eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa wraz z rozładunkiem karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ



Ogłoszenie z dnia 2023-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z rozładunkiem karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871528212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 47

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-56) 45-04-210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z rozładunkiem karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04f196a9-6e4e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-MZK-2023-24-1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 573420 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Karma sucha dla psów dorosłych i młodych (opakowanie karmy-worki
10 kg - 20 kg) o składzie analitycznym:
• białko surowe nie mniej niż 22%,
• oleje i tłuszcze surowe nie mniej niż 18%,
• kwasy tłuszczowe Omega 6 nie mniej niż 3%
• żelazo nie mniej niż 180 mg/kg
• witamina D3 nie mniej niż 1000 j.m/kg,
• witamina A nie mniej niż 23500 j.m/kg,
• witamina E nie mniej niż 600 mg/kg,
• witamina B1 nie mniej niż 4 mg/kg,
• witamina B2 nie mniej niż 3,5 mg/kg,
• witamina B6 nie mniej niż 26,4 mg/kg,
• biotyna nie mniej niż 2,5 mg/kg,
• cholina nie mniej niż 2400 mg/kg,
• niacyna nie mniej niż 15,4 mg/kg,
• popiół (składniki mineralne) 6,2%
• skrobia nie mniej niż 35%

4.5.3.) Główny kod CPV: 15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych

4.5.5.) Wartość części: 475200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Karma sucha dla kotów – (opakowanie karma dla kotów 10 kg - 15 kg) o składzie analitycznym:
• mięso nie mniej niż 20%,
• produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 20%
• białko surowe nie mniej niż 10,2%,
• włókno surowe nie mniej niż 0,4%,
• oleje i tłuszcze surowe nie mniej niż 5,8%,
• popiół nie więcej niż 2,5%,
• wilgotność nie mniej niż 80%,
• CA 1,3-1,4%,
• P 1,0-1,1%,
• Na 0,25%-0,30%,
• tauryna nie mniej niż 1500 mg,
• witamina A nie mniej niż 1000 m.j/kg,
• witamina E nie mniej niż 80 mg/kg,
• zawiera mikroelementy w postaci helatów;
Karma sucha dla kotów wolno bytujących – (opakowanie karma kotów
15 kg - 20 kg) o składzie analitycznym:
• białko surowe nie mniej niż 10%,
• włókno surowe 2-2,6%,
• oleje i tłuszcze surowe nie mniej niż 11%,
• popiół nie więcej niż 8,7%,
• CA 1,3-1,4%,
• P 1,0-1,1%,
• Na 0,25%-0,30%,
• tauryna nie mniej niż 750 mg,
• witamina A nie mniej niż 1000 m.j/kg,
• witamina E nie mniej niż 80 mg/kg
• zawiera mikroelementy w postaci helatów;
Karma mokra dla kotów (opakowanie puszka 400 gr - 800 gr) o składzie analitycznym:
• mięso nie mniej niż 20%,
• Białko surowe nie mniej niż 10,2%,
• Włókno surowe nie mniej niż 0,4 %,
• Tłuszcz surowy nie mniej niż 4,5 %,
• Popiół surowy nie więcej niż 2,5 %,
• Wilgotność nie mniej niż 80 %

4.5.3.) Główny kod CPV: 15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych

4.5.5.) Wartość części: 83820 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Żwirek kukurydziany dla kotów (opakowanie 15 kg - 23 kg):
• w 100% naturalny i biodegradowalny
• zbrylający żwirek kukurydziany o właściwościach maskujących zapach kociego moczu, co zwiększa higienę w kuwecie oraz gwarantuje dłuższą świeżość żwirku.
• Zbrylone grudki muszą być mocno związane, dzięki czemu nie rozpadają się przy wyciąganiu łopatką z kuwety. Żwirek przez to jest znacznie bardziej wydajny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 14400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412439,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737164,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412439,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Royal Canin Dystrybucja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832051821

7.3.3) Ulica: Grabska

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412439,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-04 do 2024-12-03

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta od PROAL Paweł Urbański, ul. Wieniecka 32/31, 87-800 Włocławek. Powołując się na pkt. 14.8. SWZ wezwano Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca złożył niekompletne dokumenty dlatego, też wezwano go do uzupełnienia złożonych dokumentów. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów, dlatego Zamawiający odrzucił jego ofertę i unieważnił postępowanie dla części 2 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta od PROAL Paweł Urbański, ul. Wieniecka 32/31, 87-800 Włocławek. Powołując się na pkt. 14.8. SWZ wezwano Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Wykonawca złożył niekompletne dokumenty dlatego, też wezwano go do uzupełnienia złożonych dokumentów. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów, dlatego Zamawiający odrzucił jego ofertę i unieważnił postępowanie dla części 3 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.