZ). Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest wymogiem złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190932,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280146,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190932,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALICJA CZYLKOWSKA SAVOIR PURETE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911170844
7.3.3) Ulica: PARTYZANTÓW
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-254
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALICJA CZYLKOWSKA SAVOIR PURETE
jakie przetargi wygrała firma
ALICJA CZYLKOWSKA SAVOIR PURETE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190932,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku
- 66/TP/2025 dostawa elementów membranowych (membrany cienkowarstwowe spiralne) , Fortilife CR100, do instalacji odwróconej osmozy firmy HAASE Energietechnik AG.
- 68/TP/2025 Sukcesywne dostawy drutu do pras belujących.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i sprzętu pomiarowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Budowa budynku na potrzeby Punktu Zgłoszeniowo-Koordynacyjnego Centrum Zdrowia Psychicznego w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 15/2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH PRZEZ SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 700-LECIA BRODNICY W BRODNICY PRZY UL. NOWEJ 34, 87-300
- Usługa sprzątania hali sportowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz w budynkach laboratoriów GIJHARS
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026r.
- "Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń budynku i terenu Sądu Rejonowego w Lipnie ul. Piłsudskiego 15/17"
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





