eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałogoszczZakup sprzętu w ramach realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁOGOSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 041 3860100

1.5.8.) Numer faksu: 041 3860150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1199016

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu w ramach realizacji zadań z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfffb63b-eead-4219-b63f-beae345d2857

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068166/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sprzętu z zakresu Ochrony Ludności oraz Obrony Cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00488916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPSIP.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 562742,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zakup cysterny na wodę pitną
Wymagane minimalne parametry wyposażenie maszyny:

Cysterna o poj. Ok 5000 litrów.
Pojemność zbiornika zasadniczego ok. 5000 litrów
Zbiornik jednokomorowy wykonany w całości ze stali kwasoodpornej
Przekrój zbiornika okrągły
Cysterna wyposażona w falochron
Izolacja cysterny min. 50mm
Płaszcz zewnętrzny cysterny ze stali kwasoodpornej
Wyłaz górny DN450 z odpowietrznikiem oraz pokrywą
Rura spustowa DN65 wyprowadzona do kwasoodpornej szafki z tyłu zbiornika zakończona kolektorem umożliwiająca napełnienie i opróżnienie zbiornika.
Izolowany kolektor do dystrybucji wody z 3 kurkami spustowymi 1” oraz króciec napełniająco-spustowy zakończony złączem strażackim 50 i zaślepka.
Drabinka, poręcz i pomost obsługowy.

Zbiornik zamontowany na podwoziu dwuosiowej przyczepy rolniczej.
Wymagane parametry podwozia:
Przyczepa dwuosiowa, osie z obrotnicą przedniej osi lub oś podwójna typu tandem
platforma, bez burt
Dopuszczalna masa całkowita 8420kg
Ładowność minimum 6000 kg
Szerokość powierzchni ładunkowej min 2100mm
Długość pow. Ładunkowej min. 5000mm
Prędkość konstrukcyjna 40km/h
Rozmiar ogumienia 4 szt: 10,0/75 – 15,3 14PR lub szosowe 19,5’
Klony do kół – 2szt
Układ hamulcowy pneumatyczny lub hydrauliczny
Oświetlenie, napięcie znamionowe 12V

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 54415,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakup namiotu do ewakuacji, oraz agregatu prądotwórczego mobilnego
Wymagane parametry dla namiotu;
Demontowane ściany szczytowe, wodoodporna podłoga winylowa, zestaw śledzi, zestaw naprawczy, zestaw stołowy, wkład izolacyjny z aluminizowaną barierą radiacyjną, torby kotwiące. Skrzynia na czas transportu.
Zestaw oświetlenia LED.
Ilość wejść(drzwi): 2 – na ścianach frontowych o wymiarze min. 120x 210cm
Ilość okien: 6 o wymiarach min. 120 x 90cm
Wymiary po rozstawieniu: min. 5x 4,5 m

Maksymalna długość ściany 5,5 m, a jego szerokość nie może przekroczyć 5,0 m ze względu na ograniczenia związane z kubaturą miejsc przeznaczonych do czyszczenia i osuszania namiotu po użyciu. Wysokość linii kalenicy nie powinna przekraczać 2,6 m ze względu ograniczenia związane z kubaturą miejsc przeznaczonych do czyszczenia i osuszania namiotu po użyciu.
Powierzchnia użytkowa: min. 20 m2
Konstrukcja namiotu w postaci wiaty chroniącej przed deszczem i słońcem musi być możliwa do wykonania przez nie więcej niż dwie (2) osoby w czasie nie dłuższym niż jedna (1) minuta.
Namiot musi być w stanie wytrzymać trudne warunki pogodowe, w tym minimalne warunki 20 kg/m2 obciążenia śniegiem, a także min 85 km/h stałego wiatru z porywami wiatru do 104 km/h, gdy jest zabezpieczony zgodnie z zaleceniami producenta.
Wymagane parametry dla agregatu: Agregat Prądotwórczy 16kVA DIESEL 400V, mobilny
Jednostka napędowa: typ 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, wysokoprężny
Moc silnika 21KM, Paliwo – olej napędowy
Zasilanie – wtrysk
Bezpiecznik ciśnienia oleju, rozruch elektryczny, praca ciągła 10mth

