eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › "Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie (5 obszarów)" cz. I "Przygotowanie i opracowanie projektu ...... (50 obszarów)" cz. II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie (5 obszarów)” cz. I
„Przygotowanie i opracowanie projektu ...... (50 obszarów)” cz. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df82b2ef-77b3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie (5 obszarów)” cz. I
„Przygotowanie i opracowanie projektu ...... (50 obszarów)” cz. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df82b2ef-77b3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056300/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie (5 obszarów)

1.3.22 Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie (50 obszarów)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469743

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.35.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr I:
„Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie (5 obszarów)”
Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem zmiany planu według procedur i problematyki określonej w Ustawie z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1688 z późn. zm.) w obszarach wskazanych na załącznikach graficznych do niniejszej korespondencji obejmujących:
1) Chochorowice (działki 286, 287) – zmiana przeznaczenia umożliwiająca budowę remizy,
2) Brzezna (dz. 874) - zmiana przeznaczenia umożliwiająca budowę przychodni zdrowia,
3) Podegrodzie(dz. 63/1) - zmiana zapisów umożliwiająca zalegalizowanie budynku mieszkalnego wybudowanego niezgodnie z projektem,
4) Podrzecze -obszar o symbolu UC w Podrzeczu - zmiana dot. wymaganej powierzchni parkingowej,
5) Olszana 54 - zmiana przeznaczenia umożliwiająca zabudowę mieszkaniową lub mieszkaniowo-usługową.
wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, pełną procedurą planistyczną wraz z wszystkimi niezbędnymi jej elementami i opracowaniami oraz skompletowanie dokumentacji planistycznej celem przekazania Wojewodzie po zakończeniu procedury.
W chwili obecnej Urząd Gminy Podegrodzie przeprowadził procedurę zawiadomienia instytucji opiniujących oraz zamieścił ogłoszenie o przystąpieniu do zmiany MPZP we wskazanym zakresie.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) przygotowanie plików SHP zgodnie z uchwałami o przystąpieniu do zmiany mpzp,
b) opracowanie projektu zmiany planu dla terenów wskazanych w załącznikach graficznych
c) opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko,
d) opracowanie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany planu,
e) przeprowadzenie procedury planistycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) przygotowanie pism przewodnich wraz z załącznikami wymaganymi na każdym etapie procedury planistycznej,
g) czynny udział w procedurze partycypacji społecznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h) przygotowanie danych przestrzennych wraz z załącznikiem GML.
i) skompletowanie pełnej dokumentacji planistycznej zawierającej wszystkie wymagane elementy, załączniki, zestawienia tabelaryczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca musi dysponować pracownikami, sprzętem oraz oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie zamówienia w technikach umożliwiających przekazanie Zamawiającemu planu w postaci cyfrowej (aplikacje GIS - zwektoryzowanie do postaci ESRI shapefile zgodnie z wytycznymi Urzędu Gminy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8, 8.1 do SWZ.
Link do serwisu mapowego gdzie można zapoznać się z aktualnie obowiązującymi ustaleniami Studium i MPZP: https://sip.gison.pl/podegrodzie
Załączniki:
• Uchwała LIV.541.2023.2023-05-31 w sprawie przystąpienia do zmiany MPZP
• Załącznik graficzne – wydruki z obowiązującymi ustaleniami MPZP dla terenów objętych postępowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 37500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr II:
„Przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie (50 obszarów)”
Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i opracowanie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Podegrodzie oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem zmiany planu według procedur i problematyki określonej w Ustawie o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 977) oraz ustawie z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1688 z późn. zm.) w obszarach wskazanych na załącznikach graficznych do niniejszej korespondencji obejmujących obszary wskazane w zestawieniu tabelarycznym stanowiącym zał. nr 1 oraz oznaczone w załączniku graf. stanowiącym zał. nr 2, wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, pełną procedurą planistyczną wraz z wszystkimi niezbędnymi jej elementami i opracowaniami oraz skompletowanie dokumentacji planistycznej celem przekazania Wojewodzie po zakończeniu procedury.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Analizę zasadności przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (przed podjęciem uchwały o przystąpieniu do opracowania planu) – zgodnie z art. 14. pkt 5. Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z projektem uchwały Rady Gminy Podegrodzie o przystąpieniu do opracowania ww. planu i załącznikiem graficznym,
b) przygotowanie plików SHP, pliku GML dla uchwały o przystąpieniu do sporządzania zmiany planu,
c) opracowanie projektu zmiany planu dla terenów wskazanych w załącznikach graficznych,
d) opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko,
e) przeprowadzenie procedury planistycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) przygotowanie pism przewodnich wraz z załącznikami wymaganymi na każdym etapie procedury planistycznej,
g) czynny udział w procedurze partycypacji społecznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h) przygotowanie danych przestrzennych wraz z załącznikiem GML,
i) skompletowanie pełnej dokumentacji planistycznej zawierającej wszystkie wymagane elementy, załączniki, zestawienia tabelaryczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca musi dysponować pracownikami, sprzętem oraz oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie zamówienia w technikach umożliwiających przekazanie Zamawiającemu planu w postaci cyfrowej (aplikacje GIS - zwektoryzowanie do postaci ESRI shapefile zgodnie z wytycznymi Urzędu Gminy).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9, 9.1 – 9.10, 9.11 do SWZ.
Adres do serwisu mapowego gdzie można zapoznać się z aktualnym Studium Gminy Podegrodzie: https://sip.gison.pl/podegrodzie
Załączniki:
• Załączniki graf. w plikach pdf wskazujące obszary w poszczególnych obrębach przeznaczone do zmiany na tle aktualnego MPZP,
• Zestawienie tabelaryczne obszarów przeznaczonych do zmiany identyfikowanych numerami działek których zmiana ma dotyczyć, wraz z informacją na temat docelowego przeznaczenia danego obszaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 195000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANNA STANIEWICZ "ASTAPLAN" PRACOWNIA URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351178772

7.3.3) Ulica: ul. Królewska 80 lokal 12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-045

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ KRAWCZYK SOONAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021168223

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Reja 92 lokal 5B

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-343

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.