Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA INSTALACJI HYDRANTOWEJ I ELEKTRYCZNEJ W DS. KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 I W DS. OŁÓWEK PRZY PL. GRUNWALDZKIM 30 WE WROCŁAWIU W CELU DOSTOSOWANIA OBIEKTÓW DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 3752088
1.5.8.) Numer faksu: bzp@uwr.edu.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA INSTALACJI HYDRANTOWEJ I ELEKTRYCZNEJ W DS. KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 I W DS. OŁÓWEK PRZY PL. GRUNWALDZKIM 30 WE WROCŁAWIU W CELU DOSTOSOWANIA OBIEKTÓW DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f00f182-3928-44a2-abf2-f9f4fdd59d79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033077/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa instalacji hydrantowej i elektrycznej w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 i w DS. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12130463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Dodatkowe informacje znajdują się w część VIII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje znajdują się w części VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje znajdują się w części XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje znajdują się w części XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2712.7.2025.DB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4175238,72 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1468821,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji hydrantowej i elektrycznej w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 i w DS. OŁÓWEK przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu szczegółowo opisana w zał. nr 3 do SWZ Dokumentacja techniczna.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w załącznikach stanowiących integralną część SWZ, w tym w szczególności zgodnie z zał. nr 3 do SWZ Dokumentacja techniczna oraz zał. nr 4 do SWZ Projektowane postanowienia umowy określających zakres i warunki świadczenia usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
– jedną robotę budowlaną obejmującą budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę instalacji przeciwpożarowych w budynkach zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 1 200 000,00 zł brutto
lub
– trzy roboty budowlane obejmujące budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę instalacji przeciwpożarowych w budynkach zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, o sumarycznej wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto.
b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj. posiadającymi prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, zwaną uPB lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
– Kierownik Robót Sanitarnych - posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
– Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – w oparciu o zał. nr 5 do SWZ Wykaz robót budowlanych;
2. Dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w oparciu o zał. nr 6 do SWZ Wykaz osób.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe (o których mowa w rozdz. III SWZ w przypadku zaoferowania norm równoważnych wskazanym przez Zamawiającego)5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty, sporządzonej w oparciu o zał. nr 1 do SWZ Formularz ofertowy należy dołączyć:DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA OBLIGATORYJNE
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, sporządzone w oparciu o zał. nr 2 do SWZ;
2) dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej wymaga się, by został złożony oryginał dokumentu);
3) poświadczenie odbycia wizji lokalnej (zał. nr 9 do SWZ);
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA FAKULTATYWNE
1) przedmiotowe środki dowodowe (o których mowa w rozdz. III SWZ w przypadku zaoferowania norm równoważnych wskazanym przez Zamawiającego);
2) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 uPzp o podziale zadań pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia sporządzone w oparciu o zał. nr 7 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia);
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego wraz z oświadczeniem do udostępnienia zasobów składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, sporządzone w oparciu o zał. nr 8 do SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby);
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeśli ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (w przypadku, gdy pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy);
5) dokument upoważniający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego:
Santander Bank Polska S.A. we Wrocławiu
12 1090 2503 0000 0001 1257 6100
IBAN: PL 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100
SWIFT: WBKPPLPPXXX
z dopiskiem w tytule przelewu „wadium w postępowaniu nr BZP.2712.7.2025.DB”.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wszelkie informacje znajdują się w części XV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, sporządzone w oparciu o zał. nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 uPzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone w oparciu o zał. nr 7 do SWZ Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 uPzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki wprowadzenia zmian umowy znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy - zał. nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213046
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, że wymaga, by złożenie oferty zostało poprzedzone odbyciem wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem robót budowlanych. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) uPzp.2. Osoba do kontaktu z ramienia Zamawiającego w celu umówienia wizji lokalnej:
1) Urszula Kwast-Kotlarek, tel. 728 348 830, od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00-13:00.
3. Zamawiający wyznacza:
I termin wizji lokalnej: 27-11-2025r. o godz. 9:00 oraz
II termin wizji lokalnej: 01-12-2025r. o godz. 10:00.
4. Jeśli Wykonawca nie może wziąć udziału w wizji lokalnej w żadnym z terminów wyznaczonych przez Zamawiającego, należy skontaktować się z osobą wskazaną do kontaktu z ramienia Zamawiającego w celu umówienia dodatkowego terminu wizji lokalnej. Dodatkowe terminy wizji lokalnej są możliwe do dnia 05-12-2025 r.
5. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy składać w trybie określonym w niniejszej SWZ oraz uPzp.
6. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie przez Zamawiającego sporządzone Poświadczenie odbycia wizji lokalnej sporządzone wg zał., nr 9 do SWZ przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach – jeden dla Zamawiającego, drugi dla Wykonawcy.
7. Poświadczenie odbycia wizji lokalnej należy złożyć wraz z ofertą podpisane zgodnie z zapisami SWZ. Poświadczenie stanowi inny dokument w postępowaniu, w związku z czym Zamawiający przewiduje jego uzupełnienie zgodnie z art. 128 ust. 1 uPzp.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów sportowych
- "Jednorazowa dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do mikroskopii"
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla DDL na rok
- Świadczenie usług telefonii komórkowej, transmisji danych oraz dostawa sprzętu dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa dodatkowych licencji wraz ze wsparciem w ramach rozbudowy zainstalowanego u Zamawiającego środowiska HCL DOMINO
- SZP/243-315/2025 Dostawa systemu do funkcjonalnej spektroskopii bliskiej podczerwieni dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku gospodarczego na budynek inwentarsko - gospodarczy"
- Rewitalizacja terenów przyległych do dworca PKP w tym wieży ciśnień wraz z budową strażnicy
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie
- PRZEBUDOWA INSTALACJI HYDRANTOWEJ I ELEKTRYCZNEJ W DS. KREDKA PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 69 I W DS. OŁÓWEK PRZY PL. GRUNWALDZKIM 30 WE WROCŁAWIU W CELU DOSTOSOWANIA OBIEKTÓW DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW
- Wykonanie dokumentacji oraz robót budowlanych dla zadania pn.: "Utworzenie i wyposażenie pracowni Nowoczesnej Dydaktyki i Diagnostyki Mikrobiologicznej" w Katowicach Ligocie przy ul. Medyków 18.
- "Budowa ogólnopolskiej trasy rowerowej nr 3 "BlueVelo" na terenie Gminy Krzyżanowice"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