Prądownica H3 1600 Szczotkowa synchroniczna samowzbudna
Moc maksymalna 400V, 128kW/12800W/16KVA
Ochrona IP23
Układ stabilizujący AVR
Prąd znamieniowy 27A
Współczynnik mocy 0,8cos
Zabezpieczenie prądownicy CCU przeciążeniowo termicznie

4.5.3.) Główny kod CPV: 35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 84852,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Zakup koparko-ładowarki - Podstawowe dane techniczne dla koparko - ładowarki

Specyfikacja dla koparko-ładowarki samobieżnej na podwoziu kołowym:

UKŁAD NAPĘDOWY:
- silnik wysokoprężny o pojemności 3.5-4.0 litra spełniający normy EU Stage V
- moc maksymalna minimum 70kW
- skrzynia biegów automatyczna minimum 6 biegi do przodu i 3 do tyłu
- Mosty napędowe bezobsługowe
- 100% blokada tylnego mostu
- napęd na 4 koła, przednia oś skrętna
- zbiornik paliwa minimum 160 litrów
- opony przód 20", tył 26"
- dodatkowa metalowa osłona wału napędowego
- instalacja elektryczna 12V
- 2 akumulatory elektryczne dostępne bez konieczności sięgania przez łyżkę ładowarkową

HYDRAULIKA:
- pompa wielotłoczkowa o zmiennym wydatku
- przepływ maksymalny minimum 160 l/min
- ciśnienie maksymalne minimum 250 bar

RAMIĘ KOPARKOWE:
- rozsuwane teleskopowo,
- blokada transportowa wysięgnika i obrotu
- sterowanie za pomocą joysticków w kolumnach
- zasięg na poziomie gruntu (bez szybkozłącza) minimum 6500mm
- maksymalna głębokość kopania (bez szybkozłącza) minimum 5700mm
- szybkozłącze koparkowe mechaniczne
- łyżki kopiące (z zębami) o szerokości (tolerancja 20mm): 300mm, 600mm,
- łyżka skarpowa sztywna o szerokości 1500-1600mm
- Kąt zamykania łyżki 205 stopni
- ramie koparkowe typu „Banan”

RAMIĘ ŁADOWARKOWE:
- układ równoległego podnoszenia
- sterowanie za pomocą dźwigni hydraulicznej
- przycisk rozłączania napędu w dźwigni hydraulicznej
- funkcja powrót do kopania
- układ amortyzacji ramienia w czasie jazdy
- łyżka wielofunkcyjna z otwieraną szczęką o pojemności 1,0-1,1m3, wyposażona w zęby i widły do palet
- maksymalna wysokość sworznia przegubu łyżki minimum 3400mm

KABINA:
- certyfikowana ROPS/FOPS
- ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja
- drzwi z obydwu stron
- odchylana kolumna kierownicy
- fotel zawieszony pneumatycznie
- 2 lusterka zewnętrzne
- Fabrycznie przyciemniane szyby
- fabryczne radio z Bluetooth

POZOSTAŁE:
- główne podzespoły maszyny (rama, silnik, skrzynia biegów, hydraulika) wykonane przez tego samego producenta
- masa eksploatacyjna 8200-9500kg
- 8 świateł roboczych LED
- oświetlenie drogowe (tylne lampy LED z metalowymi osłonami)
- gumowe podkładki stabilizatorów
- Sygnał informujący o rozłożonych podporach
- błotniki przód i tył
- maszyna fabrycznie nowa, rocznik 2025, z seryjnej produkcji, niebędąca prototypem
- dystrybutor jest autoryzowanym przedstawicielem marki i posiada serwis stacjonarny i mobilny na terenie Polski

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.5.) Wartość części: 423474,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ
nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ
nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502064,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502064,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502064,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERGERAT MONNOYEUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7780022310

7.3.3) Ulica: Modlińska 11

7.3.4) Miejscowość: Izabelin –Dziekanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502064,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.